Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen op vakantie

<<

Anoniem187

Bericht 18 Jan 2015 21:29

Re: Alleen op vakantie

Die één persoonstoeslag is ook echt een stom iets. Maar je doet er zo weinig tegen.. Om die reden vallen voor mij vaak ook veel vakanties af.
<<

Anoniem187

Bericht 18 Jan 2015 21:31

Re: Alleen op vakantie

Winegum schreef:Ik zou best een stukje willen schrijven voor je blog, Serendipity, als ik echt besluit te gaan. Maar weet niet wat je precies verwacht. Bovendien kan het me ook tegen gaan vallen natuurlijk. Dat weet ik nog niet!


Ik verwacht niets, haha. Je mag het helemaal zelf invullen :) Dit is er tot nu toe geschreven: http://www.travelalone.nl/category/gastblog/
<<

Anoniem187

Bericht 18 Jan 2015 21:33

Re: Alleen op vakantie

Winegum schreef:Dames, ik heb geboekt hoor!!! Ik dacht, ik pak maar gelijk door, nu ik nog durf. Ik ga in maart vijf dagen naar Sevilla, nav de tip van Ragazza. Echt heel erg leuk. Ik heb er heel veel zin in op dit moment, maar ik vind het nog steeds erg spannend. We gaan het zien hoe het zal zijn!


Super gaaf! Sevilla staat ook heel hoog op mijn lijstje, het lijkt me prachtig.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jan 2015 21:33

Re: Alleen op vakantie

Ik zie het altijd maar zo: je betaald voor de kamer, en als je alleen bent krijg je een beetje korting.

Dan bekijk je het al anders dan dat je betaalt per persoon dat er slaapt.

Ik snap het wel, ze kunnen immers met een "gevulde kamer" meer verdienen (qua eten en drinken), maar het is niet dat als jij die kamer in je eentje bezet, dan opeens maar de helft van de kamerprijs moet betalen. Dus zo zie ik het.
<<

Zeester

Bericht 22 Jan 2015 10:45

Re: Alleen op vakantie

Ik overweeg om een week alleen naar Lanzarote te gaan. Best spannend!
<<

Anoniem125

Bericht 22 Jan 2015 11:30

Re: Alleen op vakantie

In goedkope hostels heb je vaak ook een paar heel betaalbare tweepersoonskamers, misschien is dat nog een idee, dat je daar alleen slaapt. Scheelt toch weer aanzienlijk in de kosten!
<<

Anoniem170

Bericht 27 Jan 2015 21:43

Re: Alleen op vakantie

Ik ben vaker alleen op vakantie geweest, ik vind echt heerlijk!
Ik overweeg om in maart of april week naar Curacao te gaan. Voor Spanje enz nog wat te koud om op strand te liggen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 30 Jan 2015 16:37

Re: Alleen op vakantie

Zuid Spanje is wel een optie hoor, Roos'. Ik ben vorig jaar naar Malaga geweest begin april en het was toen echt heerlijk! Het is dat ik geen zwemkleding bij me had en daar sowieso geen tijd voor had, anders had ik best bij het strand kunnen liggen.
Als je het zeker nog wat later in april doet dan is Zuid Spanje echt wel een optie hoor.

Maar dat kan uiteraard niet op tegen Curacao. Klinkt in ieder geval heerlijk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jan 2015 19:26

Re: Alleen op vakantie

Woohooooo ik heb net een ticket geboekt naar Madrid! Ga er half mei lekker een paar daagjes heen in m'n eentje, nu al zin in! Ik weet helemaal niks van Madrid, maar had me ineens in m'n hoofd gehaald dat ik weer eens naar Spanje wil (ben ik pas één keer geweest, twaalf jaar geleden ofzo). Vlieg er op dinsdag eind vd middag heen en op vrijdagochtend alweer terug, maar ben dan in elk geval twee hele dagen daar en dat vind ik wel lekker. Kom maar op met die sangria en tapas!
❤ 7 juni 2018
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 30 Jan 2015 20:12

Re: Alleen op vakantie

Leuk Bliss!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jan 2015 20:14

Re: Alleen op vakantie

Ik ben nu een hotel aan het zoeken, maar vind dat altijd wel een gedoe. Ik wil daar eigenlijk altijd zo weinig mogelijk geld aan uitgeven, omdat ik er toch alleen maar slaap. Maar dat zijn wel echt lelijke en oude hotels vaak. Zie er nu een hoop met gedeelde badkamer, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Heb ik vorig jaar in Italië wel gehad in twee hotels en dat viel best mee, maar alles voor jezelf is natuurlijk wel een stuk relaxter.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem170

Bericht 30 Jan 2015 20:46

Re: Alleen op vakantie

Winegum schreef:Zuid Spanje is wel een optie hoor, Roos'. Ik ben vorig jaar naar Malaga geweest begin april en het was toen echt heerlijk! Het is dat ik geen zwemkleding bij me had en daar sowieso geen tijd voor had, anders had ik best bij het strand kunnen liggen.
Als je het zeker nog wat later in april doet dan is Zuid Spanje echt wel een optie hoor.

Maar dat kan uiteraard niet op tegen Curacao. Klinkt in ieder geval heerlijk!


Eind april is lastig ivm vakanties die collegas al hebben :( mei vind ik dan net wat te 'laat' ofzo tegen de zomervakantie aanzitten.
Ben nu op zoek naar iets in maart/begin april.
Zuid spanje is dan idd erg lekker, maar water nog wel erg koud denk ik..
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 07 Feb 2015 18:28

Re: Alleen op vakantie

Super leuk Bliss! Ik ben nog nooit in Madrid geweest, maar je gaat je vast goed vermaken.

Het water is denk ik wel koud ja, Roos'. Wellicht dat de Canarische Eilanden het iets warmer hebben? Anders gewoon lekker naar Curacao gaan. Dat is volgens mij ook geen straf :D

Ik krijg er wel erg veel zin in om te gaan hoor. Nog anderhalve maand!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 07 Mrt 2015 18:49

Re: Alleen op vakantie

Nog iets meer dan een week, dan is het zover. Mijn eerste reis alleen!
Heb er heel erg veel zin in, maar ik begin het nu ook wel spannend te vinden hoor. Hoe zal ik het allemaal ervaren?
We gaan het meemaken :)
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 07 Mrt 2015 19:15

Re: Alleen op vakantie

Veel plezier! Mij is het zeker niet tegengevallen.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 07 Mrt 2015 19:43

Re: Alleen op vakantie

Veel plezier gewenst, ben benieuwd naar je verhalen!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 07 Mrt 2015 22:20

Re: Alleen op vakantie

Madrid is wel een mooie, oude leuke stad, Bliss. Paar jaar geleden geweest. Herinner me nog het koninklijk paleis, een prachtig museum, mooie parken om te wandelen. En ja, je kunt ook gewoon leuk shoppen :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Mrt 2015 18:40

Re: Alleen op vakantie

Klinkt goed! Maar dat shoppen hoeft voor mij niet zo hoor. Ben er maar twee dagen, dus wil gewoon de stad goed in me opnemen en lekker ronddwalen. Paar winkeltjes vind ik wel leuk, maar verder shop ik in NL wel weer ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 08 Mrt 2015 20:55

Re: Alleen op vakantie

Leuk vooruitzicht Bliss! Alvast veel plezier gewenst!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Mrt 2015 20:57

Re: Alleen op vakantie

Thanks! Duurt nog wel ff hoor, ga pas over ruim twee maanden :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem321

Bericht 11 Mrt 2015 11:15

Re: Alleen op vakantie

Hee Bliss, wat leuk dat je naar Madrid gaat! Ik ga er ook naartoe, in het paasweekend, van donderdag tot zondag.
Ik ga ook lekker alleen.
Ik heb een privekamer gevonden in een hostel, echt midden in de stad. Lekker goedkoop en goede recensies op Tripadvisor.

Winegum, jou trip schiet ook al op! Ben erg benieuwd hoe je het vindt in Sevilla.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Mrt 2015 11:18

Re: Alleen op vakantie

Oh leuk, ik lees je ervaringen daarna graag! Veel plezier!
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Mrt 2015 12:08

Re: Alleen op vakantie

Door jullie wil ik ook lekker een paar dagen naar Madrid :ja:
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 15 Mrt 2015 10:24

Re: Alleen op vakantie

Nog een dag te gaan, spannend!!
Het weer maakt me echter heel erg veel zorgen. Ik kijk al ongeveer een maand naar de voorspellingen, in die maand nig geen drupje regen voorbij zien komen. Maar uitgerekend deze week gaat het de hele week regenen en wordt het best koud.

Hier baal ik echt heel erg van! Ik probeer me er nog niet druk over te gaan maken en het over me heen te laten komen, maar zo makkelijk gaat dat niet haha. M'n kofferinhoud dus maar aanpassen, paraplu mee, extra boeken op m'n reader en er vooral een leesvakantie van maken denk ik. Zit ik dan met m'n speciaal uitgezochte hotel met een dakterras :laughcry:
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 15 Mrt 2015 19:22

Re: Alleen op vakantie

Wat jammer dat de weersvooruitzichten zo slecht zijn, Winegum! Misschien valt het in het echt wel mee. En anders zou ik toch proberen om je er niet teveel door te laten leiden. Ik ben vorig jaar in Stockholm geweest met mijn man en het regende bijna alleen maar. Heel jammer natuurlijk en wij zijn ook echt mensen die van lekker weer houden, maar ook met paraplu kun je veel doen en zien: musea binnengaan, kerken bekijken, een rondvaart maken, etc. Maar jammer is het wel. Duimen dat het meevalt!
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers