Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babykamer

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jan 2015 13:43

Babykamer

We krijgen de babykamer, dat is natuurlijk superfijn alleen nu zit ik wel met een aantal vragen.
Commode en ledikant dat wil allemaal wel. Alleen dan de vraag hoe groot is het handig om een kast te hebben. De kamer is niet super groot dus dacht dan is misschien een wat kleinere kast handig.
Dus mijn vraag hoe groot is jullie kledingkast voor je kinderen?
2015 💙
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 22 Jan 2015 13:45

Re: Babykamer

Wij hebben alleen een commode en ledikantje.
Later na 1,5 jaar heb ik klein kastje van de ikea erbij gekocht.
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 22 Jan 2015 13:50

Re: Babykamer

Wij hebben één Pax element van Ikea als kast, 50cm breed, 60cm diep en 236cm hoog.
Ook hier maar een erg klein kamertje maar op deze manier wel lekker veel opbergruimte. Aan alleen de commode (Hemnes met 3 lades) hebben we echt niet genoeg qua opbergruimte.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Anoniem166

Bericht 22 Jan 2015 13:50

Re: Babykamer

Wij hadden ook alleen een commode en een ledikantje. Dat ging prima. De commode is wel redelijk ruim en ik heb nooit ontiegelijk veel kleren gehad voor mijn dochter.

Nu met de tweede op komst hebben we een smalle kledingkast erbij besteld, zodat daar de kleding en spullen van dochter kunnen worden opgeborgen en de commode vrij komt voor de spullen van de baby.
<<

Patsy

Bericht 22 Jan 2015 13:54

Re: Babykamer

De kast van onze zoon is 195x95x44. Deze ligt ook vol, maar ik heb ook al het beddengoed er bij in en de hydrofielluiers en dat soort dingen. De kast voor de baby heeft ongeveer dezelfde afmetingen, gok ik.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 22 Jan 2015 14:05

Re: Babykamer

Wij hebben babykamer Dover (TWF) van babydump.
De kast is: breed 112 x Hoog 175 x Diep 52

Ik heb aan alleen een commode niet genoeg. Zo gaat het prima.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem97

Bericht 22 Jan 2015 14:15

Re: Babykamer

Wij hebben een ladekast van de Ikea die we als commode gebruiken en als kast, ik zou nooit beide op de kamer willen, dat staat zo vol.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 22 Jan 2015 15:10

Re: Babykamer

Wij hebben een ruime babykamer dus was een kast geen probleem, maar in de praktijk ben ik ook erg blij met die ruimte. Blij met het hanggedeelte in de kast, vind het zo ook overzichtelijker. Ze heeft helemaal niet zo heel veel kleding maar extra beddengoed, voorraadje luiers, spullen die (nog) niet in gebruik zijn etc. prop ik lekker in de grote kast. In de commode liggen bij ons alleen de dingen die je graag snel voor handen wilt hebben; hydrofielen, luiers, doekjes, rompers, sokjes, monddoekjes.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem151

Bericht 22 Jan 2015 15:32

Re: Babykamer

Wij hebben de grote ikea hemnes ladekast als commode en net als Gizmo 1pax element als kledingkast. Vind het ideaal, zoveel ruimte!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 22 Jan 2015 15:42

Re: Babykamer

Wij hebben deze commode: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... 31bee4.jpg
Maar 1 la dus, daar liggen luiers, billendoekjes e.d, hydrofielen, spuugdoekjes en rompers. Wij hebben maar 1 plank onderop en daar 3 grote vilten bakken (Hema) op staan waar speelgoed in zit. Op de bovenste plank staan boekjes, een mandje met sokjes en een knuffeltje.

We moesten dus wel een kast hebben. We hebben gekozen voor een smalle Stuva kast van de Ikea. Deze is helemaal wit met 1 diepe la waar het beddengoed ligt, twee smalle lades waar mutsjes en opgevouwen truitjes e.d liggen en dan een hang gedeelte met twee smalle deurtjes waar de rest van de kleertjes hangen, boven de roe zit nog een plank waar we verzorgingsspulletjes hebben liggen en schoentjes e.d.
We hebben voor een Stuvakast gekozen omdat we dat eventueel nog kunnen uitbreiden met bijvoorbeeld een laag kastje voor speelgoed als we willen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Jan 2015 22:08

Re: Babykamer

Wij hebben een commode met drie lades en een kast met twee deuren. Prop vol. Ik kan soms de schone truitjes niet eens kwijt.
R. 2013
D. 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jan 2015 22:10

Re: Babykamer

Als ik het zo lees moet de kleine kast ook kunnen. Vond die set het mooiste maar twijfelde of er wel voldoende ruimte is
2015 💙
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Jan 2015 23:53

Re: Babykamer

Wij Hadden Eerst alleen een commode maar hebben al gauw toch een kledingkast gekocht met twee deuren, aan de ene kant hanggedeelte en de andere kant planken. Stuk overzichtelijker.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Jan 2015 00:35

Re: Babykamer

http://www.altafurniture.com/nl_NL/woon ... delig.html

Deze en dan in de kleur steiger vind ik erg mooi.

(Heb de website niet zelf gekozen, die heb ik zo door gekregen)
2015 💙
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 23 Jan 2015 10:47

Re: Babykamer

Heel leuk kamertje!
Al zou ik die kledingkast met de lades aan 1 kant heel onhandig vinden, te onoverzichtelijk. Ik vind het handig dat ik nu 2 deuren kan open trekken en overzicht heb van wat er allemaal in ligt maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

In J haar kamertje hadden we qua kastruimte een flinke commode met 2 planken en 3 kleine lades en een kledingkast met twee deuren en ook 3 kleine lades. Aan een kant van de kast zitten 4 planken en de andere kant heeft een roede en daar hebben we zelf nog een extra roede in gemaakt.
De kledingkast en commode gebruiken we nu nog steeds maar staan niet meer op haar kamer sinds we verhuisd zijn. De kastruimte hebben we ook echt nodig maar J heeft ook wel redelijk veel kleren en in de commode ligt nu ook haar beddengoed etc.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jan 2015 11:50

Re: Babykamer

2014 2016
<<

Anoniem205

Bericht 23 Jan 2015 12:28

Re: Babykamer

Wij hebben alleen een commode en ledikant, voor een kast is geen ruimte. Dus hebben we voor deze commode van Ikea gekozen, is eigenlijk een gewone ladekast. Werkt echt perfect!
Bovenin zitten rechts hydrofielen/spuugdoekjes en voorraad billendoekjes, thermometer, crème, etc. Links zitten rompers en broekjes. De andere lades zitten vol met kleding (op maat en te groot) en beddengoed enzo.

Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 23 Jan 2015 13:55

Re: Babykamer

Ik had bij de oudste ook alleen een commode met 3 lades van ikea (Hemnes)
In de bovenste la met van die verdelers, luiers, sokken, rompers, hydrofielen, en zalf en crèmes etc.
Daaronder een la met kleding.
En de onderste la te grote kleding, beddengoed, slaapzakken.

Nu hebben we wel een kledingkast erbij. Ook met veel kleine laatjes zoals jij laat zien.
Ik vind het ideaal dat alles zijn eigen lade heeft. En dat ik nu een hang gedeelte heb voor jurkjes en shirtjes.
Ik heb in de commode nu ook een boel spul liggen dat ik eigenlijk niet gebruik (te grote slaapzakken, dekentjes en de verkleiner vd MC.)
En in de kledingkast ook genoeg ruimte over. Een kleinere kast zou dus best kunnen hier!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem118

Bericht 23 Jan 2015 15:09

Re: Babykamer

Wij hebben een commode met vier grote lades en een kledingkast erbij. Die laatste is nog half leeg, haha. Wel handig voor het beddengoed, dat doe ik daar ook in, maar een kleinere kledingkast had gerust gekund hoor!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers