Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uit in je uppie?

<<

Artemis

Bericht 20 Sep 2013 20:40

Uit in je uppie?

Doen jullie dat weleens?

Ik dus nooit. Maar ik heb momenteel eigenlijk ook niemand om mee uit te gaan eigenlijk. De vriendinnen die ik heb hebben vaste verplichtingen in het weekend of zijn alleenstaande moeder waardoor ze meestal niet weg kunnen.
En ik heb wel heel erg zin om vanavond wat bandjes te gaan kijken in de stad hier. Ongetwijfeld kom ik dan op den duur wel wat bekenden tegen ofzo, ik weet dat er wat vage kennissen ook gaan, maar misschien ook niet. Oppas regelen is ook geen optie, dus mijn man kan niet mee, dus het is óf alleen óf thuis blijven.

Hm, is dat raar? In je eentje?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 20 Sep 2013 20:43

Re: Uit in je uppie?

Nee, ik ga sowieso zelden echt uit 's avonds en als ik dan wel ga vind ik dat veel leuker met een vriend of vriendin, dus dat wordt dan al ver van te voren gepland. Maar als jij gewoon zin hebt om even de stad in te gaan, waarom niet? Zeker als er live muziek is, dat vind ik echt niet raar.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Sep 2013 20:48

Re: Uit in je uppie?

Ik ga wel eens in mijn eentje naar de kroeg als ik weet dat er ook bekenden komen. Is maar 1 kroeg waar ik dat doe, want daar kom ik vaak en ga ik gewoon aan de bar zitten. Als jij toch weet dat er bekenden komen, of jezelf goed kan vermaken alleen zou ik lekker even de stad ingaan.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Artemis

Bericht 20 Sep 2013 20:48

Re: Uit in je uppie?

Het punt is: ik woon nu echt zo'n beetje op loopafstand van het centrum, en of ik nu lang of kort van tevoren plan: de mensen die ik ken willen em kunnen niet uit. Behalve mijn man en zijn vrienden, maar ja, dan moet ik oppas vinden. Terwijl ik het toch echt wel lekker vind om af en toe eens de stad in te gaan 's avonds. Maar ik moest laatst al iemand overtuigen om de film niet af te zeggen omdat de film pas om 2200 begon, op zaterdag.

Dus eigenlijk ben ik gewoon toe aan een aanvulling op mijn vriendenkring, maar ja, die ga ik thuis op de bank ook niet vinden.

Er was vorige week een feest waar ik graag heenwilde: niemand had zin, want het begon om 23.00.
Dat kan, en dat is ook niet erg, maar ik vind het wel leuk om af en toe uit te gaan. En als ik het van anderen laat afhangen gebeurt er niets.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 20 Sep 2013 20:52

Re: Uit in je uppie?

Nee, ik vind het zeker niet gek en zou gewoon vanavond uitproberen of je je in je uppie vermaakt. Ik ga zo 's avonds niet alleen de stad in/naar een cafe oid omdat ik daar niet zo van hou maar ga bv wel alleen naar een straattheaterfestival, evenement, theater en wat dan ook. Ik vind het in een theater soms wat vervelend in een pauze als iedereen met elkaar staat te praten maar als je bandjes kijkt heb je natuurlijk wel wat te doen, drankje in de hand etc. Ik zou het zeker proberen als je er zin in hebt. Je bent toch snel genoeg weer thuis als je het niets vind en anders heb je juist wel een leuke avond.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Sep 2013 20:53

Re: Uit in je uppie?

Is het niet een idee als er weer een feest is hier een topic te openen. Misschien zijn er wel meiden die mee willen. Kan je toch gaan en ook niet alleen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 20 Sep 2013 20:56

Re: Uit in je uppie?

Als je vlakbij woont zou ik gewoon gaan want als het niet leuk is ben je zo weer thuis!
<<

Artemis

Bericht 20 Sep 2013 20:58

Re: Uit in je uppie?

Ja, ik ben ook wel van plan om er eens iets aan te gaan doen hoor, dus misschien doe ik dat wel. Zo door de jaren heen zijn de mensen met wie ik uitging verhuisd of een stuk huiselijker geworden. En dat ben ik ook wel, maar dit vind ik zonde. We zijn in de 30! Niet in de 70!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Sep 2013 21:00

Re: Uit in je uppie?

Ik heb precies hetzelfde. Mijn vriendinnen gaan ook bijna niet meer, omdat ze liever thuis zijn. En degene die nog vaak mee ging is nu zwanger. Gelukkig heb ik nog een paar vrienden die regelmatig gaan. Maar een meidenavond op zijn tijd is ook erg leuk.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Sep 2013 21:10

Re: Uit in je uppie?

Ik zou dat niet doen omdat ik een bange schijterd ben daar in.. zou het vreselijk vinden als ik dan de hele avond alleen ben.
:heart: :heart: 2011
<<

Nyx

Bericht 20 Sep 2013 21:16

Re: Uit in je uppie?

Dat heb ik in het verleden wel gedaan, maar alleen als ik zeker wist dat er bekenden waren.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Sep 2013 21:21

Re: Uit in je uppie?

Ik ga regelmatig alleen, en soms kom ik dan geen bekenden tegen, maar ook dan vermaak ik mij prima.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Sep 2013 21:23

Re: Uit in je uppie?

In mijn eentje, zonder iemand ergens te treffen zou ik niet snel doen. Ik moet toch wel ergens tegen aan kunnen kleppen, en ben niet iemand tegen een ander aan begint te praten. Zou niet eens weten waar ik heen moet gaan.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem73

Bericht 20 Sep 2013 21:25

Re: Uit in je uppie?

Nee in mijn eentje zou ik niet gaan. Maar eigenlijk is er altijd wel iemand die mee zou gaan. Ik heb veel jongere vriendinnen en vrienden zonder kinderen en anders ga ik gezellig met mn zusje.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 21 Sep 2013 10:51

Re: Uit in je uppie?

Deels herkenbaar! Sommige vriendinnen zitten liever met hun vent thuis op de bank. Prima hun ding, maar aan mij nog niet besteed. Gelukkig heb ik ook nog wel vriendinnen die er wel van houden.
<<

Artemis

Bericht 21 Sep 2013 11:44

Re: Uit in je uppie?

Ik ben gewoon gegaan. Ben naar mijn oude stamkroeg gegaan, bandje gekeken, wn. Toen kwam ik daarna mensen tegen en daarna weer andere mensen, en uiteindelijk heb ik 4 kroegen en 4 bands gezien en heb ik nu een kater :thumbup:
<<

Anoniem187

Bericht 21 Sep 2013 12:00

Re: Uit in je uppie?

Op vakantie gaan in mijn uppie; geen probleem. Maar alleen naar een feestje/kroeg/festival etc. zou ik niet durven.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 21 Sep 2013 12:25

Re: Uit in je uppie?

Ik was gisteren wat drinken met een vriendin en er kwam toen ook een jongen helemaal alleen binnen. Hij stond eerst wat alleen aan de bar om zich heen te kijken en is later bij onbekende mensen aan tafel gaan zitten (hoorde dat hij vroeg of de stoel vrij was). Eerst zat hij er maar een beetje bij, later raakte hij met ze in gesprek. Toen zij vertrokken, ging hij ook. Dit vond ik toch wel een beetje typisch, en zou ik zelf nooit doen.

Maar als je weet dat je vast wel bekenden tegen komt, of gewoon lekker bandjes kijken :thumbup:
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad Artemis!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 21 Sep 2013 12:36

Re: Uit in je uppie?

Top toch, dat het een leuke avond is geworden :)
<<

Anoniem44

Bericht 21 Sep 2013 12:59

Re: Uit in je uppie?

Ik doe dat alleen wanneer ik alleen op reis ben, niet in mijn eigen stad. Ik heb eerder teveel dan te weinig mensen met wie ik kan gaan, dus tja.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 21 Sep 2013 13:13

Re: Uit in je uppie?

Naar de kroeg zou ik niet zo snel doen, maar als het voor bandjes of een evenement wel, als ik dat graag wil zien. Helaas komt het hier ook voor dat ik niemand meekrijg dus dan weiger ik om dan maar nooit meer te gaan.

Daar staat tegenover dat ik al ruim een jaar niet echt ben wezen stappen maar ok...
<<

Anoniem315

Bericht 21 Sep 2013 13:56

Re: Uit in je uppie?

Ik ben nooit in mijn eentje uit gegaan. Tenzij je meetelt dat ik naar de plaatselijke kroeg ging, waar ik wist dat vriendinnen er zouden komen. De laatste jaren dat ik nog frequent uitging, ging ik trouwens altijd met de vriendengroep van E. mee. De meiden haakten altijd af, maar ik ging gewoon mee. Dat voelde een beetje als alleen, maar zo lang ik die jongens om me heen had, vond ik het gezellig genoeg.

Wel heb ik eens in m'n eentje op een terras gezeten voor een kopje koffie, dat vond ik al heel wat :wink: En ik ga ook vrijwel altijd alleen shoppen. Scheelt tijd en ik kan ongegeneerd elke winkel binnengaan die ik maar wil.

Maar uitgaan? Nee, ik ben te bang om de hele avond zielig alleen aan een drankje te staan nippen.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 21 Sep 2013 14:05

Re: Uit in je uppie?

Alleen winkelen vind ik prima te doen, maar dan ga ik tussendoor al geen broodje eten bij bijvoorbeeld Bakker Bart omdat dat alleen toch vreemd voelt. Alleen stappen zou ik alleen doen als er een bandje of artiest zou komen die ik echt super graag zou willen zien!

Edit: goed dat je gegaan bent en gezellige avond gehad hebt! :D
09-07-2018
11-07-2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Sep 2013 15:28

Re: Uit in je uppie?

Lelie schreef:Alleen winkelen vind ik prima te doen, maar dan ga ik tussendoor al geen broodje eten bij bijvoorbeeld Bakker Bart omdat dat alleen toch vreemd voelt. Alleen stappen zou ik alleen doen als er een bandje of artiest zou komen die ik echt super graag zou willen zien!

Edit: goed dat je gegaan bent en gezellige avond gehad hebt! :D


Serieus?? Ik ga ga juist graag een broodje eten bij Bakker Bart tijdens het winkelen. Zo doe ik wel meer dingen graag alleen. Wat drinken op een terrasje of in een cafétje 's middags vind ik ook geen probleem, neem dan meestal wat te lezen mee. Ga ook alleen naar de bios. 's Avonds alleen uit zou ik dan minder graag doen, tenzij ik zeker weet dat ik bekenden tref. Ik maak niet heel makkelijk ineens allemaal nieuwe vrienden ofzo.
Wel ben ik een tijdje terug nog in m'n eentje bij een optreden op een pleintje wezen kijken, heb daar een biertje gedronken, dat was wel leuk.
❤ 7 juni 2018
<<

Zero

Bericht 21 Sep 2013 17:52

Re: Uit in je uppie?

Alleen winkelen en eten vind ik geen probleem. Ik ben voor werk vaak ieder weekend in een andere stad, en dan heb ik soms geen zin om ergens in een magazijn op een stapel planken mijn bammetje te eten. Nee, dan wandel ik rustig even door de buurt en eet ik lekker buiten of bij een bakkertje. Geen probleem.

Uitgaan alleen heb ik nooit echt gedaan, want ik vond het niet veilig (ik woon niet in de stad) maar op festivals had ik er dan weer geen probleem mee. Als vriendinnen dan gingen slapen en ik had nog geen zin, dan ging ik er gewoon nog even tussenuit.
Maar daar valt het ook amper op dat je alleen bent.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers