Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat móet je gezien hebben op Kos?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Jan 2015 18:33

Wat móet je gezien hebben op Kos?

Vertel!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 12 Jan 2015 19:02

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

Vanuit Kos een boottrip maken naar Bodrum (Turkije)!
Wij zijn ook met een excursie verder het eiland ingetrokken, bezoek gebracht aan wat kleine Griekse dorpjes en ergens bovenop een berg gegeten met allemaal griekse muziek en dansers etc. Dit was ook erg gezellig.
Verder hebben wij toen vooral op het strand gelegen, waar een aantal hele leuke tentjes liggen trouwens!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 12 Jan 2015 19:16

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

- De zwavelbaden aan de zuidkant van het eiland (Embros Therme)
- Als je de tijd hebt: een dagje Bodrum
- Fietsen!! Overal te huren op het eiland en je komt een eind heen.
- Zoutmeren bij Tigaki

Edit: Bootexcursie naar kleine eilanden! Wij zijn naar Pserimos, Plati en Kalymnos (sponzeneiland) geweest. Erg leuk!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jan 2015 19:34

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

wij zijn een dag op kos geweest, en hebben daar gefietst dat was erg leuk. En je kan een dag naar Bodrum is ook leuk daar zaten wij toen
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 13 Jan 2015 11:44

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

Vanuit Bodrum ben ik een dag naar Kos geweest en toen we op Kos waren ben ik ook weer een dag op Bodrum geweest. Dat is sowieso al een optie.

Daarnaast kun je ook met de boot naar Nysiros, een vulkaaneiland ten zuiden van Kos. Je kunt er in de krater lopen. Hebben we gedaan en het was een mooie excursie.

Kos-stad sowieso en dan het Asklepion, met uitzicht tot Bodrum! Hier zie je nog meer tips wat je in Kos-stad kunt bezichtigen: http://www.heteilandkos.nl/kos-stad.htm

Inderdaad ook het 'thermaalbad' Embros Thermae.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 13 Jan 2015 13:38

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

Paradise beach geloof ik, ergens in het noorden. Man, dat zand is superfijn daar (letterlijk :wink: )
Voelt heerlijk zacht aan je voeten aan.
Verder gewoon een dagje (of meer) een buggy, scooter of iets huren en lekker het eiland rondcrossen, zo groot is het niet!
En vanuit Kos-stad is de thermen prima aan te fietsen! Zit wel een hele steile heuvel op de route
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 13 Jan 2015 15:19

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

Ik ben een aantal jaar geleden met mijn man op Kos geweest en we hebben toen twee excursies gedaan:
- naar Nysiros, het eiland met de vulkaankrater
- de drie eilandenexcursie waaronder het sponzeneiland

Ook hebben we een fiets gehuurd en lekker over het eiland gefietst.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 14 Jan 2015 09:10

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

Als je met kinderen gaat (zoals wij straks gaan doen) is zo'n eiland tour dan ook te doen? Ik ben dan vooral een beetje "bang" met de boot, terwijl de kinderen dat denk ik wel leuk vinden, maar ik krijg dan allemaal domme gedachtes dat ze van die boot af vallen.. :palm:
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 22 Jan 2015 21:22

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

Studiebol schreef:Als je met kinderen gaat (zoals wij straks gaan doen) is zo'n eiland tour dan ook te doen? Ik ben dan vooral een beetje "bang" met de boot, terwijl de kinderen dat denk ik wel leuk vinden, maar ik krijg dan allemaal domme gedachtes dat ze van die boot af vallen.. :palm:



Iemand hier nog een antwoord op?
:heart: :heart: 2011
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:23

Bericht 23 Jan 2015 14:12

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

@studie: wij hebben die 3 eilandentour gedaan, maar vond onze boot niet heel kind gericht, klein en rommelig en net genoeg zitplaatsen. Sowieso op het dek vond ik het krap. Wij hadden ook geen kinderen aan boord toen. Maar misschien zijn er ook wel andere boten. Genoeg aanbod iig.
J. 07-11-2012
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 23 Jan 2015 15:43

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

Cinderella schreef:@studie: wij hebben die 3 eilandentour gedaan, maar vond onze boot niet heel kind gericht, klein en rommelig en net genoeg zitplaatsen. Sowieso op het dek vond ik het krap. Wij hadden ook geen kinderen aan boord toen. Maar misschien zijn er ook wel andere boten. Genoeg aanbod iig.


Oke thanks, dat moeten we daar maar ter plekke ff bekijken dan. En eenmaal op het eiland, dan liep je rond bekeek je wat en ging je weer naar het volgende eiland moet ik het me zo voorstellen?
:heart: :heart: 2011
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 23 Jan 2015 17:01

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

Studiebol schreef:
Cinderella schreef:@studie: wij hebben die 3 eilandentour gedaan, maar vond onze boot niet heel kind gericht, klein en rommelig en net genoeg zitplaatsen. Sowieso op het dek vond ik het krap. Wij hadden ook geen kinderen aan boord toen. Maar misschien zijn er ook wel andere boten. Genoeg aanbod iig.


Oke thanks, dat moeten we daar maar ter plekke ff bekijken dan. En eenmaal op het eiland, dan liep je rond bekeek je wat en ging je weer naar het volgende eiland moet ik het me zo voorstellen?


Eens met Cinderella vwb de boot.

Op de eilanden: Plati (als ik het goed zeg) is onbewoond dus daar gingen we zwemmen, Kalymnos is sponzeneiland dus daar kun je naar zo'n winkeltje ervan waar je uitleg krijgt. Op Pserimos kun je winkelen maar daar vonden wij niet veel aan dus hebben we daar ook gezwommen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 25 Jan 2015 09:52

Re: Wat móet je gezien hebben op Kos?

Helix schreef:
Studiebol schreef:
Cinderella schreef:@studie: wij hebben die 3 eilandentour gedaan, maar vond onze boot niet heel kind gericht, klein en rommelig en net genoeg zitplaatsen. Sowieso op het dek vond ik het krap. Wij hadden ook geen kinderen aan boord toen. Maar misschien zijn er ook wel andere boten. Genoeg aanbod iig.


Oke thanks, dat moeten we daar maar ter plekke ff bekijken dan. En eenmaal op het eiland, dan liep je rond bekeek je wat en ging je weer naar het volgende eiland moet ik het me zo voorstellen?


Eens met Cinderella vwb de boot.

Op de eilanden: Plati (als ik het goed zeg) is onbewoond dus daar gingen we zwemmen, Kalymnos is sponzeneiland dus daar kun je naar zo'n winkeltje ervan waar je uitleg krijgt. Op Pserimos kun je winkelen maar daar vonden wij niet veel aan dus hebben we daar ook gezwommen.


Bedankt! ik denk dat ik ter plekke maar moet kijken hoe het gaat en of we het leuk vinden om het te gaan doen maar heb nu wel een idee wat het inhoud.
:heart: :heart: 2011

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers