Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2015 20:22

NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Ik wil er misschien op MP kopen, maar koop daar nooit wat. Zou het te vertrouwen zijn zo'n kaart via MP te kopen?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jan 2015 20:23

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Zou ik zelf niet doen denk ik, maar ik ben dan ook erg slecht van vertrouwen.
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 16 Jan 2015 20:24

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Ze hebben die actie nu bij Blokker weer, dus zou ze lekker daar kopen. Etickets zou ik nooit via MP kopen, fysieke kaartjes wel. Maar dan wel alleen als je ze kan afhalen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem88

Bericht 16 Jan 2015 20:24

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Bij de Blokker zijn ze er nog! Vandaag nog gehaald. Of het op MP betrouwbaar is, hangt puur van de verkoper af. Mijn ervaring is dat de prijzen op MP van die goedkope treinkaartjes juist nog even wat opgekrikt worden.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2015 20:31

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Ik had op de Blokker site gekeken en daar zijn ze uitverkocht. Ik neem aan mag hopen dat de prijs die op MP zichtbaar is dat je dat ook betaald ervoor. Sommigen bieden ze van KV voor 15,00 aan terwijl ze 14,00 zijn dus zodra men meer vraagt zal die niet gauw verkocht worden denk ik.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 16 Jan 2015 20:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 16 Jan 2015 20:31

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Ik heb nu 2x wel via Marktplaats ze gekocht (en ook goedkoper), maar dan inderdaad wel als ik het kon ophalen hier.
<<

Anoniem88

Bericht 16 Jan 2015 20:38

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

In de winkel zijn ze gewoon nog te koop, die van Blokker. Actie is als het goed is nog tot 19 januari te koop. Als jij ze op marktplaats wilt kopen dan moet je dat doen, maar ik ben er geen fan van. Heb ooit Kruidvatkaartjes via MP geprobeerd over te kopen maar mevrouw de verkoper wilde er hoe dan ook 17,50 per stuk voor, terwijl ze in de winkel 13,50 waren ofzo. En toen ik aangaf bereid te zijn ze voor 13,50 over te nemen omdat dat de originele prijs was, kreeg ik nog een grote mond ook. Heb maar gezegd dat ze de stront in mocht zakken met d'r kaartjes. Nee, voor mij geen goedkope treinkaartjes van MP meer.
<<

Anoniem181

Bericht 16 Jan 2015 21:05

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Dundas schreef:Bij de Blokker zijn ze er nog! Vandaag nog gehaald. Of het op MP betrouwbaar is, hangt puur van de verkoper af. Mijn ervaring is dat de prijzen op MP van die goedkope treinkaartjes juist nog even wat opgekrikt worden.


Dat zie ik inderdaad ook elke keer gebeuren en ik heb er zo'n hekel aan als mensen dat doen.
<<

Anoniem127

Bericht 17 Jan 2015 00:03

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Ik heb nog een Kruidvatkaartje te koop, geldig tot eind deze maand. Dus als je mij wel vetrouwt, houd ik me aanbevolen :).
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jan 2015 00:38

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Twellie schreef:Ik heb nog een Kruidvatkaartje te koop, geldig tot eind deze maand. Dus als je mij wel vetrouwt, houd ik me aanbevolen :).


Voor hoeveel? Ja ik vertrouw jou mensen hier sowieso eerder dan op MP.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jan 2015 00:47

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 17 Jan 2015 00:54

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Maar de kans is toch zeer groot dat hij nog wel leverbaar is bij diverse filialen zoals hier al wordt aangegeven?
<<

Anoniem88

Bericht 17 Jan 2015 06:27

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

caribbeanlover schreef:http://www.blokker.nl/nl/blknl/ns-dal-vrij-dagkaart-2015

Uitverkocht online.

Online, ja.maar zoals ik al zei, in de winkel zijn ze nog te koop. Ze liggen hier naast me hoor, gistermiddag gekocht. Ik lieg niet ofzo. Nogmaals, als jij via MP wilt kopen dan moet je dat gewoon doen, maar het kan zomaar zijn dat ze het in de winkel zelf bij de Blokker nog hebben. Maar dan moet je ze wel vandaag kopen, uiterlijk morgen. Anders is de actie voorbij.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jan 2015 12:36

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Ik zeg niet dat je liegt, ik wilde alleen zeggen dat het online niet kan wat best vreemd is. Die van Blokker zijn duurder en voor een paar euro meer kan ik via de NS zelf.

Misschien moet ik het even duidelijker uitleggen. Ik heb zo'n KV kaartje vorig weekend gebruikt omdat ik naar de Primark wilde en de treinreis is normaal gesproken te duur vind ik om alleen even te shoppen. Ik heb best wel veel gekocht en wil eigenlijk wat ruilen en terugbrengen. Normaal is een retour € 18,00 en met KV weliswaar alleen in de weekenden € 14,00 wat toch € 4,00 scheelt.
Ik vind het zonde om exact dezelfde prijs als een KV kaartje weer te kopen dus daarom keek ik op MP waar ze voor € 10,00 worden aangeboden wat ik nog wel schappelijk vind. Als Twellie het ook voor die prijs verkoopt is dat een goede deal voor mij en wil ik dat doen. Dus een Blokker kaartje is zelfs meer, maar bedankt voor jullie tips.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jan 2015 13:22

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Waarom heb je dan niet daar gepast ?
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 17 Jan 2015 13:35

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Je kunt hetgeen wat je terug wilde brengen haast beter via mp of hier verkopen. Terugbrengen of doorverkopen, je lijdt hoe dan ook verlies.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jan 2015 14:26

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

sarah1985 schreef:Waarom heb je dan niet daar gepast ?



Ik zeg toch niet dat ik het niet gepast heb.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jan 2015 14:27

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Dundas schreef:Je kunt hetgeen wat je terug wilde brengen haast beter via mp of hier verkopen. Terugbrengen of doorverkopen, je lijdt hoe dan ook verlies.


Misschien wel, misschien niet. Ligt natuurlijk aan hoeveel ik aan euro's terug breng.
<<

Anoniem122

Bericht 17 Jan 2015 14:49

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Dan zou ik het eerst hier proberen te verkopen! En als je het over een week niet kwijt bent, dan terug brengen.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jan 2015 15:44

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Da's wel erg kort dag en als het niet lukt dan ben ik te laat voor die KV kaartjes. Sowieso iets verkopen op internet daar ben ik niet zo van.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Jan 2015 17:11

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Ik heb daar goede ervaringen mee.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem140

Bericht 17 Jan 2015 17:17

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Dus je gaat met de trein ergens naar een primark wat je 18 euro gekost heeft en nu wil je met de trein terug om dingen terug te brengen of om te ruilen? Dan ben je toch hoe dan ook onnodig geld kwijt?
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jan 2015 17:45

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Nee, ik zei 14 euro.
<<

Anoniem156

Bericht 17 Jan 2015 18:05

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Ik heb ook nog zo'n kaartje, geldig tot 1 februari
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jan 2015 18:06

Re: NS Kruidvatkaartjes via Marktplaats. Doen of niet?

Niet van KV lijkt me.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers