Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verschil in zwangerschap, geslacht?

<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 19 Jan 2015 21:33

Re: Verschil in zwangerschap, geslacht?

2x verschillend, de 2de keer was het tot 9 weken wel een tweeling, ben Tot 9 weken misselijk geweest.Bij de eerste bijna niet misselijk. Ik droeg de eerste keer helemaal rond en de 2 de keer duurde het heel lang voordat ik überhaupt buik had. Droeg toen erg nat voren. Toch 2 jongetjes!
<<

Anoniem236

Bericht 19 Jan 2015 21:35

Re: Verschil in zwangerschap, geslacht?

Je hebt gelijk!

Eigenlijk was ik gewoon benieuwd of mensen enig verschil merkte in zwangerschap bij verschillend geslacht. Of het nou wetenschappelijk bewezen verband is, toeval of een bakerpraatje. Gewoon de ervaring van de dames hier.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Jan 2015 21:35

Re: Verschil in zwangerschap, geslacht?

ok!
#teammaple🍁
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 19 Jan 2015 21:52

Re: Verschil in zwangerschap, geslacht?

Twee precies dezelfde zwangerschappen, twee jongens :)
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 19 Jan 2015 22:08

Re: Verschil in zwangerschap, geslacht?

Hier twee totaal verschillende zwangerschappen.
Bij de eerste stralend zwanger en een mooie huid. Iets misselijk geweest maar niet veel. Wel bekkenklachten gehad.

Tweede zwangerschap. Heel erg misselijk geweest. Tot 20 weken medicatie hiervoor gebruikt. Had ook een lelijke huid. Ook veel rug en bekkenklachten gehad.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem136

Bericht 19 Jan 2015 22:12

Re: Verschil in zwangerschap, geslacht?

Bij de eerste en derde leek het tot nu toe het meest op elkaar. Ik droeg erg naar voren en werd verder niet heel dik, relatief weinig lichamelijke klachten (behalve misselijk en spugen maar dat staat niet in verband met geslacht bij mij geloof ik). Ook hield ik bij hen vocht vast. Dat zijn twee jongens.

Bij mijn dochter werd ik eigenlijk vrijwel direct ronder op mijn heupen, en had ik naast spugen bekkeninstabiliteit.

Bij deze zwangerschap ben ik ook al ronder geworden en ik spuug, heb ook last van mijn bekken en stuitje. Lijkt tot nu toe het meest op de tweede zwangerschap dus. Afgaand op de klachten zou dit weer een meisje moeten zijn (hoewel ik zelf altijd gedacht heb dat ik nog een jongen zou krijgen).
<<

Anoniem123

Bericht 20 Jan 2015 07:36

Re: Verschil in zwangerschap, geslacht?

Twee verschillende zwangerschappen en een jongen en een meid. Enige wat over een kwam was de moeheid en het kokhalzen om poep.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers