Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hello Fresh wie nog meer?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 25 Jan 2015 23:31

Hello Fresh wie nog meer?

Vanaf 3 februari gaan we gebruik maken van de hello Fresh box voor 5 dagen incl de fruitbox. Ik ben heel erg benieuwd! Zijn er meer mensen hier die deze boxen regelmatig gebruiken? Hoe bevalt het?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Jan 2015 23:43

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Mijn familie is sinds een paar weken lid, zij vinden het helemaal leuk. Ze doen het wel maar voor 3 dagen. Ik krijg nu een gratis proefbox via hun.
<<

Anoniem151

Bericht 26 Jan 2015 09:40

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Ik vond het ook erg leuk, in de fruit box zaten ook een keer vijgen en passiefruit. Dat had ik nog nooit gegeten.
Ik miste alleen de volkoren en biologische producten en het is vrij duur natuurlijk.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 26 Jan 2015 10:48

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Ik heb nog 4 kortingskaarten van €20,- hier liggen. Stuur maar een PM als iemand een code wil.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 569

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 26 Jan 2015 12:49

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Ik wil het binnenkort ook eens gaan proberen, dus ben wel benieuwd naar ervaringen. Hebben jullie een abonnement wat je stop zet, als je niet meer wil of zijn jullie begonnen met een proefbox?

En nog een vraag, als je kiest bij bezorgen voor bijvoorbeeld zondag geen voorkeur, krijg je dan nog wel een ongeveer tijd door?
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem205

Bericht 26 Jan 2015 12:58

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Wij hebben de fruitbox gehad een poosje, elke 2 weken deden we toen. We dachten leuk wat nieuw en onbekend fruit uit te proberen. Maar toen we voor de 4e keer alleen maar appels en peren kregen, de aardbeien compleet los door de doos waren geschoven (en dus allemaal waren geplet) en de bezorging 2 keer niet op de afgesproken dag kwam en zonder bericht ineens 2 dagen later werd bezorgd, hebben we het stopgezet.

Idee is leuk, maar uitvoering was hier niet prettig. Heel erg zonde, want zo maak je wel kennis met nieuwe dingen.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 26 Jan 2015 19:23

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Ster schreef:Ik wil het binnenkort ook eens gaan proberen, dus ben wel benieuwd naar ervaringen. Hebben jullie een abonnement wat je stop zet, als je niet meer wil of zijn jullie begonnen met een proefbox?

En nog een vraag, als je kiest bij bezorgen voor bijvoorbeeld zondag geen voorkeur, krijg je dan nog wel een ongeveer tijd door?


Ja je krijgt een berichtje van de geschatte tijd. Een sms'je 'S ochtends.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 26 Jan 2015 21:01

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Wij hebben het twee weken geprobeerd, de veggiebox. In principe beviel het wel, maar de kinderen zijn best lastige eters. Nu even een paar weken niet en dan wil ik het af en toe wel weer eens een weekje proberen.
Als je een kortingscode voor €20 euro korting wilt kun je me een pb sturen!
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem286

Bericht 26 Jan 2015 23:19

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Wij nemen af en toe een box. Heb het een tijdje regelmatig gedaan maar vind het uiteindelijk toch te duur. Fruitbox hebben wij nooit gehad maar lijkt me ook leuk voor de afwisseling.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 27 Jan 2015 00:03

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Wij hebben het een keer gedaan met die kortingsbon. Toen bleek dat er op de bon stond dat je een 2e box kreeg en dus de voor de volle mep moest betalen, te laat achter gekomen. Dus voor ons niet meer vind het te duur!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem198

Bericht 27 Jan 2015 18:53

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Het lijkt mij leuk om een keer te proberen. Ik wil alleen eerst 5kg eraf en dan lijkt dit mij wel een optie.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 31 Jan 2015 09:50

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Wij hebben het een paar maanden gedaan. We hebben hem nu stopgezet omdat ik de gerechten soms erg op elkaar vond lijken qua ingredienten, zo hadden we 4 weken achter elkaar rode bietjes en laat dat nou juist de groente zijn die ik absoluut niet lekker vind. Zo zonde! Ik vond het wel heel leuk om elke week verrast te worden, maar uiteindelijk vind ik het toch leuker om zelf gerechten te bedenken. Heb wel de receptenboekjes bewaard en maak regelmatig nog gerechten van Hello Fresh!
2014 2016 2019
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:15

Bericht 13 Feb 2015 21:11

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Ik heb net mijn eerste week gehad en ben er erg tevreden over!
Heb deze week dingen gegeten die ik zelf nooit zou kopen en klaarmaken omdat ik zelf niet zou weten wat ik er mee moet.

Maar ik was blij verrast, het was erg lekker en zo eet je eens wat anders dan de standaard aardappels, groente en vlees.

Ik had deze week rijst met kabeljauw, quesedillas met pompoen en stamppot van zuurkool met zoete aardappelen.

Ik ben dus erg tevreden en krijg morgen weer een nieuwe box :)

Ik heb ook kortingsbonnen gekregen waarmee je de eerste box gratis krijgt als je een abonnement neemt. Bij een abonnement moet je 2 boxen afnemen en daarna kun je het stop zetten. Laat maar weten als je een code wilt :)
<<

Anoniem119

Bericht 13 Feb 2015 21:17

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Bij ons stonden ze deze week voor de deur en we hebben maar eens een proef pakket genomen. Wilde t al langer eens proberen, maar t is zo lastig met mijn onregelmatige uren. Maar we gaan t gewoon eens twee keer proberen! Hebben nog geen datum gekozen.
<<

Anoniem136

Bericht 13 Feb 2015 22:06

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Wij hebben twee 3 dagen boxen gehad (de gewone). WIj eten al best gevarieerd en ik vond er niet echt spannende gerechten in zitten, en veel te duur voor wat je krijgt.
<<

Anoniem119

Bericht 13 Feb 2015 22:20

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Wij hebben ook zo'n drie dagen pakket besteld. Denk ook niet dat er exotische dingen in zitten die ik nog niet ken, maar je weet het nooit. Lijkt me iig best leuk om eens te proberen. Waren de porties wel genoeg?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Apr 2015 23:42

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Ik heb weer een kortingskaart gehad en voor 1 persoon vind ik het toch echt te duur.
Wie besteld er bij Hello Fresh en heeft interesse in een cadeau kaart van 20 euro, laat het weten en ik stuur je de code op.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 13 Apr 2015 11:19

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Geldt de kortingscode ook als je al een abonnement hebt? Dan heb ik wel interesse mocht je hem nog hebben.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Apr 2015 11:35

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Zal kijken als ik thuis ben. Ik weet wel dat er op staat 1 per huishouden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Apr 2015 19:44

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Er staat nergens op de kaart dat het niet mag bij een abonnement. Je kan het dus gewoon proberen. Ik zal je de code via een PM sturen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem181

Bericht 14 Apr 2015 09:04

Re: Hello Fresh wie nog meer?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 21:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 16 Apr 2015 16:44

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Ah, wij hebben deze week de proefbox ontvangen. 5 dagen voor 2 personen aan 56 euro. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. De bezorging was netjes op tijd het was goed verpakt en alles was nog heel en de producten zijn ook goed vers. De recepten zijn gemakkelijk en de gerechten zijn heerlijk. Ik ben fan! We gaan het waarschijnlijk 1 à 2 keer per maand nemen, zo'n box.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Apr 2015 16:47

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Wij doen het nu om de week. Bevalt nog steeds hartstikke prima. Vind het lekker en gevarieerd. Al hadden we gister wel aardappels die overduidelijk niet zo "Fresh" waren. Maar ik ga om zoiets kleins nog niet direct klagen.

We hebben in feb en maart wel elke week de box gehad. Ik ben iig blij dat we die keuze hebben gemaakt. Leuk om te lezen dat meer mensen tevreden zijn.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 01 Mei 2015 14:19

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Ik heb nog een bon voor wie dat wil met €20,- korting! Niet geldig op de fruit- en proefbox. Stuur maar een pb als je interesse hebt.

Wat ik me afvroeg (want ik hou dan zelf ook nog zo'n bon over): Is het makkelijk om je abonnement te pauzeren? Want je mag dit pas opzeggen na 2 boxen te hebben ontvangen. Stel dat het me nu bevalt maar ik pas over een half jaar weer zo'n box bestel, zou dat kunnen?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Mei 2015 14:35

Re: Hello Fresh wie nog meer?

Ja dat kan. Je kan het heel makkelijk via internet pauzeren en dan weer bestellen als je daar zin in hebt. Je moet dan wel even alle weken op rood zetten. Als je dan weer een box wil bestellen zet je hem weer op groen.
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers