Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lat-relatie

<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 23 Sep 2013 11:09

Re: Lat-relatie

Wij hebben ook zo'n kamertje, ED. Heerlijk is dat. Er staat een sofabed, radio/tv, mijn gitaar en wat boeken. Wij wonen in een piepklein appartement en juist om die reden wilden we zo'n ruimte creëren. Anders zit je continu op elkaars lip.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 23 Sep 2013 13:53

Re: Lat-relatie

-ED- schreef:
Moira schreef:Ik ben al lang samen en woon samen met mijn vriend en het gaat super, maar soms mis ik wel mijn eigen ruimte en rust. Gewoon lekker je eigen plekkie hebben en terug kunnen trekken wanneer je dat wil. Dit heb ik thuis bij mijn ouders trouwens ook altijd gehad.
Mocht het ooit uit gaan en ik krijg een nieuwe relatie, dan zou ik een LAT-relatie overwegen. Misschien dat we in de praktijk dan wel dicht bij elkaar zouden gaan wonen, maar toch ieder zijn eigen plekje.


Is het in jullie huis niet mogelijk om je even terug te trekken wanneer jullie beiden thuis zijn? Voor mij is dit namelijk ook erg belangrijk, maar als ik de behoefte voel om me terug te trekken dan kan dit gewoon altijd. Wij hebben hier een kleine kamer die ingericht is als speelkamer, maar daar staat ook een boekenkast met een lekkere grote fauteuil en ik kan er zo mijn yogamat uitrollen als ik wil. Een andere optie is om lekker op bed even een boek te lezen, ofzo?


Nee, helaas niet. We wonen in een klein appartement en op het extra kamertje staan een paar huisdieren waar ik allergisch voor ben. Dus echt lekker zit ik daar dan ook niet. Ze zijn al oud en er komen geen nieuwe meer erbij (waren vanuit vriends ouderlijke huis meegenomen). Maar voor nu dus even geen oplossing. Kan ook niet wachten tot we een huis hebben gekocht, maar dat duurt nog wel twee jaar.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 01 Okt 2013 07:05

Re: Lat-relatie

Mijn vriend en ik wonen samen in 2 huizen.
We hebben beide een eigen woning 2 straten van elkaar af, we slapen altijd bij elkaar, eten altijd samen, doen samen leuke dingen maar dan doen we dat allemaal in 2 huizen.

Ik ben erg gehecht aan mijn appartement en mijn vriend heeft 2 kinderen waar hij plaats voor moet hebben. Zoals we het nu doen vinden we het prima! We zijn nu 3jr samen en hebben geen samenwoon plannen.
Samenwonen kan ook altijd nog. Uit elkaar gaan wonen is lastiger.
30-04-2017
<<

Blij

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:09

Woonplaats: Zwaag

Bericht 01 Okt 2013 11:58

Re: Lat-relatie

Ik heb nu sinds een jaar een latrelatie. Hoewel ik er erg aan moet wennen, denk ik dat ik voorlopig niet anders meer wil.
Mijn vriend heeft 2 kinderen, en ik 3, en als we samen zouden gaan wonen is dat wel een hele bak vol! Nu kunnen we soms ons even terug trekken met onze eigen kinderen. Dat is heel fijn.
We zijn wel heel veel samen, eten iedere dag bijna samen. Maar ik heb lekker mijn eigen pippi langkous huisje, en hij heeft zijn eigen superstrakke lege mannenhuis. En dat is heel erg goed.
Ik mis hem wel vaak, 's nachts soms, of als we elkaar door drukte minder zien. Maar dan is het daarna weer extra extra leuk om elkaar te zien.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers