Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau afstuderen

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Jan 2015 12:00

Cadeau afstuderen

Mijn moeder is geslaagd voor haar niveau 4 Verpleegkunde. Ze heeft 4,5 pittige jaren gehad, maar heeft het toch mooi gehaald. Ik ben zo trots! Volgende week is haar diplomauitreiking. Mijn dochter heeft daarin een speciale rol, ze mag mijn moeder een speldje opspelden. Erg leuk!

Nu ben ik op zoek naar een mooi cadeau voor haar. Iets wat haar beloont voor de afgelopen jaren keihard werken én studeren ernaast. Ik ga van de week even kijken voor een mooi sieraad, maar ze heeft een best lastige smaak wat dat betreft. Daarom zoek ik naar nog meer ideeën. Het budget ligt rond de 40/50 euro ongeveer. Iemand die mee wil denken?
<<

Anoniem185

Bericht 20 Jan 2015 12:02

Re: Cadeau afstuderen

Een verpleegstershorloge?
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 20 Jan 2015 16:16

Re: Cadeau afstuderen

Toen mijn moeder slaagde voor haar opleiding, hebben we haar een verpleegsterhorloge geven. Ze was er toen erg blij mee.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jan 2015 19:33

Re: Cadeau afstuderen

Ik zou ook zeggen een verpleegsterhorloge of een mooie pen die je laat graveren. Ze zal nog steeds het eea moeten opschrijven en dan is een mooie pen ook altijd wel leuk. Ze zal die toch bij zich moeten hebben.

Een lamy balpen of een parker pen schrijven lekker en die kan je ook gewoon blijven gebruiken door losse vullingen te kopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Jan 2015 11:26

Re: Cadeau afstuderen

Ik ga inderdaad voor een mooi verpleegsterhorloge. Wisy niet dat die bestonden.. bedankt voor de tip! Misschien nog een mooie pen erbij inderdaad. Beiden laten graveren. Erg leuk!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers