Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen contact meer met ouders...

<<

Anoniem91

Bericht 15 Jan 2015 01:04

Geen contact meer met ouders...

Of we nog niet genoeg shit hebben hier, heeft mijn moeder nog een bak stront opengetrokken.

Ze heeft tegen mijn vriend gezegd dat ik haar leven verziekt heb. En dat haar leven alleen maar in het teken van mij staat. Nu is het ook zo dat ze mijn manier van opvoeden eigenlijk altijd een probleem heeft gevonden, ze vindt het erg dat de fietsen in de voortuin staan, ze vindt dat ik moet strijken, ze vindt dat.... Dus mijn vriend zei al, joh, waarom heb je dan nog contact? Toen kwam de aap uit de mouw, ze heeft jaren een masker op gehad, en ik heb haar leven verpest (ik heb geen zin om alles van vroeger uit te leggen nu, sommige kennen het, sommige niet, maar komt neer op 14 jaar mishandeling), ik heb nooit een keus gehad en moest er in mee. En ze had alleen nog contact vanwege haar kleinkinderen. Fijn om te horen als dochter zijnde. Wie hebben nog meer geen contact met familie? En hoe ga je hiermee om? Ik ontzeg mijn kinderen het contact met haar niet trouwens, maar dat moet gewoon via mijn vriend gaan.
Ben je net een last van je schouders kwijt, krijg je deze ellende er nog bij.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 15 Jan 2015 03:54

Re: Geen contact meer met ouders...

Oh wat vreselijk naar! Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel veel sterkte wensen.
<<

Anoniem278

Bericht 15 Jan 2015 08:34

Re: Geen contact meer met ouders...

Jeetje WeetjeWel,

Dat ze dát nu zo doet....Na alles wat er gebeurd is en wat jullie samen hebben meegemaakt en gewoon, wat??
En je zit al, las ik elders, in een zo lastige situatie.
Speelt er bij haar niet iets anders? Of is ze overspannen of iets? Niet dat ik vind dat ze dan dat soort uitspraken mag doen maar ik vind het zo niet passen bij de jaren hiervoor.
Ik vind het ontzettend naar voor je en dat is nog zacht uitgedrukt.

liefs
<<

Anoniem140

Bericht 15 Jan 2015 08:38

Re: Geen contact meer met ouders...

Ik wil je even een dikke knuffel geven, volgens mij ben je daar wel aan toe.
Heb er geen ervaring mee maar ik vind het echt heel naar voor je allemaal :(
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 15 Jan 2015 10:43

Re: Geen contact meer met ouders...

Wat naar zeg, heb er geen ervaring mee maar wil je wel sterkte wensen!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 15 Jan 2015 10:56

Re: Geen contact meer met ouders...

Jeetje, hier schrik ik van. Net alsof jij er ook maar iets aan kan doen dat je 14 jaar mishandeld bent, en de rest. Ze was en is je moeder, iemand waarvan je voorwaardelijke liefde kan en moet krijgen. Ik vind het echt heel erg voor je. Heb je zelf nog met je moeder gesproken nadat ze dit tegen je vriend heeft gezegd?
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 15 Jan 2015 10:57

Re: Geen contact meer met ouders...

Wat naar Weetjewel :( Denk je alles gehad te hebben, krijg je dit weer. Houdt het dan ook nooit op voor jou?

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Ik vind het trouwens wel knap van je dat je je kinderen het contact niet ontzegt en ze daar vrij in laat. Dat maakt jou de sterkste van jullie twee!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem91

Bericht 15 Jan 2015 14:00

Re: Geen contact meer met ouders...

Waarom ze nu zo doet? Ik heb geen idee, we hebben wel vaker woorden gehad. Ik heb haar zelf nog een bericht gestuurd via wa omdat we niet kunnen praten. Dat hebben we nooit echt kunnen doen. Daarna heeft ze me geblokkeerd en heb nooit reactie gehad.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Jan 2015 17:19

Re: Geen contact meer met ouders...

Jeetje, wat eennarigheid. Ik dacht dat het contact, ondanks wat jullie meegemaakt hebben altijd wel ok was maar blijkbaar niet. Sterkte!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Jan 2015 18:18

Re: Geen contact meer met ouders...

Pompoen schreef:Jeetje, wat eennarigheid. Ik dacht dat het contact, ondanks wat jullie meegemaakt hebben altijd wel ok was maar blijkbaar niet. Sterkte!



Dat dacht ik ook altijd.

Geen tips. Maar veel Sterkte
Afbeelding
<<

Anoniem287

Bericht 16 Jan 2015 01:10

Re: Geen contact meer met ouders...

Jeetje Weetjewel wat schrik ik hier van! Ik ken jouw moeder natuurlijk alleen van wat foto's op FB en verhalen op het forum, maar op de een of andere manier had ik dit zo niet achter haar gezocht. Wat een schok moet dit voor jou zijn zeg! En inderdaad, alsof je al niet genoeg shit hebt (gehad), ik hoop echt ZO dat er betere tijden aan zullen breken voor jou, het is nu wel een keer genoeg geweest. Heel veel sterkte! :hug:
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Jan 2015 01:27

Re: Geen contact meer met ouders...

*

Ik vind het heel naar voor je Weetjewel en wil je veel sterkte wensen. Zulke dingen blijven ontzettend pijnlijk. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en er sterker uit komt. Je mag me altijd een PM sturen!
Laatst gewijzigd door Joan op 18 Jan 2015 20:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem123

Bericht 16 Jan 2015 12:17

Re: Geen contact meer met ouders...

Wat rot zeg allemaal, je krijgt het flink te verduren momenteel :(

Ik heb er geen ervaring mee maar wou je wel even heel veel sterkte wensen.
<<

Anoniem91

Bericht 17 Jan 2015 03:49

Re: Geen contact meer met ouders...

Agggghhh, heel verhaal getypt. Pleite...

Maar ik ben zo boos, mijn tante waar ik altijd een goede band mee had heeft me nu ook van FB gepleurd, ik hoor van niemand iets van de familie..

Ik weet ook nog niet hoe ik het allemaal ga oplossen met verjaardagen van de kids eigenlijk...
<<

Anoniem280

Bericht 17 Jan 2015 08:38

Re: Geen contact meer met ouders...

Wat naar allemaal Weetjewel. Ook niet leuk om het via je vriend te moeten horen :hug:

Ik heb al 10 jaar geen contact meer met mijn moeder.
Ze geeft mijn vader de schuld van alles, terwijl zij nooit naar mij heeft omgekeken.

Paar weken geleden hoorde ik van mijn zus dat mijn moeder boos op haar was, omdat ze via via had gehoord dat ik zwanger was. Ze had dit liever van mijn zus of van mij gehoord. Nu had ik daar geen behoefte aan, heb het al zolang zonder haar moeten doen. Maar heb verschillende keren tegen mijn zus gezegd, je mag best vertellen dat ik zwanger ben. Wilde mijn zus niet, dus respecteerde dat.
Van mijn moeder vind ik het dan gewoon niet fair dat zij boos/teleurgesteld is in mijn zus.
Nu heb ik mijn moeder wel een geboortekaartje gestuurd, iets waar in begin zwangerschap al aan dacht. Wil onze meiden hun beppe niet ontnemen. Nu is het aan mijn moeder wat ze wil.
Voor mij hoeft er niet veel contact te zijn, vind het zelf prima zo.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 17 Jan 2015 08:43

Re: Geen contact meer met ouders...

Wat absurd! Opeens zoiets zeggen en dan niet eens tegen jou zelf. Raar ook van je tante. Wat moet dit allemaal pijnlijk zijn! Sterkte :hug:
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 17 Jan 2015 20:11

Re: Geen contact meer met ouders...

Oh wat vreselijk naar :( En nu ook dat je tante je van FB heeft gepleurd.. Ik snap dus niet waarom mensen anderen zo kunnen behandelen. Veel sterkte en een dikke knuffel! :hug: Ik vind je een heel sterke vrouw! :hug:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 18 Jan 2015 19:17

Re: Geen contact meer met ouders...

Wat naar zeg! Misschien een idee om je tante te bellen of langs te gaan? Als je dat contact wil houden natuurlijk!
Ik heb zelf een poos geen contact met mn vader fehad.nu minimaal. Gaf mij veel rust toen. Na een tijdje voelde ik me sterk genoeg om weer contact te hebben en is dit een beetje opgebouwd. Mij heeft het veel goed gedaan omdat ik nu het contact veel beter kan handelen en het me ook leuke dingen brengt ipv verdriet en stress
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Jan 2015 20:16

Re: Geen contact meer met ouders...

Heel naar Weetjewel. Maar je weet dit alles nu via je vriend? Wie weet wat er allemaal nog meer voor verhalen/miscommunicaties de ronde gaan (misschien vandaar ook de actie van je tante?). Verdien je natuurlijk niet maar misschien is het goed om het even duidelijk te krijgen, als je moeder geen contact meer wil dat ze je dat in ieder geval zelf vertelt? Dan kan er in ieder geval geen miscommunicatie ontstaan. Sterkte.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 18 Jan 2015 20:39

Re: Geen contact meer met ouders...

:hug:
<<

Anoniem91

Bericht 19 Jan 2015 09:22

Re: Geen contact meer met ouders...

Na 300 pogingen om in te loggen is het nu gelukt..

Gister kwam mijn moeder Lise ophalen voor een verjaardag, vervolgens belde ze aan en ging daarna weer in de auto zitten. Terug brengen, heeft ze Lise gewoon voor de deur eruit gezet. We hebben trouwens aan Lise verteld wat er in grote lijnen is.
Ik heb een paar weken geleden een poging gedaan om haar te bellen, maar dan gaat ze me alleen maar dingen verwijten. Dus dat heeft ook weinig nut.
Ik zit er inderdaad aan te denken om mijn tante te bellen, want ik kon altijd goed met haar opschieten, ze is ook bij twee bevallingen geweest. En lijk meer op mijn tante dan op mijn moeder.
<<

Anoniem91

Bericht 28 Jan 2015 01:47

Re: Geen contact meer met ouders...

Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik nu met de verjaardag van Lise aan moet straks in maart.... Ik kan het niet maken om mijn moeder niet uit te nodigen tegenover de kinderen... Hoe zouden jullie dit doen?
<<

Anoniem148

Bericht 28 Jan 2015 05:13

Re: Geen contact meer met ouders...

Moet je haar nu al uitnodigen? Anders zou ik wachten en kijken hoe de situatie zich ontwikkelt. Je hebt nog even.
Wat vindt jouw man hiervan?
Je kunt haar altijd uitnodigen en is het aan haar of ze komt of niet.
<<

Anoniem148

Bericht 28 Jan 2015 05:14

Re: Geen contact meer met ouders...

Heb jij je tante inmiddels gesproken?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Jan 2015 09:52

Re: Geen contact meer met ouders...

Lastig Weetjewel, ik zou toch neigen naar haar niet uitnodigen en voorstellen dat ze de kindjes een keer ophaalt om iets leuks te doen voor Lises verjaardag of zo. Aan de andere kant kun je ook proberen er boven te staan en haar wel uit te nodigen, maar echt fijn lijkt me dat niet.
Ik vroeg me idd ook af of je je tante inmiddels gesproken hebt. Vind het allemaal echt heel naar voor je, 't is gewoon een soort trap in je rug zo.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers