Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijna flauw gevallen.

<<

anoniem196

Bericht 20 Jan 2015 17:44

Bijna flauw gevallen.

Ik had met onze dochter gegeten en om half 1 zet ik de spulletjes in de afwasmachine. En wanneer in de klep van de afwasmachine omhoog doe, knalt de punt van de klep keihard tegen mijn knie. Het deed zoveel pijn, ging meteen allemaal vlekken en sterretjes zien. Ik kon niet meer staan. Ben meteen op de grond gaan liggen en de buurvrouw gebeld of ze meteen wou komen.
Ik kon alleen liggen en voelde me zo eng, zag lijk wit, zweet brak me uit. Buurvrouw heeft een koude theedoek op mijn hoofd gedaan en na een minuut of tien voelde ik me weer bij komen. Daarna dochter naar school gebracht.

Maar blijf me een beetje naar voelen. Hoelang kan dat duren.
<<

anoniem203

Bericht 20 Jan 2015 17:51

Re: Bijna flauw gevallen.

Zo ben ik een keer echt flauw gevallen toen onze kat zijn nagels in m'n hoofd had gezet (lang verhaal maar ik boos en kat boos). Ik werd echt helemaal naar en ik dacht misschien helpt het als ik een slokje water drink in de badkamer. En toen werd het zwart. Even later werd ik wakker met een plasje bloed langs me. Was ik met m'n hoofd op de wc pot gevallen. Ik werd afgevoerd met de ambulance en in het ziekenhuis kreeg ik 3 hechtingen en ik had een zware hersenschudding.

Dus heel goed van je dat je meteen bent gaan liggen. Voor hetzelfde geld was je echt flauwgevallen, verkeerd terecht gekomen en lag je daar met alleen je kind in huis. Door de hersenschudding voelde ik mij echt een week of 2 heel slap. Geen idee hoelang het nu gaat duren. Ik gok dat je na een nacht slapen weer de oude bent!
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 20 Jan 2015 17:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 20 Jan 2015 17:51

Re: Bijna flauw gevallen.

Kan je je lang naar van voelen. Je had beter out kunnen gaan.
<<

Anoniem181

Bericht 20 Jan 2015 17:56

Re: Bijna flauw gevallen.

Oei, klinkt heel naar. Ik sloeg vorig jaar met een beitel en een hamer een balk tussen een muur uit maar mijn pink kwam tussen de beitel en de hamer. Zelfde soort ervaring als jij daarna, mijn pink werd dik en blauw en ik werd licht in mijn hoofd en misselijk en duizelig, ik moest echt even gaan liggen anders was ik out gegaan. Dat gevoel heeft een paar uur geduurd, ik denk dat je je morgen al wat beter voelt, hoor!
<<

anoniem196

Bericht 20 Jan 2015 18:36

Re: Bijna flauw gevallen.

Ik moet vanavond naar de verjaardag van mijn zusje. Is ongeveer een half uurtje rijde. Kijk na het eten even hoe ik me voel. Moet alleen heen en weer rijden.
Neem zo wel even paracetamol in, want mijn knie doet echt zeer.
<<

anoniem196

Bericht 20 Jan 2015 19:30

Re: Bijna flauw gevallen.

Ava dat klinkt heel eng.!!
<<

anoniem196

Bericht 20 Jan 2015 22:53

Re: Bijna flauw gevallen.

Toch naar de verjaardag heen en weer geweest.
Nu lekker in bed. Blijft licht in mijn hoofd
<<

Anoniem140

Bericht 21 Jan 2015 08:53

Re: Bijna flauw gevallen.

Ik heb dit twee keer achter elkaar gehad. Begin januari en vorige week. Ik zag sterretjes, kreeg het heel warm, onrustig gevoel van willen "vluchten", lijkbleek en helemaal slap. Ik heb ook geen idee wat het was.
<<

anoniem203

Bericht 21 Jan 2015 12:05

Re: Bijna flauw gevallen.

Hoe gaat het nu ikknutsel?
<<

anoniem196

Bericht 21 Jan 2015 15:36

Re: Bijna flauw gevallen.

Het gaat goed. Plekje op mijn knie voel ik nog een beetje. Verder gaat het gelukkig weer goed
<<

Anoniem321

Bericht 21 Jan 2015 15:41

Re: Bijna flauw gevallen.

Gelukkig dat het weer beter gaat, Ikknutsel. Dat moet even schrikken zijn geweest.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers