Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 17 Jan 2015 23:30

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Op de bank slapen, omdat ik niet wilde opstaan om in bed te gaan liggen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 17 Jan 2015 23:31

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Whaha, ik lees hier dus heel veel dingen waar ik mij ook wel eens schuldig aan maak/heb gemaakt:

- de wasmachine nog een keer draaien omdat ik te lui was om de was uit te hangen. Of erger, in de droger te doen, die NAAST de wasmachine staat.

- twee verschillende sokken aantrekken, omdat ik te lui was om twee dezelfde bij elkaar te zoeken.

- mijn man appen terwijl ik op bed lag en hij beneden was of hij wat te drinken wilde brengen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Haha chiq, zo staat hier wel eens de halve avond baby-tv aan.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Jan 2015 23:36

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Weet iemand of er een soort universele afstandsbediening-app bestaat waarmee je via je iPhone je MacBook kan besturen? Ik lig echt HEEL vaak in bed terwijl de muziek op m'n laptop nog aan staat en vind het zó irritant dat ik daarvoor dan uit bed moet.
<<

Anoniem122

Bericht 17 Jan 2015 23:40

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Is dit iets?
https://www.apple.com/nl/apps/remote/

En deze is uitgebreider, maar moet je wel voor betalen:
https://itunes.apple.com/app/remote-hd/id310516183?mt=8
<<

Anoniem121

Bericht 18 Jan 2015 00:31

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

De was voor de droger laten liggen omdat ik geen zin heb om het op te vouwen. De kasten zijn dus leeg en dat wat er in hoort ligt op zolder op een grote berg.

3x per jaar alle sokken weggooien en nieuwe kopen omdat ik het zonde van m'n tijd vind om ze bij elkaar te zoeken. En dat terwijl ik zelf sockclips verkoop om de sokken bij elkaar te houden tijdens het wassen. Ik heb dus ook regelmatig 2 verschillende sokken aan.

1x per week komt er een huishoudster om m'n wc, badkamer, keuken schoon te maken, de vloeren te dweilen, ramen te lappen en de trappen schoon te maken. Gewoon omdat ik er geen zin in heb.

En we hebben een robot stofzuiger want zelfs voor stofzuigen ben ik te lui.

'S avonds als de kinderen slapen een iPad bij ze neerleggen zodat ik me in het weekend nog een keer om kan draaien.

Als ik dit zo lees ben ik echt een waardeloze luie huisvrouw... Ik hou mezelf maar voor dat ik andere kwaliteiten heb.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Jan 2015 00:47

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Als het waterreservoir van de koffie leeg is vraag ik altijd of mijn vriend het zet

De afwas staat vaker zichzelf te drogen dan dat ik de theedoek pak

Ik heb vroeger een aantal keer een handdoek gekocht omdat ze allemaal vies in de was lagen

Er staat nog steeds een sneeuwtekening van een kerstboom op het raam. Geen zin om de glassex te pakken

Bij zoon staat de kerstboom nog op zn kastje. Geen zin om de doos open en dicht te doen waar hij in moet.

Ik koop altijd paracetamol in poedervorm zodat ik geen glas hoef te pakken

Toen ik zwanger was was ik nogal duizelig en zat ik op een kruk onder de douche. Kind is bijna twee maar de kruk staat er nog. Heerlijk zitten tijdens het haar wassen.
R. 2013
D. 2016
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 18 Jan 2015 01:08

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

hahahaha, oh ZO herkenbaar vele verhalen hier.
Bed niet meer opmaken, was 3 keer laten draaien nadat het verschillende malen paar dagen heeft lopen stinken in de machine, vriend smsen als hij in de keuken is of hij me wat cola en chips wil brengen (vooral als hij ook nog de afwas aan het doen is en ik lui op bed lig tv te kijken), zelfs douche schoonmaken doe ik tijdens het douchen. Tig voorbeelden en ik ben zo blij dat ik niet de enige ben :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Jan 2015 01:09

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Denk dat de ergste de eerste paar weken van het Cambridge dieet was. Wat ik gedaan heb in 3 weken tijd. 3 keer shakes gehaald. 1 keer gewerkt en wat ik verder deed was opstaan naar de badkamer lopen (3 stappen) mijn shake maken en weer op bed gaan zitten. Dat heb ik lang zo volgehouden. Deed echt niets in die periode ja veel internetten boeken lezen en spelletjes spelen. Maar qua beweging was het echt weinig.

Verder wel eens naar beneden gebeld.

Wel eens met de lamp aan gaan slapen omdat ik geen zin had die uit te doen.

En spencer zittend douchen is toch heerlijk. Deed het bij mijn ouders vaak. Douchekop op de laagste stand en dan gaan zitten. Hier hebben we een regendouche dus dan is het zitten minder lekker. Mss eens een hoge kruk proberen :p
2015 💙
<<

Anoniem122

Bericht 18 Jan 2015 01:11

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Spencer schreef:Als het waterreservoir van de koffie leeg is vraag ik altijd of mijn vriend het zet

De afwas staat vaker zichzelf te drogen dan dat ik de theedoek pak

Ik heb vroeger een aantal keer een handdoek gekocht omdat ze allemaal vies in de was lagen

Er staat nog steeds een sneeuwtekening van een kerstboom op het raam. Geen zin om de glassex te pakken

Bij zoon staat de kerstboom nog op zn kastje. Geen zin om de doos open en dicht te doen waar hij in moet.

Ik koop altijd paracetamol in poedervorm zodat ik geen glas hoef te pakken

Toen ik zwanger was was ik nogal duizelig en zat ik op een kruk onder de douche. Kind is bijna twee maar de kruk staat er nog. Heerlijk zitten tijdens het haar wassen.


Die snap ik niet? :confused:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 18 Jan 2015 01:30

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Ik heb laatst al onze sokken weg gegooid en 30 paar dezelfde zwarte sokken gekocht. Nu hoef ik ze niet meer te sorteren na het wassen of te zoeken naar 2 dezelfde soort sokken :)
10.04.17
<<

Anoniem237

Bericht 18 Jan 2015 02:02

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Saga schreef:Ik heb laatst al onze sokken weg gegooid en 30 paar dezelfde zwarte sokken gekocht. Nu hoef ik ze niet meer te sorteren na het wassen of te zoeken naar 2 dezelfde soort sokken :)

Dat heb ik jaren geleden ook gedaan toen we gingen samenwonen. Ik gooi ze elk jaar weg en koop dan ook weer 20/30 paar nieuwe zodat ik ook geen oude en nieuwe hoef te sorteren. :P
<<

Anoniem237

Bericht 18 Jan 2015 02:04

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Wat misschien ook wel erg lui was. In elke (ja, echt elke) kamer van ons huis zo'n kledingroller van de Ikea neerleggen zodat ik dat ding altijd bij de hand heb en er nooit naar hoef te zoeken.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jan 2015 02:14

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

ChiQ schreef:- de tv staat nu al 3 uur op jim jam terwijl Julian al uren ligt te slapen maar ik te lui bed de afstandsbediening te pakken.


Dit. Standaard elke avond.
Mijn man doet eind half 7 de kinderen onder de douche en brengt ze ook naar bed. Ruisen half 8 en 8 komt hij beneden en dan lig ik nog in exact dezelfde positie op de bank. Tv op nick jr. En de ab op 2 meter afstand, maar ja lui dus. :p
<<

Anoniem125

Bericht 18 Jan 2015 10:55

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Met de auto naar de snackbar om daar een bak Ben&Jerry's te halen. De snackbar zit op 100 meter lopen.
<<

Anoniem114

Bericht 18 Jan 2015 11:05

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

ไม่เป็นไร schreef:
Spencer schreef:Als het waterreservoir van de koffie leeg is vraag ik altijd of mijn vriend het zet

De afwas staat vaker zichzelf te drogen dan dat ik de theedoek pak

Ik heb vroeger een aantal keer een handdoek gekocht omdat ze allemaal vies in de was lagen

Er staat nog steeds een sneeuwtekening van een kerstboom op het raam. Geen zin om de glassex te pakken

Bij zoon staat de kerstboom nog op zn kastje. Geen zin om de doos open en dicht te doen waar hij in moet.

Ik koop altijd paracetamol in poedervorm zodat ik geen glas hoef te pakken

Toen ik zwanger was was ik nogal duizelig en zat ik op een kruk onder de douche. Kind is bijna twee maar de kruk staat er nog. Heerlijk zitten tijdens het haar wassen.


Die snap ik niet? :confused:


Ik ook niet. Snuif je het of zo?
<<

Anoniem125

Bericht 18 Jan 2015 11:10

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Saga schreef:Ik heb laatst al onze sokken weg gegooid en 30 paar dezelfde zwarte sokken gekocht. Nu hoef ik ze niet meer te sorteren na het wassen of te zoeken naar 2 dezelfde soort sokken :)

Dit vind ik niet lui, maar gewoon slim.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Jan 2015 11:11

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Nee poeder wat je zonder water slikt. Zodat ik dus geen water hoef te pakken.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jan 2015 11:42

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Ik heb een hekel aan luiheid. Daar krijg ik echt kontschopneigingen van.

Het enige luie dat ik soms doe is naar beneden appen of m'n man de telefoonlader even naar boven wil brengen zodra hij op bed gaat. Maar dat zie ik meer als handig eigenlijk.
<<

Anoniem122

Bericht 18 Jan 2015 12:09

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Wist niet dat dat bestond! Heb het net eens opgezocht, maar die zijn echt duur! 10 zakjes van de Kruidvat voor 2 euro, terwijl de pillen 50 stuks voor 99 cent zijn.
<<

Anoniem255

Bericht 18 Jan 2015 13:18

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Wij maken de friteuse nooit schoon. Zodra hij smerig is of toe aan nieuw vet kopen we een nnieuwe friteuse.Dat is overigens niet zo heel vaak hoor. We eten zelden friet en gaan dan vaak nog halen ook...
<<

Anoniem114

Bericht 18 Jan 2015 13:26

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Exogenesis schreef:Ik heb een hekel aan luiheid. Daar krijg ik echt kontschopneigingen van.

Het enige luie dat ik soms doe is naar beneden appen of m'n man de telefoonlader even naar boven wil brengen zodra hij op bed gaat. Maar dat zie ik meer als handig eigenlijk.


Ik app m'n broertje altijd als-ie beneden is en ik weer 's wat ben vergeten.

Maar dat zie ik ook meer als handig..
<<

Anoniem313

Bericht 18 Jan 2015 13:44

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Saga schreef:Ik heb laatst al onze sokken weg gegooid en 30 paar dezelfde zwarte sokken gekocht. Nu hoef ik ze niet meer te sorteren na het wassen of te zoeken naar 2 dezelfde soort sokken :)


Wow, dat vind ik echt een geweldig goed idee! Dat ga ik ook doen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Jan 2015 13:47

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Wow, ik dacht dat ik lui was, maar na het lezen van dit topic blijkt dat het echt nog wel meevalt. Overigens lees ik wel echt met verbazing dat er zo veel mensen dingen maar gewoon weggooien als ze vies zijn en het weer nieuw kopen. Hallo consumptiemaatschappij :thumbdown:
<<

Anoniem313

Bericht 18 Jan 2015 14:35

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Hoi! :cheers:
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jan 2015 14:55

Re: Wat is het meest luie dat je ooit hebt gedaan?

Ik was de stad in geweest en stapte zoals altijd uit de bus voor ons huis. Heb de spullen thuis gebracht en moest daarna hier even naar het centrum. Heb de bus gepakt om vervolgens 2 haltes later alweer uit te stappen! :redface:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers