Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie Italië

<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 10:47

Bericht 21 Jan 2015 10:30

Vakantie Italië

Mijn man en ik willen dit jaar een keer op vakantie naar Italië.

Wij zijn doeners op vakantie, een dagje op de camping is prima maar verder willen we veel dagjes weg, we vinden het leuk om dingen van de natuur te zien, een beetje cultuur te snuiven en leuke plaatjes te bezoeken.

Nu vraag ik me af of iemand advies/tips heeft naar welke streek te gaan?
Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 21 Jan 2015 12:04

Re: Vakantie Italië

Toevallig hebben mijn vriend en ik een vakantie geboekt naar Sardinie.
Wij gaan eind mei 10 dagen.
Wij houden allebei heel erg van wandelen en daarom hebben we ook een appartement uitgekozen dat dicht bij een berggebied ligt waar je ook goed kunt wandelen.
Wie weet ook iets voor jullie? En omdat het een eiland betreft kun je het ook makkelijk met strand combineren.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Jan 2015 12:20

Re: Vakantie Italië

Wij hebben een paar jaar geleden een supertoffe vakantie gehad vlakbij Lucca. De omgeving daar en de stad Lucca zijn op zichzelf al erg mooi, maar van daaruit kun je ook gemakkelijk een bezoekje brengen aan Pisa, Siena en Florence.

Ook ben ik een keer op vakantie geweest in Riccione, aan de Adriatische kust. Van daaruit kun je een uitstapje maken naar Venetië.

Maar Italië is groot en er zijn nog veel meer andere mooie plekken natuurlijk.
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 10:47

Bericht 21 Jan 2015 20:39

Re: Vakantie Italië

Bedankt voor jullie reacties.

We houden wel van wandelen maar houden dit niet hele dag vol;)

Ik denk dat we voor Toscane gaan, heb daar vandaag veel leuke dingen over gevonden
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Jan 2015 20:47

Re: Vakantie Italië

Jaaa Toscane :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Jan 2015 11:23

Re: Vakantie Italië

Toscane is heel erg mooi! Wij zijn een paar jaar geleden gewoon vanuit thuis met onze auto richting Toscane gereden en zijn toen van plaats naar plaats gegaan. Per stad een paar dagen bijvoorbeeld en dan weer door naar de volgende plek. Was echt heel erg mooi, heb me zeker goed vermaakt!
<<

Anoniem328

Bericht 22 Jan 2015 13:31

Re: Vakantie Italië

Leuk wij gaan dit jaar ook o.a. een week naar de Toscane. Hebben een heel leuke plek gevonden bij een dorpje vlakbij Lucca. Heb er superrrveel zin in! Ben nog niet eerder in de Toscane geweest maar het lijkt me daar supermooi.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 23 Jan 2015 20:36

Re: Vakantie Italië

Toscane/Umbrie... Plaatsen zoals Florance, Sienna,Venetië en Assisi (huidige paus is vernoemd naar de heilige Fransicus in die plaats).

Ook rond Napels is het mooi met Pompeii, Vilniusus en Capri. Rdaarzou je ook kunnen bezoeken als je dan tussen Rome en Napels gaat zitten.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 23 Jan 2015 22:09

Re: Vakantie Italië

Wij trouwen 29 mei en willen het liefste daarna op vakantie naar toscane. Maar is het daar dan eigenlijk wel mooi weer (eerste twee weken juni)? Iemand ervaringen?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers