Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


nannycare

<<

Anoniem148

Bericht 24 Jan 2015 12:45

nannycare

Wie heeft deze gebruikt?
Is het een keer afgegaan zonder nood?
Is het een keer afgegaan terwijl het dus ook echt fout was?
De baby komt niet bij ons op de kamer te slapen dus ik begon hieraan te denken.
En welk merk?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 24 Jan 2015 12:48

Re: nannycare

Ik! Tot R anderhalf was ongeveer.

In het begin ging hij nooit af, maar na een jaar ging hij steeds af omdat R op zijn voeteneind ging liggen.

Merk weet ik niet zo, gewoon nannycare. Gekregen van de verzekering.
R. 2013
D. 2016
<<

Fiene

Bericht 24 Jan 2015 13:24

Re: nannycare

Ik heb het nooit gehad en niet gemist. Onze kinderen hebben nooit bij ons op de slaapkamer gelegen. Wij hadden wel een aerosleep en dat vonden wij voldoende. Ik weet idd wel dat er meerdere verzekeringen dit gratis geven aan nieuwe ouders dus als je het kan krijgen kun je het natuurlijk wel gewoon proberen.
<<

Anoniem154

Bericht 24 Jan 2015 13:27

Re: nannycare

Dandelion schreef:Wie heeft deze gebruikt?
Is het een keer afgegaan zonder nood?
Is het een keer afgegaan terwijl het dus ook echt fout was?
De baby komt niet bij ons op de kamer te slapen dus ik begon hieraan te denken.
En welk merk?



Ja, gratis bij zorgverzekering.
Wel een paar keer afgegaan, omdat zl2 naar het hoofdeind was gekropen en de mat niet meer onder hem lag
<<

Anoniem84

Bericht 24 Jan 2015 14:02

Re: nannycare

Wij hebben 'm ook gehad bij de jongste, gelukkig niet nodig geweest, omdat ze nooit gestopt is met ademen. Hij is alleen af gegaan, doordat we vergaten het matje uit te zetten als we haar eruit gehaald hadden.

Vraag maar eens aan Kwak hoe blij zij is dat ze dat matje hadden, dat heeft waarschijnlijk het leven van hun jongste gered.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 24 Jan 2015 14:37

Re: nannycare

Ik ben echt heel blij met dat matje!
Bij de middelste is hij nooit afgegaan.
Afgelopen week is hij bij de jongste afgegaan.... Ze lag met grote ogen en blauwe lipjes in bed.
Hij stond aan omdat ze verkouden was, daarvoor stond hij vaker iet aan als wel maar nu dit gebeurt is gaat hij elke dag aan.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem148

Bericht 24 Jan 2015 15:53

Re: nannycare

Je hebt mij overtuigd. Ik ga hem aanschaffen.

Hoezo gekregen van de verzekering? Bij cz volgens mij niet?
<<

Anoniem86

Bericht 24 Jan 2015 16:09

Re: nannycare

Jeetje Kwak, gelukkig stond ie aan dan. Met je kindje nu alles goed?
<<

Anoniem112

Bericht 24 Jan 2015 16:59

Re: nannycare

Heb m bij de andere twee niet gehad maar zie nu dat mijn zorgverzekering hem gewoon helemaal vergoed..
Ga er toch eens over nadenken dan...
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 24 Jan 2015 17:29

Re: nannycare

Ja, pippa. Met A gaat het weer goed. Verkoudheid lijkt op de terug weg en ze heeft veel baat bij de putjes die ze nu ook heeft.
Ben alleen zeg het vertrouwen kwijt. Als ze beneden in de kinderwagen ligt voel en kijk ik regelmatig en ipv in dr eigen kamer ligt ze weer bij ons in het wiegje met matje.

Ik hoop het nooit weer mee te maken. Het was zo vreselijk eng...
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem151

Bericht 24 Jan 2015 18:01

Re: nannycare

Oh, wat eng zeg! Ga de zorgverzekering ook maar even nakijken. J slaapt graag op z'n buik, dus dan vind ik het wel een veilig idee
<<

Anoniem148

Bericht 24 Jan 2015 18:27

Re: nannycare

Nu meer tijd om te reageren. Kwak wat verschrikkelijk! Ik geloof wel dat je jouw kindje nu dicht bij jou houdt. Fijn dat het nu ook weer wat beter gaat.
hoe ben je er zelf onder?
<<

Anoniem148

Bericht 10 Apr 2015 07:06

Re: nannycare

Nou naar aanleiding van de ervaring van kwak had ik dus een nannycare aangeschaft. Mijn zoon is verkouden en vannacht is hij dus al 2 keer af gegaan! Gelukkig verder niets aan de hand, gewoon goede kleur Nog En als ik hem aan raak begint hij meteen weer te ademen maar wel 2 keer schrikken!
Heb steeds met zo'n ballonnetje zijn neus schoon gemaakt en dat helpt wel. Alleen is hij zo verkouden dat zijn neus meteen dicht zit. Nu dus voor iedere voeding even schoon maken.
Ben nu wel van de schrik een paar jaar ouder! Je vliegt echt letterlijk uit bed!
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 10 Apr 2015 08:02

Re: nannycare

Dandelion schreef:Nou naar aanleiding van de ervaring van kwak had ik dus een nannycare aangeschaft. Mijn zoon is verkouden en vannacht is hij dus al 2 keer af gegaan! Gelukkig verder niets aan de hand, gewoon goede kleur Nog En als ik hem aan raak begint hij meteen weer te ademen maar wel 2 keer schrikken!
Heb steeds met zo'n ballonnetje zijn neus schoon gemaakt en dat helpt wel. Alleen is hij zo verkouden dat zijn neus meteen dicht zit. Nu dus voor iedere voeding even schoon maken.
Ben nu wel van de schrik een paar jaar ouder! Je vliegt echt letterlijk uit bed!


Ik heb als advies gekregen om haar neusje niet met een pomp schoon te maken maar met een wattenstaafje voor baby's. Staat ook op het doosje. Werkt fantastisch en het is bizar hoeveel je uit zo'n klein neusje haalt! Met die pomp werkte ook voor geen meter bij Amani.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem166

Bericht 10 Apr 2015 08:12

Re: nannycare

Ik kreeg juist het advies om niet met die baby-wattenstaafjes in het neusje te gaan. Ik heb gisteren een neuspompje gekocht van Otrivin, waar je zelf aan moet zuigen. Het lijkt een soort stofzuigertje en werkt een stuk beter dan zo'n ballonpompje.
<<

Anoniem148

Bericht 10 Apr 2015 08:32

Re: nannycare

Wisselende adviezen dus. Ik probeer het nog even met dat pompje en anders haal ik vandaag nog wat anders. Bedankt voor de tips.
<<

Anoniem151

Bericht 10 Apr 2015 09:11

Re: nannycare

Met een wattenstaafje gaat het hier alleen maar verder zijn neusje in
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Apr 2015 11:06

Re: nannycare

Hier zo'n ballonnetje in gebruik. Ik gebruik eerst zoutoplossing en gebruik daarna het ballonnetje om de snot eruit te halen. Werkt goed en soms niest J ook al hele klodders eruit.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem154

Bericht 12 Apr 2015 13:14

Re: nannycare

Gewoon een beetje peper onder het neusje dus :)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers