Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


leuke dingen van jezelf als kind

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 12 Jan 2015 00:20

leuke dingen van jezelf als kind

Ik kreeg vandaag echt een hilarisch briefje in mijn handen gedrukt door mijn moeder. Geschreven toen ik denk ik een jaar of 7/8 was.
Afbeelding
Afbeelding

Hebben jullie ook leuke uitspraken/acties/briefjes van jezelf als kind? Deel ze hier!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem151

Bericht 12 Jan 2015 00:26

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Aah, wat schattig!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Jan 2015 01:43

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Haha ahhhh!

Ik schijn toen ik 3 was van het balkon bij opa en oma te hebben geroepen: 'In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!' Haha mijn vader had wat uit te leggen :P
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Jan 2015 03:23

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Hahahah gijs!

Ik stond een keer bij de beha's te kijken in de hema. De eigenaar kende mijn moeder wel en die vroeg aan mij of ik een mooie beha voor mama aan het uitzoeken ben "Nee hoor, voor oma. Mijn mama draagt geen beha's". Mijn arme moeder. Ze schaamde zich dood, ze droeg ook wel beha's.

Verder weet ik nog dat ik toen ik net kon lezen mijn moeder mocht helpen met een pyjama uitzoeken. Ik moest zoeken naar maat M. Ik vond dat heel logisch want de M is van mama.
R. 2013
D. 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Jan 2015 09:26

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Misschien niet heel erg grappig, maar ik vind het zo'n typische kinderreactie van mezelf. Toen mijn vader was overleden stond hij bij ons in huis opgebaard. Ik vond dat heel fascinerend, want ik had mezelf in mijn hoofd gehaald dat hij geen armen meer had (had hij natuurlijk wel, maar die lagen op zijn buik en de deksel lag half op de kist, dus je kon ze niet goed zien. Ik wilde toen heel graag goed in de kist kijken, maar ik was te klein. Dus ging ik mijn driewieler halen zodat ik daarop kon staan om in de kist te kijken. Toen ik terug kwam bij de kist was ik alweer vergeten waarom ik m'n driewieler had gepakt, en heb ik lekker rondjes om de kist gefietst.
Ik weet nog dat een vriendin van mijn moeder dat heel erg ongepast vond en daar ook wat over heeft gezegd tegen mijn moeder.

Oh en ik vond laatst bij mijn moeder een heel flauw tijdschrift wat ik voor haar heb gemaakt. Met een foto van Sheila de Vries en die had ik Sheilela de Boerin genoemd. Haha heel grappig om door te bladeren.

♥♥
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 12 Jan 2015 17:52

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Gijs :thumbup: geweldig! Vooral die:' ik kan er niet meer tegen!'

Mijn ouders hebben laatst een tekening gevonden waar ik precies heb getekend hoe ik nu woon.
Dus een schuur/boerderijtje met kippen en een hond en een paard. Zo grappig om te zien!
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 13 Jan 2015 00:52

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Ah Gijs, vind het best wel zielig. Waar kon je toen al niet problemen om maken. Wij mochten vroeger op de basisschool in de zomervakantie iets mee naar huis nemen. Ik had de eer om de schildpad incl een simpele glazen bak mee naar huis te nemen. Bij het schoonmaken van de bak liet ik hem vallen. Ik vond het zooooo erg! Mijn moeder en ik hadden toen een veel toffere bak gekocht, incl palmbomen enzo, maar ik heb de hele zomer tegenop gezien om naar school te gaan en het te moeten vertellen aan de klas. Bang dat iedereen boos werd. Dra-ma :laughcry:
<<

Anoniem127

Bericht 13 Jan 2015 23:19

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Hahahahahaha! Wat mooi geschreven zeg met gevoel voor drama :)
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Jan 2015 00:45

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Hahah Gijs, super grappig! Vooral dat doorgekrast deel 'ik pak m'n koffer alvast', maar toen toch maar snel door gekriebelt. :D
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Jan 2015 00:48

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Elliot schreef:Ik weet nog dat een vriendin van mijn moeder dat heel erg ongepast vond en daar ook wat over heeft gezegd tegen mijn moeder.


Hoe reageerde je moeder toen? Ik vind het eerlijk gezegd eerder heel ongepast van die vriendin dat ze daar iets van ging zeggen tegen je moeder.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem140

Bericht 14 Jan 2015 08:12

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Ik ook, ik vind dat juist heel mooi dat je erom heen ging fietsen.

Ik was als kind uit eten met mijn ouders toen ik opeens met een opgezette vogel aan kwam zetten.
<<

Anoniem181

Bericht 14 Jan 2015 10:46

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Susan schreef:Hoe reageerde je moeder toen? Ik vind het eerlijk gezegd eerder heel ongepast van die vriendin dat ze daar iets van ging zeggen tegen je moeder.


Dat vind ik ook inderdaad. Ik vind het juist wel mooi dat je rondjes om de kist fietste.

Gijs, dramaqueen :lol:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 14 Jan 2015 10:48

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Haha, je hebt doorgekrast dat je je koffers vast ging pakken!

Ik was heel tegendraads...en heb ooit met secondelijm een hele boze brief aan mijn moeder op het raam van haar slaapkamerdeur geplakt. De brief ging er af, de lijm nooit meer...
En toen ik voor de eerste keer ongesteld werd, durfde ik dat niet te zeggen, dus schreef ik ook een briefje. Dat briefje heeft mijn moeder nog.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem152

Bericht 14 Jan 2015 11:13

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Jip schreef:Haha, je hebt doorgekrast dat je je koffers vast ging pakken!

Ik was heel tegendraads...en heb ooit met secondelijm een hele boze brief aan mijn moeder op het raam van haar slaapkamerdeur geplakt. De brief ging er af, de lijm nooit meer...
En toen ik voor de eerste keer ongesteld werd, durfde ik dat niet te zeggen, dus schreef ik ook een briefje. Dat briefje heeft mijn moeder nog.

Dat heb ik destijds ook gedaan.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Jan 2015 11:26

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Haha, er staan wel heel leuke dingen tussen.

Wat ik nog weet van mezelf is dat ik van mijn moeder een keer de aardappelen moest wassen, ik was een jaar of 4 denk ik. Krukje erbij zodat ik bij het aanrecht kon, m'n moeder ging even de was doen en ik aardappelen wassen. Met handzeep, want hé, hoe moet je anders iets wassen? :D
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 14 Jan 2015 12:30

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Hahahah, wat een drama Gijs!
Mijn ouders lieten me ooit een kaartje zien, wat ze naar mijn opa en oma hadden gestuurd, toen we op vakantie waren. Ze hadden per ongeluk mijn kleurpotloden naast het campingbedje laten liggen. Toen ik na mijn dutje wakker werd en mijn moeder me op wilde halen, had ik de hele muur versierd. Op de vraag of ik dat had gedaan, was mijn antwoord dat niet ik, maar Flappie (mijn knuffel) het had gedaan :smile:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 14 Jan 2015 16:28

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Haha Gijs, hilarisch. 'Ik kan er niet meer tegen'! :smile:


Ik ben als 3-jarige een keer totaal geflipt in de Kruidvat omdat mama geen condooms voor me wilde kopen (ik wist natuurlijk niet wat het was maar ik vond de verpakking mooi)
<<

Anoniem315

Bericht 14 Jan 2015 16:37

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Mijn buurvrouw had net nieuw parket in huis liggen. Buurjongen en ik zouden naar binnen gaan, maar bij de drempel van de bijkeuken naar de woonkamer werden we tegengehouden. We moesten onze schoenen uitdoen, want anders werd de vloer vies. Ik schijn toen gezegd te hebben: 'Nou Dirk, dan gaan we wel naar míjn huis, want bij ons mogen we de schoenen gewoon aanhouden!'.

Mijn buurvrouw noemt me nog steeds gekscherend 'kreng' omdat ik dat gezegd heb :12: Ik was een jaar of 4, 5.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 14 Jan 2015 16:48

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Gijs: geweldig! Leuk ook dat je moeder dat heeft bewaard.

Ik heb toen ik 3 was de hele buurt uitgenodigd voor de eerste verjaardag van mijn zusje. Ik was voor op straat aan het spelen (soort woonerf, toen kon dat nog) en heb iedereen die ik zag en die ik kende gevraagd of ze ook op de verjaardag kwamen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem181

Bericht 14 Jan 2015 16:57

Re: leuke dingen van jezelf als kind

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 17:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 15 Jan 2015 09:39

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Susan schreef:
Elliot schreef:Ik weet nog dat een vriendin van mijn moeder dat heel erg ongepast vond en daar ook wat over heeft gezegd tegen mijn moeder.


Hoe reageerde je moeder toen? Ik vind het eerlijk gezegd eerder heel ongepast van die vriendin dat ze daar iets van ging zeggen tegen je moeder.


Zij heeft volgens mij iets gezegd als: Ach ja, het is nou eenmaal een kind en het was haar vader dus als zij wil fietsen moet ze dat lekker doen.
Maar ik geloof niet dat ze er echt een drama van heeft gemaakt toen, ze was natuurlijk pas 29 en alleen met twee kleine kinderen, de hele eerste periode is een beetje langs haar heengegaan. Er worden sowieso heel veel ongepaste opmerkingen gemaakt, mensen weten het altijd beter.

♥♥
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 15 Jan 2015 13:38

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Leuk topic!!

Ik wilde vroeger altijd koningin Beatrix zijn. Toen het 3 koningen was en mijn broer net kon schrijven moest hij erop zetten "ik ben koningin Beatrix" mijn broer schreef echter op "ik ben gek" ik kon toch niet lezen.
Ik heel trots met mijn broers en mijn kroon langst de deuren en alle mensen "aaaah, dat is zielig, dat kun je niet maken" mijn reactie bij alle mensen "Nou, ik ben toevallig wel koningin Beatrix hoor!"
Hahahaha we(ik) heb toen wel heel veel snoep opgehaald :dance:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Jan 2015 13:41

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Ik heb me vroeger heel erg boos gemaakt om de dag dat mijn zusje geboren was. Ik vond het oneerlijk en ben echt wel 2 jaar lang boos geweest.

Er zat bij ons thuis een logische volgorde in. Mijn vader die het oudste is, is als eerste jarig, daarna was mijn moeder jarig. Toen mijn oudere broer, en toen ik. Dus in mijn hoofd klopte dat gewoon. Degene die het oudste is, is al eerste jarig.

Toen werd mijn zusje geboren in juni, terwijl mijn broer in mei jarig is en ik in augustus. Dus dat klopte in mijn hoofd echt niet! Ze moest na augustus jarig zijn!
Ik was zo bang dat ze me opeens in ging halen met haar leeftijd en dat zij jouders zou worden.
Heeft me heel wat tranen gekost! ;)

Ik word er nog steeds mee gepest! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jan 2015 22:21

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Hahahaha! Rizzoli, ik moet er echt om lachen! Arm zusje! Grappige gedachtengang, heerlijk!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 15 Jan 2015 22:23

Re: leuke dingen van jezelf als kind

Exogenesis schreef:Hahahaha! Rizzoli, ik moet er echt om lachen! Arm zusje! Grappige gedachtengang, heerlijk!


:good:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers