Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bruidskapsels gezocht!

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Jan 2015 23:29

Re: Bruidskapsels gezocht!

Nja dat het rommelig is komt denk ik voornamelijk omdat ze het nu hup hup even snel gedaan heeft, zonder eerst m'n haar te wassen/krullen/kammen etc.
Eind februari ga ik weer om ook even m'n puntjes bij te knippen en dan maakt ze er een half opgestoken kapsel van. Een beetje zoals op het plaatje van Cinnamon :)

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 20 Jan 2015 23:31

Re: Bruidskapsels gezocht!

Nee ik bedoel meer dat er zo veel 'gebeurt' in dat haar dan, een vlecht (of twee), plus een deel opgestoken, plus een sluier.
Ik denk dat ik dat too much vind. Zeker als ik nu zie hoe mooi het los is!
Je zou bij je haar los nog iets van een klein vlechtje kunnen maken als je dat eventueel zou willen als dat niet zo druk oogt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Jan 2015 23:36

Re: Bruidskapsels gezocht!

Oh maar daar hou ik juist van Marin, een beetje rommelig. Ik houd niet van te strakke, nette kapsels bij mezelf :)
Er komt sowieso een vlecht in mijn haar. Ik denk dat het gewoon twee vlechten aan de zijkant worden die in het midden bij elkaar komen. Daar kan dan mijn sluier in geprikt worden (zit met zo'n kammetje vast). Ik heb ook nog een mooie sierkam die ik er dan boven m'n sluier in wil steken, zoiets:
Afbeelding
Haha het prijskaartje hangt er nog aan maar je snapt het idee.

♥♥
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 21 Jan 2015 09:14

Re: Bruidskapsels gezocht!

Ik zou als ik jou was ook 1 zijwaartse vlecht laten inzetten en voor de rest alleen het nodige laten opsteken en de rest mooi laten krullen. Doet de dame die jouw haar doet ook je make-up?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Jan 2015 09:28

Re: Bruidskapsels gezocht!

Jij bedoelt een a-symetrisch kapsel SDL? Zoiets:
Afbeelding

Zelf dacht ik meer aan zoiets:
Afbeelding


Dat vind ik van de achterkant mooier namelijk :)

En ja, zij doet ook mijn make-up, hoezo?

♥♥
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 21 Jan 2015 09:34

Re: Bruidskapsels gezocht!

Haha, ik bedoel (ongeveer) de vlecht van het bovenste plaatje en het opsteekseltje (zonder twee vlechten van het onderste plaatje). Dus maar aan 1 kant een vlecht met mooie zijscheiding.

Heeft ze ook al je proefmake-up gedaan? Ik vraag dit omdat ik regelmatig hoor dat dit pas op de dag zelf wordt gedaan maar dat juist dit kan zorgen dat je wordt opgemaakt op een manier waar je niet de tijd voor hebt gehad om erover na te denken of je dit wel mooi vindt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Jan 2015 09:40

Re: Bruidskapsels gezocht!

Ja zoiets wilde ik eerst ook SDL maar dat is dus heel raar met een sluier. Omdat er dan maar aan één kant een opsteekseltje zit krijg je dan óf een rare bobbel onder je sluier, óf je sluier moet scheef geplaatst worden :wink:
Vandaar dat ik juist graag iets in het midden achterop mijn hoofd wil waar de sluier in kan worden gezet.

Proefmake-up gaat ze eind februari doen, ik wil inderdaad wel even weten hoe ze het doet voor de dag zelf :)

♥♥
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 21 Jan 2015 09:41

Re: Bruidskapsels gezocht!

Ik ben natuurlijk helemaal voor dat tweede plaatje, haha, zelfde idee als ik dus had :wink:
Hoewel het bij jou geheid nog mooier is, met jouw bos haar!

Ik zou de proef make-up inderdaad ook eerder later doen. De persoon die mijn haar heeft gedaan zou eigenlijk ook mijn make-up doen, maar ze deed het zo anders dan ik gewend ben, dat ik uiteindelijk gekozen heb om dat zelf te doen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 21 Jan 2015 09:46

Re: Bruidskapsels gezocht!

Wat raar, die bobbel! Ik vlecht het haar van mijn dochter heel vaak zo en dan stop ik op het juiste moment met de vlecht en steek ik de rest op. Geen rare bobbel te zien, haha. Maar ik vind het onderste kapsel ook heel erg mooi! Ook dat zal jou vast prachtig staan.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Jan 2015 09:51

Re: Bruidskapsels gezocht!

Nee logisch dat jouw dochter dan geen bobbel heeft, zij heeft waarschijnlijk geen sluier op in het dagelijks leven? :wink:
Ik bedoel dat dan mijn sluier aan de ene kant gewoon 'vlak' is en aan de andere kant dus opbolt doordat daar een opsteekseltje onder de sluier zit.

♥♥
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 21 Jan 2015 09:58

Re: Bruidskapsels gezocht!

Haha, het zal vast helemaal goed komen en ze is niet gesluierd inderdaad :smile:. Maar nu voor mij ter lering: je sluier wordt toch in je haar vastgezet met zo'n soort kammetje (als ik me het goed kan herinneren van mijn vriendin)?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Jan 2015 10:11

Re: Bruidskapsels gezocht!

Ja klopt, zo'n dingetje:
Afbeelding

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Jan 2015 20:21

Re: Bruidskapsels gezocht!

Jaaa dat laatste kapsel dat je plaatst lijkt me echt heel mooi bij je, zeker in combinatie met de sluier! Ik ben benieuwd hoe je er straks uit komt te zien.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 21 Jan 2015 21:13

Re: Bruidskapsels gezocht!

Ja die laatste zie ik ook helemaal voor me bij je!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers