Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bruidskapsels gezocht!

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 15 Jan 2015 10:15

Bruidskapsels gezocht!

Hallo!

Ik moet maandag voor een proefkapsel naar de kapper en waar ik eerst zeker wist dat ik mijn haar half los wilde met een watervalvlecht, ben ik nu ineens keihard aan het twijfelen.

Ik ben dus op zoek naar inspiratie voor een mooi bruidskapsel. Ik heb vrij lang, blond haar met een slag (als ik het op laat drogen zonder er iets aan te doen kun je het zelfs krullen noemen). Mijn jurk heeft een strak bovenlijfje met een hele simpele halter en een hele wijde rok. Ook heb ik deze sluier besteld:
Afbeelding

Ik wil het liefste een beetje een bohemian kapsel, niet te strak en het liefst iets met een vlecht. Zoiets:
Afbeelding

Maar ik zoek meer inspiratie!

Voor diegenen die mijn hoofd niet kennen:
Afbeelding

Wie heeft er nog leuke plaatjes/ideeën voor me?

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 15 Jan 2015 10:26

Re: Bruidskapsels gezocht!

Haha ik ben zelf al dagen op zoek naar mooie plaatjes voor mezelf, en jouw bovenstaande plaatje vind ik dan weer erg goed bij mijn jurk passen. Ik zocht nog goeie plaatjes met zo'n klassiek kapsel met een sluier er over heen. Dus dank je, die sla ik op!

Voor jou zie ik zoiets wel voor me aan de hand van je omschrijving:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wil je iets met bloemetjes er in? Dat kan je moeder misschien wel maken?

Ik heb gezocht op bohemian wedding hair braid & bohemian wedding hair low bun.


Wat heb je trouwens prachtig lang haar! Jaloers!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Jan 2015 10:41

Re: Bruidskapsels gezocht!

Wat heb je toch een leuk hoofd Elliot!
En dat haar.. Helemaal eens met Marin, haha.

Omdat je een sluier hebt, zou ik zelf geen bloemetjes in je haar doen, dan wordt het zo druk denk ik.
Op Pinterest kun je wel heel leuke dingen vinden!

Afbeelding

Afbeelding
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 15 Jan 2015 10:44

Re: Bruidskapsels gezocht!

Plaatjes heb ik niet maar ik zou gaan voor een losse dikke zij-invlecht die dan wordt opgestoken en de onderkant van je haar los laten, het is zo mooi lang. Het sluiertje kun je dan aan de onderkant van je "opgestoken stukje" vastzetten.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Jan 2015 10:47

Re: Bruidskapsels gezocht!

Cinnamon, ik wil wel zowel een sluier als bloemetjes, denk je dat dat te druk wordt dan?
Mooie kapsels heb je geplaatst trouwens voor Elliot, hoop dat ze er wat aan heeft! :)

Elliot, ik vind idd ook dat je zo'n leuke pretletter kop hebt! :) En je zult een prachtig bruidje zijn.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 15 Jan 2015 11:14

Re: Bruidskapsels gezocht!

Oh mooie dingen komen hier weer voorbij. Haha het maakt het eigenlijk alleen maar lastiger. Ik vind de beslissing wat ik met m'n haar doe zo mogelijk nog lastiger dan de jurk.

SDL dat van jou klinkt ook mooi, zeker omdat mijn vriend ook zei dat hij het zonde vond om mijn haar allemaal op te steken omdat het juist zo mooi lang is. Ik bespreek het maandag ook nog wel even met de kapper :)

Enne, bedankt Marin, denk ik.. :P Pretletterkop is vast een compliment :D

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 15 Jan 2015 11:16

Re: Bruidskapsels gezocht!

Hahaha ja dat is bedoeld als compliment.

Juist omdat het zo lang is, kan je denk ik heel goed iets met vlechten doen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Jan 2015 11:21

Re: Bruidskapsels gezocht!

Marin: Wat kleine bloemetjes kan misschien wel hoor, hangt er denk ik ook vanaf waar je je sluier doet (wat hoger of wat lager op je hoofd).
Zelf heb ik 's avonds de sluier af gedaan, je zou ook dan wat bloemetjes erin kunnen steken?

Elliot: Haha, ik snap je wel! De jurk had ik eigenlijk zo gevonden, maar met m'n haar en make-up ben ik best even bezig geweest!
Zelf had ik wel een vlecht, maar de onderste helft en wat voorste plukken los. Juist ook omdat ik weet dat mijn man los haar mooier vind bij mij.

Ik had dit idee:
Afbeelding
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem147

Bericht 15 Jan 2015 11:43

Re: Bruidskapsels gezocht!

Marin schreef:
Afbeelding



Bedankt voor dit plaatje Marin! Dit is precies wat ik qua kleur wil laten doen in mijn haar voor de bruiloft. Mooie parel blonde highlights en dan laat ik mijn punten gewoon ombre zoals nu. Volgens mij is dat echt leuk haha. De bob knip ik wel als ik terug kom ;)

Sowieso erg mooie kapsels en ik denk dat dit je ook super zal staan met slag/krullen Elliot!
<<

Anoniem119

Bericht 15 Jan 2015 11:45

Re: Bruidskapsels gezocht!

Hahaha lekker bezig iedereen! Elliot plaatst een geschikt plaatje voor mij, ik plaats een geschikt plaatje voor jou..

Nou hoppa Marni, aan de plaatjeszoektocht voor Elliot, dan is het cirkeltje weer rond!

Enne, denk dat het je prachtig zal staan die kleur!
<<

Anoniem147

Bericht 15 Jan 2015 11:55

Re: Bruidskapsels gezocht!

Dit is volgens mij diezelfde meid, maar dan vanaf de zijkant.
Afbeelding

Misschien zoiets?
Afbeelding

Dit vind ik ook echt heel erg mooi. Wel zonder dat ding erop haha. Maar meer de stijl, heel luchtig.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wauw, deze vind ik heel chiq maar niet zo bruiloft strak. Heel mooi!
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 15 Jan 2015 12:08

Re: Bruidskapsels gezocht!

Die onderste vind ik ook heel mooi (niet voor mezelf maar wel voor Elliot). Net even iets meer bruiloft waardig, iets minder 'verwaaide' look haha.
<<

Anoniem147

Bericht 15 Jan 2015 12:20

Re: Bruidskapsels gezocht!

Haha precies. Ik ben voor mezelf op zoek naar een 'verwaaide' look maar kan het me voorstellen dat een ander dat veel te los vind. Nu vind ik persoonlijk van die hele strakke gestylde hairdo's niet zo super, maar dat laatste plaatje zit er mooi tussenin. Losjes maar wel chique.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Jan 2015 13:07

Re: Bruidskapsels gezocht!

Ha Marni, jij bent hier goed in. Heb je ook nog tips/ideeën voor een korte bob? ;)

Sorry voor het kapen van je topic Elliot.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem147

Bericht 15 Jan 2015 13:13

Re: Bruidskapsels gezocht!

Ooh La La! schreef:Ha Marni, jij bent hier goed in. Heb je ook nog tips/ideeën voor een korte bob? ;)

Sorry voor het kapen van je topic Elliot.


Afbeelding

Afbeelding

Met een ander type broche idee.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Jan 2015 14:52

Re: Bruidskapsels gezocht!

Thanks! Hier kan ik wel wat mee!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 15 Jan 2015 15:14

Re: Bruidskapsels gezocht!

Oh meiden bedankt voor alle leuke plaatjes. Haha door die plaatjes voor Ooh la la wil ik nu ook een bob. Zulke leuke kapsels!
Ik denk dat ik gewoon tegen de kapster zeg: Ik wil iets luchtigs met losse plukken, krullen en een vlecht. En er moet een sluiertje bij kunnen.
Dan maakt ze er vast iets moois van :D

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jan 2015 10:15

Re: Bruidskapsels gezocht!

Vanavond is het zover!
Ik heb deze twee plaatjes uitgeprint:
Afbeelding
Afbeelding

Ik neig meer naar de tweede, maar wil even vragen of dat wel mooi is met een sluier. Vanavond krijgen jullie foto's van het kapsel! :wink:

♥♥
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Jan 2015 10:24

Re: Bruidskapsels gezocht!

Dat laatste plaatje is heel mooi Elliot!
Denk dat dat ook wel past bij een sluier.

Ik hoop dat mijn haar een beetje in model blijft die dag. Ik heb heel fijn en steil haar met weinig volume.
Hopelijk kan m'n kapper iets met die plaatjes die hier staan.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem119

Bericht 19 Jan 2015 10:25

Re: Bruidskapsels gezocht!

Leuk ben benieuwd Elliot! Kom je foto's laten zien?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 19 Jan 2015 13:12

Re: Bruidskapsels gezocht!

Vooral die tweede vind ik erg mooi!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Jan 2015 09:35

Re: Bruidskapsels gezocht!

Ik heb gister twee kapsels gehad. De eerste was zoals het tweede plaatje in mijn laatste post, maar dat stond echt niet. Ik heb er ook geen foto van. Omdat ik een sluier heb kon dat opgestoken stukje niet aan de zijkant van mijn hoofd (dan zou of mijn sluier schuin moeten of ik zou een rare bobbel hebben onder m'n sluier) dus dat heeft ze in het midden gedaan, maar daardoor werd mijn hoofd heel bol.
Ze heeft het daarna iets anders gedaan, met ingevlochten vlechten. Was wel wat beter. Daar heb ik wel een foto van:
Afbeelding
Het is een beetje een ruwe versie natuurlijk, want ik heb mijn haar nu niet in de krullers gehad voordat ze het opstak en ze heeft ook geen krullen gemaakt in de losse plukken enzo. Dus in het echt zou het veel voller en netter zitten.

MAAR, toen ik thuis kwam lag mijn sluier op de stoep, dus die had ik even getest, en toen maakte mijn vriend een foto van de achterkant (en ja, ik had voor de vorm een wit jurkje aangedaan onder m'n sluier, haha):
Afbeelding

En nu wil ik m'n haar toch los, ik vind dat echt heel mooi van achter. Haha ik durf alleen de kapper niet te vragen of het toch weer anders mag. Maar goed, dat ga ik wel doen hoor, het is mijn bruiloft en mijn haar en ik moet het mooi vinden toch? :)

♥♥
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 20 Jan 2015 09:48

Re: Bruidskapsels gezocht!

Als ik je foto's zo zie, zou ik voor los haar gaan!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem119

Bericht 20 Jan 2015 16:50

Re: Bruidskapsels gezocht!

Oh ik vind los echt veel mooier! Dan zie je dat mooie lange haar van je tenminste. Dan wel mooi in model gebracht natuurlik, maar jaaa zeker doen! Ik vind Dat met die vlecht heel rommelig ogen eerlijk gezegd. Te druk.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Jan 2015 20:15

Re: Bruidskapsels gezocht!

Los vind ik heel mooi!
Misschien half opgestoken? Ik ben altijd bang dat een sluier niet goed blijft hangen in los haar..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers