Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Jan 2015 20:27

Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Ik heb net mijn huisgenoot gebeld of hij naar mijn kamer wilde komen om mijn televisie aan te zetten terwijl ik er 2 meter vandaan op de bank lig.

Jullie?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Jan 2015 20:28

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Alleen nu staat de radio ook nog aan vet irritant, was ik vergeten te vragen.
<<

Anoniem219

Bericht 17 Jan 2015 20:30

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Haha en heeft hij het gedaan?


Ik denk dat dat is dat ik soms wel eens was wat uit de wasmachine komt en gedroogd is wat eigenlijk naar de woonkamer moet weer opnieuw in de was stop omdat ik op dat moment te lui ben om het op te ruimen haha
<<

Anoniem154

Bericht 17 Jan 2015 20:31

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Haha, ik bel vriend ook weleens op als ik op bank lig en hij boven is, of andersom
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Jan 2015 20:32

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Op de fiets naar de buurtwinkel die op de hoek zit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

anoniem203

Bericht 17 Jan 2015 20:36

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Toen ik nog geen kinderen had 3 dagen lang een pyjama dag gehouden incl overdag dutjes op de bank doen en geen seconden aan het huishouden besteed en alleen pizza en andere kant en klare rommel gegeten.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 17 Jan 2015 20:37

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Elke dag met de auto naar het werk gaan terwijl ik er nog geen 5 min fietsen vanaf woon.
Toen ik bij mijn ouders nog woonde belde ik ook weleens naar beneden om iets te vragen of te brengen. Is maar een enkele keer voor gekomen haha
<<

Anoniem124

Bericht 17 Jan 2015 21:49

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Kleingeld opzuigen met de stofzuiger.
<<

Anoniem127

Bericht 17 Jan 2015 21:53

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Haha :).

Ik vroeg wel eens aan mijn ex of hij de bak met chips wilde aangeven als ik er liggend van de bank op 3 centimeter na niet bij kon.
<<

Anoniem88

Bericht 17 Jan 2015 21:53

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Ik dacht serieus dat er niemand luier kon zijn dan ik, maar Toet heeft me zojuist overtroffen, dit kan ik niet evenaren hoor.
<<

Anoniem237

Bericht 17 Jan 2015 22:01

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Een vochtig toiletpapiertje gebruiken omdat ik te lui was om het lege rolletje te vervangen terwijl ik de nieuwe rol naast me had staan.
<<

Anoniem154

Bericht 17 Jan 2015 22:13

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Ik kan mij wel altijd stierlijk ergeren aan mensen die wel een nieuwe rol pakken, maar de oude niet even wegmikken haha
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 17 Jan 2015 22:34

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Met de auto de lege flessen weggooien. Is 1 minuut lopen.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem331

Bericht 17 Jan 2015 22:36

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Als ik alleen ben eet en drink ik zo de hele avond niets, omdat ik te lui ben om van de bank af te komen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Jan 2015 22:37

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Pffff geen idee. Mijn leven hangt aan elkaar van luie acties...wasmachine nog eens aanzetten? Oh ja...zo vaak! Hahaha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem331

Bericht 17 Jan 2015 22:39

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Ik zet de wasmachine ook wel eens voor de tweede keer aan, omdat ik te beroerd was de was er uit te halen toen de wasmachine klaar was.

Dat zijn veel was-sen!
<<

Anoniem119

Bericht 17 Jan 2015 22:42

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Nieuwe onderbroeken kopen omdat ik geen zin had om de was te doen. Check.

Een vriendin bellen om langs te komen om m'n was op te hangen. Check.

De was uit de droger halen, op bed leggen, s avonds naar bed willen, was oppakken en op de bank leggen en gaan slapen. Volgende ochtend op de bank willen zitten, was weer oppakken en weer op bed leggen. En dat drie dagen lang. Minstens. Ook check.

Ik hield nooit echt van de was doen. Is iets beter tegenwoordig maar nog steeds geen fan.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Jan 2015 22:43

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Charles schreef:Kleingeld opzuigen met de stofzuiger.


Haha dit doe ik ook ja!
Mijn huisgenoot heeft het gedaan haha en daarna heb ik bijna 3 kwartier naar tv en radio tegelijk geluisterd omdat ik te lui was om de radio uit te zetten. Vandaag hebben we ook pizza laten bezorgen terwijl de pizzaria letterlijk tegenover ons huis zit.
<<

Anoniem236

Bericht 17 Jan 2015 22:45

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Voor een stukje van 500 meter de bus pakken. Vooral toen ik nog studenten Ov. Kaart had. Maar heb er ook weleens voor betaald.

Ooh en als we op de bank wat drinken het glas aan man geven zodat hij het op tafel kan zetten ;)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Jan 2015 22:50

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Oohh ik heb nog iets! Soms als ik een kopje oid vergeet af te wassen en dat twee weken later met aangekoekte koffie erin terug vind gooi ik gewoon het hele kopje in de prullenbak omdat ik geen zin heb het schoon te maken :palm:

Glas door iemand anders terug laten zetten of iets aan laten geven doe ik ook standaard. Had me nog niet beseft dat dat lui is haha.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Jan 2015 22:52

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Hahaha toet jij bent echt erg. Vroeger zei ik dat altijd: later als ik heeeel rijk ben, gooi ik gewoon m'n bord en glas weg na t eten, en koop ik wel nieuwe en hoef ik niet af te wassen. Uhuh. Maar ik heb t nooit echt durven doen, dat vond ik net te ver gaan.
<<

Anoniem127

Bericht 17 Jan 2015 23:12

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Oh ja haha. Was verplaatsen doe ik ook. Na een was past het allemaal nog op de wasmand. Maar vanaf de tweede was die ik niet opvouw, blijven er dan steeds dingen vanaf vallen. Irritant. Dus dan leg ik het inderdaad vaak op bed neer. Eerder was dat een probleem maar nu ik alleen in een tweepersoonsbed slaap, ga ik soms gewoon aan de andere kant liggen dan waar de was ligt :thumbup:
<<

ChiQ

Bericht 17 Jan 2015 23:26

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

- smorgens mijn bed afhalen, niet meteen nieuwe bedovertrek erop doen, hele dag rondslenteren en dan thuiskomen en doodmoe naar bed gaan en bedenken; fuck deze shit, ik doe het morgen wel en dan komende 6 nachten lig ik van de luiheid in een onopgemaakt bed.

- ik ga liever dood van de dorst dan dat ik moet opstaan snachts voor water, soms ligt er een oud flesje water naast het bed en dan drink ik dat smerige water.

- de tv staat nu al 3 uur op jim jam terwijl Julian al uren ligt te slapen maar ik te lui bed de afstandsbediening te pakken.
<<

ChiQ

Bericht 17 Jan 2015 23:30

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

ChiQ schreef:- smorgens mijn bed afhalen, niet meteen nieuwe bedovertrek erop doen, hele dag rondslenteren en dan thuiskomen en doodmoe naar bed gaan en bedenken; fuck deze shit, ik doe het morgen wel en dan komende 6 nachten lig ik van de luiheid in een onopgemaakt bed.

- ik ga liever dood van de dorst dan dat ik moet opstaan snachts voor water, soms ligt er een oud flesje water naast het bed en dan drink ik dat smerige water.

- de tv staat nu al 3 uur op jim jam terwijl Julian al uren ligt te slapen maar ik te lui bed de afstandsbediening te pakken.



- nog een: laatst een hele dure bewaarkom met deksel weggeflikkert omdat er yoghurt in zat dat gewoon in zijn totaliteit groen was geworden:
Yuk. I rather die dan dat ik dat moet schoonmaken.
<<

Anoniem286

Bericht 17 Jan 2015 23:30

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Toen ik nog student was ge ik een aantal malen nieuw servies gekocht. Niet omdat ik het mooi vond maar te lui was om het vieze af te wassen. Na enkele weken was dat dan zo ranzig dat ik alles wegmikte en nieuw kocht. Naast lui (om dus af te wassen) ook erg ranzig.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers