Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spalkje achter tanden afgebroken, help!

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 30 Mei 2020 18:56

Re: Spalkje achter tanden afgebroken, help!

Nee hoor, mijne was afgelopen zomer 4 weken los. Waren net op vakantie. Zelfs het scherpe puntje begon te wennen haha
2016
<<

Anoniem283

Bericht 30 Mei 2020 18:59

Re: Spalkje achter tanden afgebroken, help!

Geen scherpe randjes gelukkig maar ben heel bang voor verschuiving is ook al door de jaren heen een beetje gebeurd want hij is al heel vaak eraf geklapt aan allerlei kanten maar dan kon ik binnen enkele dagen al terecht en nu dus absoluut niet!

Spalkje heb ik nu een jaar of 6.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 30 Mei 2020 19:03

Re: Spalkje achter tanden afgebroken, help!

Hmh dat is wel korter dan dat ik hem heb. Ik heb hem al 16 jaar.
2016
<<

Anoniem283

Bericht 30 Mei 2020 19:15

Re: Spalkje achter tanden afgebroken, help!

Ik had hem op latere leeftijd :-)

Maar ik kan er toch niet veel meer aan doen denk ik. Alleen dinsdag ochtend pas vertrekken i.p.v. maandag avond en dan hopen dat ik voor 10:00 uur mag komen.

Maar die kans is super klein omdat dan natuurlijk de spoedjes allemaal komen na dat lange weekend met ontstekingen enz enz dan mag ik blij zijn dat ze die dag tijd hebben en niet voor 10:00 uur klaar willen zijn met mij. Heb dan weinig te eisen.

Dus heb geen keus denk ik. Hopelijk blijven de tanden zitten vind het wél erg erg spannend! Koste zoveel moeite op latere leeftijd een beugel.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11587

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mei 2020 21:45

Re: Spalkje achter tanden afgebroken, help!

Was jouw tandarts ook ortho? Ik bel voor mijn spalkje namelijk gewoon de orthodontist waar ik geweest ben voor mijn beugel. Toevallig een paar weken terug nog geweest omdat ik een haakje gevoeld had die ook ineens weg was. Wilde het dus laten checken
2015 💙
<<

Anoniem283

Bericht 31 Mei 2020 09:42

Re: Spalkje achter tanden afgebroken, help!

Klopt mijn eigen tandarts doet alles :)

Off topic: Wauw ben jij zoveel afgevallen? Wat ontzettend knap zeg!! Wauw.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11587

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 31 Mei 2020 10:10

Re: Spalkje achter tanden afgebroken, help!

Smiley schreef:Klopt mijn eigen tandarts doet alles :)

Off topic: Wauw ben jij zoveel afgevallen? Wat ontzettend knap zeg!! Wauw.


Thnx, heb er ongeveer een jaar over gedaan en ben nu een half jaar redelijk stabiel, maar dat laatste vind ik lastiger dan het afvallen zelf.
2015 💙
<<

Anoniem283

Bericht 31 Mei 2020 10:18

Re: Spalkje achter tanden afgebroken, help!

Echt super knap !

Kun je nu wel weer beetje normaal eten of heel beperkt?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11587

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 31 Mei 2020 10:34

Re: Spalkje achter tanden afgebroken, help!

Wat is normaal eten? Zoals ik eerder at, nee maar dat was ook de reden dat ik veel te zwaar was. Maar ik eet wel alles alleen in andere combinaties en veel minder.
2015 💙
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers