Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 21 Sep 2013 09:01

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Ik koop de viva wel eens voor in de pauze op mijn werk of bij de kapper. Ik vind het wel een leuk blad, ik heb heel wat leuke receptjes ook van ze overgenomen. Maar goed voor de rest kan ik er niet wakker van liggen.

Enne best een compliment dat ik nog als puber word gezien op mijn 30ste. :laughcry:
<<

Anoniem7

Bericht 21 Sep 2013 09:03

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Volgens mij is de harde kern daar zélf nooit de puberteit ontgroeid :silent:
<<

Anoniem123

Bericht 21 Sep 2013 09:37

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Ik lees ze nooit (ja of een keer bij de kapper waar ik 3 keer in het jaar kom) dus ik zal ze niet missen.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 21 Sep 2013 10:17

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Ik zou het wel jammer vinden. Soms koop ik de Viva of de Flair. Vind het goede vervangers voor de Yes. Dus hoop niet dat ze weggaan.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Mouse10

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 03 Sep 2013 19:54

Bericht 21 Sep 2013 10:36

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Ik zou het ook jammer vinden, vind vooral de Flair leuk.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 21 Sep 2013 10:46

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Caroow schreef:Straks stopt het viva-forum en zitten wij met die heksen :nopompom:



:lol:

Ik lees deze tijdschriften amper, ben zelf lid van Vriendin.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 21 Sep 2013 11:09

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Caroow schreef:Straks stopt het viva-forum en zitten wij met die heksen :nopompom:


Laten ze dan maar heel gauw een nieuw forum maken :lol:
<<

Anoniem7

Bericht 21 Sep 2013 11:28

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Ella schreef:
Caroow schreef:Straks stopt het viva-forum en zitten wij met die heksen :nopompom:


Laten ze dan maar heel gauw een nieuw forum maken :lol:

Hebben ze al, het Viva-Viola forum ofzo.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 21 Sep 2013 11:29

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Ik hoop het ook niet :(. Ik koop ze niet heel vaak maar vind het wel leuk om af en toe te lezen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 21 Sep 2013 11:40

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Deze twee tijdschriften lees ik niet zo heel vaak maar af en toe koop ik een tijdschriftenpakket en dan zitten ze daar meestal wel in. Voordat ik op vakantie ga koop ik er altijd wel een paar en dan zal ik nu op zoek moeten naar een alternatief.

Het valt me wel op dat de goedkopere bladen sneller verdwijnen of ligt dat aan mij?

Zelf heb ik een abonnement op 100% NL.

De Glossy en Beau Monde vind ik zo op z'n tijd ook wel leuk. Verder koop ik regelmatig roddelblaadjes, gewoon om ff op de hoogte te blijven haha.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 21 Sep 2013 11:45

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Ik vind het wel jammer. Ik kocht de Viva en vooral de Flair nog wel eens los. Het aanbod van leuke tijdschriften wordt zo steeds kleiner vind ik.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Sep 2013 12:02

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Bummer! Ik koop in de weken voor de zomer een heleboel Viva en Flairs voor de zomervakantie, de rest van het jaar lees ik ze niet, maar zou wel heel jammer zijn. Is zo heerlijk voor op het strand!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem187

Bericht 21 Sep 2013 12:05

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Scheelt me weer geld.. Ik kocht geregeld de Viva of de Flair om ze vervolgens niet te lezen :nerd:
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 21 Sep 2013 12:23

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Het lijkt mij sterk dat net die 2 zullen verdwijnen. Er zijn veel meer glossy bladen met een vracht reclame erin en zonder veel inhoudelijke verhalen, lijkt mij dat je daar dan eerder eentje van weghaalt omdat er al zoveel van zijn.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 21 Sep 2013 12:26

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Mooi balen zeg... Lees de Flair graag als ik tijd heb.

Nijntje, ben ik niet helemaal met je eens. Juist door al die reclame denk ik dat het wat oplevert en het haalbaar blijft die bladen uit te geven. Al mogen ze best daar wat van laten verdwijnen voor mij.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 21 Sep 2013 13:07

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Roos schreef:Ik vind het ook erg jammer. Heb paar weekjes geleden een 'bladcadeau' gekregen en daar heb ik de Flair van uitgezocht. Heb hem nog tot februari te goed.


Ik heb ook net van mijn bladcadeau de Flair uitgezocht. Het zou jammer zijn als die en de Viva zouden verdwijnen.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 21 Sep 2013 13:11

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

CCC schreef:Mooi balen zeg... Lees de Flair graag als ik tijd heb.

Nijntje, ben ik niet helemaal met je eens. Juist door al die reclame denk ik dat het wat oplevert en het haalbaar blijft die bladen uit te geven. Al mogen ze best daar wat van laten verdwijnen voor mij.


Ja dat is wel zo natuurlijk, maar dat is wel de reden dat ik die bladen niets aan vind. Ik zou het gek vinden als de Flair en Viva verdwijnen omdat er dan alleen nog maar modebladen overblijven.
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Sep 2013 18:18

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Ik zou het ook wel jammer vinden, als het echt zo is. Niet dat ik ze wekelijks lees, maar voor de vakantie koop ik ze inderdaad wel, en af en toe in een pakket. Vind het allebei leuke bladen.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 22 Sep 2013 12:40

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Toen ik gisteren op de Viva app was stond er dat de app uit de lucht ging, maar Viva zelf niet.
Ik weet niet of het forum ook uit de lucht gaat, maar het blad zelf in ieder geval niet (tenminste, volgens de app ;)).
<<

Anoniem73

Bericht 22 Sep 2013 19:00

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Ze hebben zelf ook al een forum gemaakt.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 22 Sep 2013 19:08

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Lijkt me sterk als Viva verdwijnt. Flair heeft wel een goede kans weg te gaan. Als Viva verdwijnt veranderen ze het waarschijnlijk in een digitaal concept.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 22 Sep 2013 19:08

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Elysia schreef:Toen ik gisteren op de Viva app was stond er dat de app uit de lucht ging, maar Viva zelf niet.
Ik weet niet of het forum ook uit de lucht gaat, maar het blad zelf in ieder geval niet (tenminste, volgens de app ;)).


De werknemers worden pas eind oktober geinformeerd. Dit zijn geruchten, geen feiten.
<<

Anoniem9

Bericht 22 Sep 2013 19:15

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Rush schreef:
Forti schreef:Ik wil best een abonnement nemen, maar ik vind het belachelijk dat je direct voor een jaar moet betalen en vind het raar dat dit niet in termijnen kan. Ik denk dat daarom veel mensen worden tegengehouden om een abonnement te nemen.

Maar dat is helemaal niet zo. Volgens mij heb jij iemand aan de lijn gehad die er weinig kennis van had.

En anders neem je gewoon een proefabbo voor 15weken. Genoeg aanbiedingen te vinden.


Blijkbaar.. Net zoals dat jij je abonnement voor een heel laag bedrag kon krijgen, terwijl dit bij mij echt niet mogelijk was.. Beetje jammer. Die proefabbo's doe ik al regelmatig ja, maar vind het altijd jammer als het is afgelopen :P
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Sep 2013 19:16

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Rush schreef:Ik heb een abbo op de Viva, net nog weer verlengd voor 1 jaar.


Dan weet je nu waarom je zo'n leuke aanbieding kreeg ;)
<<

Anoniem12

Bericht 22 Sep 2013 19:17

Re: 'Viva & Flair' verdwijnen...net in het nieuws...

Bazinga schreef:
Rush schreef:Ik heb een abbo op de Viva, net nog weer verlengd voor 1 jaar.


Dan weet je nu waarom je zo'n leuke aanbieding kreeg ;)

Hahaha, die kreeg ik voorheen ook al.

Maar er is nog niets officieel, dus ik geniet van mn abbo zolang het nog kan :razz:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers