Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

<<

Anoniem255

Bericht 11 Jan 2015 21:17

Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Misschien ook wel handig om allemaal in 1 topic te verzamelen?

Mijn dochter mag bijna 5 kaarsjes uitblazen en ik heb het nog nooit zo moeilijk gevonden om een cadeau te bedenken als dit jaar. Zelf weet ze veel maar ook weer niks ;)
Wat ik tot nu toe heb is een Anna jurk (Frozen).
En verder weet ik echt niks... Ze kleurt graag maar kleurboeken e.d. vraag ik aan de visite.
Dingen als een fiets, step, trampoline is er allemaal al. My little pony vind ze te gek maar daar heeft ze al een enorme bult van. Net zoals van Playmobil.

Iemand nog een goed idee?
<<

Anoniem127

Bericht 11 Jan 2015 21:20

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Wreck this journal, mijn oudste dochter is ook vijf en die vindt het erg leuk
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Jan 2015 21:22

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Mijn dochter kreeg toen spaanse hakschoenen en een roze gitaar.
Verder ideeen:
- lego friends
- cd speler
- leesboekjes
- topmodel spulletjes
- foam klei
- frozen stickerboek met stickers
<<

Patsy

Bericht 11 Jan 2015 21:57

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Ik heb geen tips voor je, Mien.
Maar ben wel op zoek naar tips voor een jongen die bijna 1 wordt, dus als iemand iets weet, graag.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Jan 2015 22:01

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Katrien, mijn zoon had toen een houten trommel gehad, daar heeft hij heel veel mee gespeeld.
Ook met zo'n magnetisch tekenbord en een loopauto.
<<

Patsy

Bericht 11 Jan 2015 22:03

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Een houten trommel vind ik een leuk idee! Wij houden zelf erg van muziek, dus dit past ook bij ons. Een loopauto heeft hij al.
<<

Fiene

Bericht 11 Jan 2015 22:04

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

En een dagje naar het theater ofzo? Dat je een mooie bon maakt en dat aan haar geeft?
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Jan 2015 00:41

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Mijn kinderen worden eind januari 3. Heeft iemand nog leuke cadeautips?
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Jan 2015 03:29

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Een fiets of trampoline? Of een speeltent voor binnen?
R. 2013
D. 2016
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Jan 2015 10:02

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Ja zo'n trampoline staat wel op het lijstje. Een fiets krijgen ze van ons.
Maar ik ben ook op zoek naar wat kleinere cadeautjes voor de visite.
Evengoed bedankt hoor :).
Afbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 12 Jan 2015 10:20

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Mien, en LEGO dan?

Lana: klei, speelzand, knutselspul, dingen als stickers enzo doen t hier altijd wel goed, duplo of playmobil, poppen en spul daarvan, puzzels, boeken, spelletjes.



Katrien: auto's en dan van die mooi houten. Garage, little people, prentenboeken, playmobil 123, speeltent, schommel, puzzels, regenboog van grimm en ander speelgoed van grimm, zandbak en spul voor erin.
<<

Anoniem255

Bericht 12 Jan 2015 10:29

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Fiene: dat is ook nog een idee!
Twellie: dat is ook een goed idee! Ze houd erg van kleuren, schrijven en plakken.
Gaia: dat heeft ze met Sinterklaas ook gekregen en vraag ik ook aan de visite. Een grote set is misschienwel leuk nog voor erbij.
<<

Patsy

Bericht 12 Jan 2015 10:41

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Gaia, bedankt voor de tips! Si,moge dingen heeft hij al, maar er zitten zeker goede ideeën bij. Speelgoed van Grimm ken ik niet. Ik zal eens op Google kijken.
<<

Anoniem 82

Bericht 12 Jan 2015 10:50

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Katrien, de ideeën die ik tot nu toe heb voor de verjaardag van R ( ben er nog niet uit wat ik zelf wil gaan geven): toet toet auto garage, toet toet auto's, driewieler met duwstang, bobbycar loopauto, regenboog van grimms, silhouet voor in de silhouetlamp die we hebben (lamp met verwisselbare plaatjes), nachtlampje. En ik wil nog een paar kleine cadeautjes bedenken voor visite. Dus lees gelijk even mee voor inspiratie!

Lana, iets van playmobil misschien? Hier is het een groot succes. En je hebt er kleine en grotere sets van.
<<

Anoniem112

Bericht 12 Jan 2015 10:50

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Mien hier krijgt S voor z'n verjaardag de kidizoom camera van v tech!
<<

Anoniem112

Bericht 12 Jan 2015 10:56

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

_Lana_ schreef:Mijn kinderen worden eind januari 3. Heeft iemand nog leuke cadeautips?



Lana mijn dochter word eind maart ook drie ik heb al wat dingetje in gedachten zoals t schuimbad van babybjorn met een pop erbij die in bad kan, fur real friends hondje of paardje, potjes en pannetjes voor in de zandbak, een vlieger, prinsessenklei van playdoh
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 12 Jan 2015 11:12

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Mien, ik weet niet of je dochter van verkleden etc houdt? Die van mij wel en ze heeft met Sinterklaas schmink gekregen. Is echt een van het meest gebruikte 'speelgoed' hier. Ze mag het van mij (nog) niet bij zichzelf doen maar als er een vriendinnetje komt spelen mogen ze wel elkaar schminken als ik erbij ben om het in de gaten te houden.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Patsy

Bericht 12 Jan 2015 11:54

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Roze schreef:Katrien, de ideeën die ik tot nu toe heb voor de verjaardag van R ( ben er nog niet uit wat ik zelf wil gaan geven): toet toet auto garage, toet toet auto's, driewieler met duwstang, bobbycar loopauto, regenboog van grimms, silhouet voor in de silhouetlamp die we hebben (lamp met verwisselbare plaatjes), nachtlampje. En ik wil nog een paar kleine cadeautjes bedenken voor visite. Dus lees gelijk even mee voor inspiratie!



M heeft al een loopauto, trapauto (al voor zijn geboorte gekocht) en garage (oude van mijn man), toet toet auto's kunnen we waarschijnlijk heel veel van overnemen van vrienden. Hij krijgt een loop fiets van mijn vader. Kortom, er kruipt hier een gigantisch verwend jongetje rond, vandaar mijn probleem :-)

Een nachtlampje is ook een goed idee!

Aan visite wil ik gaan vragen:
Nijntje verstoppertje (aan pake en beppe)
Houten puzzel
Vormenstoof
<<

Anoniem255

Bericht 12 Jan 2015 11:56

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Fiwen schreef:Mien, ik weet niet of je dochter van verkleden etc houdt? Die van mij wel en ze heeft met Sinterklaas schmink gekregen. Is echt een van het meest gebruikte 'speelgoed' hier. Ze mag het van mij (nog) niet bij zichzelf doen maar als er een vriendinnetje komt spelen mogen ze wel elkaar schminken als ik erbij ben om het in de gaten te houden.


Ja dat heeft ze al heel veel. Ook al een volle tas met Make up. Van mij mag ze het ook niet zonder toezicht haha. Dan zitten haar knuffels en alles onder vrees ik.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Jan 2015 12:16

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Wat een leukr leuke tips allemaal! Bedankt! Daar ga ik eens even voor kijken.
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 12 Jan 2015 13:26

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Katrien schreef:
Roze schreef:Katrien, de ideeën die ik tot nu toe heb voor de verjaardag van R ( ben er nog niet uit wat ik zelf wil gaan geven): toet toet auto garage, toet toet auto's, driewieler met duwstang, bobbycar loopauto, regenboog van grimms, silhouet voor in de silhouetlamp die we hebben (lamp met verwisselbare plaatjes), nachtlampje. En ik wil nog een paar kleine cadeautjes bedenken voor visite. Dus lees gelijk even mee voor inspiratie!



M heeft al een loopauto, trapauto (al voor zijn geboorte gekocht) en garage (oude van mijn man), toet toet auto's kunnen we waarschijnlijk heel veel van overnemen van vrienden. Hij krijgt een loop fiets van mijn vader. Kortom, er kruipt hier een gigantisch verwend jongetje rond, vandaar mijn probleem :-)

Een nachtlampje is ook een goed idee!

Aan visite wil ik gaan vragen:
Nijntje verstoppertje (aan pake en beppe)
Houten puzzel
Vormenstoof

Haha, herkenbaar hoor! Hier hebben we bijvoorbeeld wat jij voor de visite opnoemt nog allemaal liggen van de oudste. Eigenlijk had ik daar ook nog een driewieler en loopauto van staan, maar die heb ik een tijd terug al verkocht omdat dat door allemaal roze toch wel erg meisjesachtig was. Dus weet ik gelukkig nog wel iets om te vragen nu, maar vooral qua speelgoed hebben we nog zo veel liggen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 14 Jan 2015 08:33

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Katrien: een leuke groeimeter misschien?
<<

Patsy

Bericht 14 Jan 2015 09:00

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Dat is ook een leuk idee, Soleil! Die gaat op het lijstje.
<<

Anoniem103

Bericht 14 Jan 2015 10:25

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

Annemijn schreef:
_Lana_ schreef:Mijn kinderen worden eind januari 3. Heeft iemand nog leuke cadeautips?



Lana mijn dochter word eind maart ook drie ik heb al wat dingetje in gedachten zoals t schuimbad van babybjorn met een pop erbij die in bad kan, fur real friends hondje of paardje, potjes en pannetjes voor in de zandbak, een vlieger, prinsessenklei van playdoh


Mijn dochter wordt ook in maart drie en die heeft tot nu toe zelf bedacht: een poppendraagzak, een poppenstoel, een fietsmandje, een poppenzitje voor op de fiets, playmobil met feeën en lego friends.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 14 Jan 2015 15:16

Re: Het grote 'cadeau tips gevraagd' topic.

@Mien, je zegt dat ze erg van tekenen houdt. Ik had vroeger zo'n verzamel doos met krijt, wasco, verf, potloden en was daar echt super blij mee. Misschien is dat een idee? Ik zie dat de Bart Smit ook zoiets heeft, maar wellicht bestaan er nog leukere http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/speelgo ... ekenkoffer
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers