Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haaruitval

<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:08

Bericht 22 Jan 2015 22:26

Haaruitval

Hebben jullie hier ook zo'n last van (gehad) na de zwangerschap?
Wanneer was het bij jullie over?
Mijn zoon is nu 10 maanden en nog steeds heb ik er last van, al is het nu al wel ìetsje minder als een paar maanden terug..
Mijn haar is echt een stuk dunner geworden heb ik het idee.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 22 Jan 2015 22:34

Re: Haaruitval

Van na de oudste weet ik het niet meer eigenlijk, maar toen is het wel uitgevallen. Bij de jongste begon het zo'n maand of vier na de bevalling. Echt bossen bij het kammen na het douchen. Toevallig merkte ik een maand, misschien twee geleden dat het over is. De jongste is inmiddels al 16 maanden :laughcry: Pas was ik bij de kapper en het viel haar ook op dat erg veel nieuwe korte haartjes heb. Het groeit dus gelukkig wel terug :cheers:
<<

Anoniem121

Bericht 22 Jan 2015 22:58

Re: Haaruitval

Van de andere twee weet ik het niet meer maar het komt hier sinds een paar weken echt met plukken te gelijk. Vooral na het kammen en douchen valt het heel erg uit. Had de hoop dat het snel over zou zijn maar ik lees dus van niet...
<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:08

Bericht 22 Jan 2015 23:06

Re: Haaruitval

Helaas pluis.. Misschien valt het bij sommige wel mee, maar hier dus nog steeds.
Inderdaad onder de douche is het heel erg. Hele plukken gaan langs mijn benen :(
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Jan 2015 23:26

Re: Haaruitval

Toen ze 3 maanden was had ik dat ook, blegh zo langs mn rug voor mn gevoel, en je zag t ook iets kaler worden bij de haargrens. Nadat ik hier toen ook verschillende (lange) tijdsduren las was t bij mij gelukkig na 3-4 maanden beter. Nu heb ik alleen van die korte losse plukken die toen weer zijn aangroeien..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 22 Jan 2015 23:45

Re: Haaruitval

Tijdens me zwangerschap met zoontje gelukkig niet gehad,mijn haar werd juist sterker en langer
Zoon *
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 23 Jan 2015 00:54

Re: Haaruitval

Na de geboorte van mijn oudste niet. Wist dus niet wat mij overkwam toen ik enorme uitval kreeg na deze bevalling. Echt veel haar zeg... Bijna 2 kale plekken ervan. Nu groeit het weer terug. Heb overal van die piekplukjes die omhoog staan en bij mijn oren twee bakkebaarden (lijkt wel) met 'nieuw' haar.
Het komt dus goed; -)
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 23 Jan 2015 07:38

Re: Haaruitval

Hier heb ik er sinds een paar maanden niet zoveel last meer van gelukkig,dus zo'n 15 mnd na de bevalling.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Patsy

Bericht 23 Jan 2015 07:45

Re: Haaruitval

Ik had het ook, vreselijk vond ik het. Nu ik weer zwanger ben groeit het weer terug, ik heb nu allemaal korte plukjes nieuw haar. Ik vrees een beetje voor hoe het er na deze zwangerschap uit gaat zien.
<<

Anoniem123

Bericht 23 Jan 2015 07:50

Re: Haaruitval

ik heb er ook last van en bij de eerste ook. Er komen geen hele plukken mee maar ik merk zeker wel verschil. Scheelt wel dat ik al dik haar heb dus het valt verder niet veel op. Weet alleen niet meer wanneer het ophield bij de eerste.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Jan 2015 07:53

Re: Haaruitval

Na de bevalling had ik er ook heel erg last van. En ik heb al super dun haar, het leek wel alsof er niks overbleef.
Sinds een week of 2 merk ik dat het bijna weer als normaal is. 11 maanden na de bevalling dus.
Ook ik heb allemaal korte nieuwe haartjes gelukkig.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem113

Bericht 23 Jan 2015 08:46

Re: Haaruitval

Rond de vijf maanden had ik extreem last van haaruitval. Bossen gingen er tegelijk uit.

Nu is het weer gestopt en heb ik allemaal kleine haartjes, heel lelijk, vooral bij mijn haargrens. Maar ik ben wel blij dat het weer terug groeit.
<<

Anoniem85

Bericht 23 Jan 2015 09:00

Re: Haaruitval

Hier begon het met 3 maanden na de bevalling en stopte 3 maanden later.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 23 Jan 2015 09:08

Re: Haaruitval

Hier ook echt enorm veel uitval helaas! Bij de eerste wel wat haaruitval, maar toch stukken minder! Het begon vlak voor dat T 4 maanden was en is nog niet minder geworden helaas. Heb wel veel haar, waardoor het niet opvalt. Maar wordt echt gek van overal die haren!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 23 Jan 2015 10:10

Re: Haaruitval

Ik heb echt zo'n kale plek aan de voorkant van mijn hoofd. Net boven mijn gezicht. Het valt dus heel erg op dat alleen daar mijn haar is uitgevallen. Er zit nu wel weer van dat springerige babyhaar. Ook niet heel mooi maar een stuk beter dan alleen die kale plek.
<<

Anoniem216

Bericht 23 Jan 2015 10:15

Re: Haaruitval

Hier begon het rond de 5 maanden. Er viel echt heel veel uit, zelfs de kapster viel het op. Dat heeft zo'n 3 maanden geduurd en nu groeit het weer aan. Ik heb aan de voorkant nu een hele bos korte haren zitten.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 23 Jan 2015 10:58

Re: Haaruitval

In mijn zwangerschap groeide mijn haar extra hard en had ik een nog vollere bos haar als anders. Dit is na de bevalling wel minder geworden, maar heb het idee dat ik nog steeds een vollere bos haar heb als voor de zwangerschap.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem205

Bericht 23 Jan 2015 11:32

Re: Haaruitval

Mijn kapster zei dat je tijdens je zwangerschap meer haar krijgt door de hormonen. Maar na je zwangerschap verdwijnen die hormonen ook langzaam weer, en verdwijnen de haren dus ook weer. Er komen wel nieuwe haren voor terug. Ik moest er rekening mee houden dat mijn haar zo'n 3 maanden na de bevalling zou beginnen met uitvallen…. :nopompom:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 23 Jan 2015 11:49

Re: Haaruitval

Isabel_ schreef:Ik heb echt zo'n kale plek aan de voorkant van mijn hoofd. Net boven mijn gezicht. Het valt dus heel erg op dat alleen daar mijn haar is uitgevallen. Er zit nu wel weer van dat springerige babyhaar. Ook niet heel mooi maar een stuk beter dan alleen die kale plek.


Ik heb ook dat babyhaar aan de voorkant. Het babyhaar is nu van zo'n lengte dat het niet meer enorm opvalt gelukkig.

Ik denk dat het met 8/9m is gestopt met uitvallen. Mijn kapster adviseerde vitamine B (daar ga je wel neon kleurig van plassen zeg hahaha).
L2014 & H2017
<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:08

Bericht 23 Jan 2015 12:46

Re: Haaruitval

Isabel_ schreef:Ik heb echt zo'n kale plek aan de voorkant van mijn hoofd. Net boven mijn gezicht. Het valt dus heel erg op dat alleen daar mijn haar is uitgevallen. Er zit nu wel weer van dat springerige babyhaar. Ook niet heel mooi maar een stuk beter dan alleen die kale plek.


Mijn haar is van zichzelf wel dik, kale plekken heb ik niet. Dat lijkt me helemaal vervelend zeg!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 23 Jan 2015 22:50

Re: Haaruitval

Dat heb ik ook (gehad). Vanaf de vierde, vijfde maand na de zwangerschap kon ik hele plukken uit mijn haar trekken. Zo zonde. Nu is het weer aardig normaal.
Ik zie hier nog geen pluis, gelukkig.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 24 Jan 2015 07:45

Re: Haaruitval

Ik heb er vreselijk veel last van gehad(waarschijnlijk ook door de combinatie met bloedverdunners, de eerste maanden na m'n bevalling). Ik geloof dat het wel tot een maand of 10/11 heeft geduurd. Ik heb nu wel weer veel nieuw haar, wat gelukkig een beetje op een lengte is dat het niet meer recht omhoog staat.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 24 Jan 2015 10:35

Re: Haaruitval

Ik heb ook nog steeds vrij veel haaruitval. Vooral bij het douchen ligt meteen het putje weer vol.
De jongste is nu 13,5e maand.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 24 Jan 2015 13:38

Re: Haaruitval

Ik heb het ook heel erg gehad. Toen ik stopte met de pil weer een paar maanden trouwens.
<<

anoniem203

Bericht 24 Jan 2015 13:42

Re: Haaruitval

Ik heb het ook erg en nu nog steeds. Ik ben gisteren naar de kapper geweest en die liet mij ook zien dat ik aan de linkerkant meer haar had zitten dan rechts. Verder is het super futloos en ik heb het nu zo laten knippen dat ik wat meer volume heb. Toen de oudste 1,5 was kreeg ik mijn eigen haar ook pas weer terug. Ik hoop dat dat nu ook geld.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron