Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


NY met een dreumes van 16 maanden

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 17 Jan 2015 19:56

NY met een dreumes van 16 maanden

Eén van mijn liefste vriendinnen woont in NY. We willen haar eigenlijk opzoeken, maar vinden eigenlijk 1200€ best een hoop geld voor een bezoekje. Mijn man en ik zijn er per toeval vlak voordat zij erheen verhuisde al eens geweest, dus sight seeing hoeft niet echt.

Uiteindelijk is de overweging natuurlijk zoon. Twee lange vluchten, slaapjes die hij nodig heeft en wat te doen wanneer we daar zijn, jet lag, noem maar op. We zouden geen buggy meenemen, maar dragen.

Ik denk bijna dat het verschrikkelijk onhandig is, maar hoor graag of iemand ervaring heeft. Twijfel ik ondertussen verder.
L2014 & H2017
<<

Anoniem154

Bericht 17 Jan 2015 20:22

Re: NY met een dreumes van 16 maanden

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem154 op 18 Jan 2015 21:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Jan 2015 20:28

Re: NY met een dreumes van 16 maanden

Zo lang is de vlucht naar New York toch niet? Het tijdverschil lijkt me wel lastig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 17 Jan 2015 20:41

Re: NY met een dreumes van 16 maanden

Ik zou het doen, als je het geld hebt. Wij gaan in april naar Shanghai om mijn schoonzusje op te zoeken, dochter is dan 1,5 jaar. Wij zijn ook van plan alleen een doek en drager mee te nemen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 17 Jan 2015 20:45

Re: NY met een dreumes van 16 maanden

Voor ons is 8-9 uur niet lang, maar voor hem weet ik niet. We zouden voor een klein weekje gaan.

Ze woont in een studio appartement dus niet heel handig om te blijven. Dus we zouden een hotel boeken.
L2014 & H2017
<<

Anoniem313

Bericht 17 Jan 2015 21:00

Re: NY met een dreumes van 16 maanden

NYC is 6-7 uur vliegen, scheelt toch weer iets. Het lijkt me dat het prima kan, als je het echt wil. Het is natuurlijk wel anders met zo'n kleine, omdat je toch om de slaapjes heen moet plannen (of je moet een kind hebben dat in een buggy slaapt). En 's avonds cocktails slempen wordt wat lastiger. Al kan je man natuurlijk dan bij je kind blijven. Je zit dan ws wel met z'n drieen op een kamer.
Ik persoonlijk zou de optie overwegen alleen te gaan en man en kind thuis te laten. Dan kun je namelijk wel doen wat je wil en lekker met je vriendin de hort op. En 5-6 dagen weg is goed te overzien.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 17 Jan 2015 21:44

Re: NY met een dreumes van 16 maanden

Heb ik overwogen, maar ik geef nog borstvoeding en hopelijk tegen die tijd ook nog. Ik heb geen kolf meer dus ik kan ook niet voor een voorraad zorgen (kolven lukt ook niet meer goed, dat was een reden om daarmee te stoppen).
L2014 & H2017
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Jan 2015 22:34

Re: NY met een dreumes van 16 maanden

Ik zou het gewoon doen, mits hij niet alleen in bed slaapt.

Onze R slaapt overal en is niet snel overprikkeld dus wij nemen hem overal mee naar toe. Als wij naar Amerika zouden willen zou ik het om hem niet laten.
R. 2013
D. 2016
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 18 Jan 2015 18:23

Re: NY met een dreumes van 16 maanden

Wat wil je verder nog doen in NY? Want je zegt dat sightseeing eigenlijk niet meer hoeft. Blijf je daar dan een dag of vier en ga je dan weer naar huis? Dat zou ik persoonlijk niet zo snel doen met zo'n kleintje. Inderdaad vanwege de vlucht en de jetlag.

Maar als je er daarna eventueel een rondreis gaat maken is dat misschien wel beter.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 18 Jan 2015 20:53

Re: NY met een dreumes van 16 maanden

Nou ja, dat is dus een beetje mijn vraag ook. Hoe ga ik onze dreumes entertainen? De vorige keer hebben we alle grote dingen al gedaan en bovendien ben ik niet echt van plan om met een dreumes in lange rijen te staan.

Het zou fijner zijn als we redelijk op eenzelfde plek kunnen blijven en daar leent die stad zich niet echt voor, denk ik.

Ik denk dat ik ga voorstellen om naar Londen te gaan als ze weer in town is. Met hopelijk een verhuizing snel, kunnen we het geld ook goed gebruiken.
L2014 & H2017
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 03 Feb 2015 20:45

Re: NY met een dreumes van 16 maanden

Binnenkort gaan wij met L. naar Marokko, is wel iets dichterbij, maar toch wel een uur of 4/5 vliegen dacht ik. L. is dan bijna twee, ik zal je laten weten hoe dat was. Barcelona toen hij 1,5 was vond ik behoorlijk dramatisch, in Barcelona zelf niet, maar de vlucht werd ik niet echt blij van. Hoewel hij op de terugweg gelukkig een stuk hebbelijke was dan op de heenweg.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers