Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

<<

Anoniem154

Bericht 11 Jan 2015 17:12

Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

De jongste gaat 1 dag (en om de week 2 dagen) in de week naar het kdv, rest vd week is hij gewoon thuis.
De oudste gaat 5x per week naar school, dus ik trek hem die dagen altijd wel wat leuks aan.

Wanneer we op visite gaan, visite krijgen, dagje ergens naartoe, etc..let ik ook op wat ik hen aantrek. Maar op dagen dat we thuis zijn, en ik de jongste alleen meeneeem naar school en de supermarkt bjvoorbeeld, trek ik hem een gemakstrui aan. met het gevolg dat hij best veel bovenkleding heeft, wat weinig gedragen wordt.
De oudste destijds, trok ik altijd leuke kleding aan, ook thuis, maar nu doe ik dat steeds minder. Trek elke keer weer 1 van 3 truie die in zijn kst hangen, aan.

Wat trekken jullie de kindjes aan op dagen dat je thuis bent. En hooguit even naar de winkel gaat, of wat dan ook.
<<

Anoniem112

Bericht 11 Jan 2015 17:26

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Altijd gewoon leuke nette kleding!

Nu hebben mijn kinderen niet heel veel setjes en wat er ligt is allemaal netjes en goed.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Jan 2015 17:26

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Daar zit eigenlijk geen verschil in. Als hij iets nieuws heeft, doe ik dat meestal de eerste keer aan naar een feestje ofzo, maar voor de rest is het allemaal 1 grote stapel.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11152

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Jan 2015 17:29

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Heel soms krijgt hij een leuk joggingpak aan maar meestal zijn gewone kleding.

Naar de opvang krijgt hij niet het allernetste aan maar niet alleen zeeman ofzo.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem186

Bericht 11 Jan 2015 17:30

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Caulfield schreef:Daar zit eigenlijk geen verschil in. Als hij iets nieuws heeft, doe ik dat meestal de eerste keer aan naar een feestje ofzo, maar voor de rest is het allemaal 1 grote stapel.


Dit.
<<

Patsy

Bericht 11 Jan 2015 17:33

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Ik trek hem iedere dag iets leuks aan. De joggingbroeken die hij heeft draagt hij eigenlijk alleen net uit bed of als hij ziek is. Hij heeft èèn slobbertrui, maar die vind ik juist weer erg hip, dus die draagt hij ook gewoon.

Ik loop zelf ook nooit in een joggingbroek behalve als ik ziek ben of net uit bed kom.
<<

Anoniem154

Bericht 11 Jan 2015 17:41

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

O, joggingbroekem heb ik alleen als pyjama, verder altijd gewone broeken. Maar dan wel thuis die met een gaatje erin, en buitenshuis de nettere broeken.
<<

Anoniem85

Bericht 11 Jan 2015 17:42

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Hij heeft wat goedkopere kleding van bijvoorbeeld lief of h en m en die draagt hij voornamelijk thuis en op de opvang. De mooie duurdere kleding op dagen dat we weggaan, visite krijgen, in het weekend. Hij ziet er altijd wel verzorgd uit.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Jan 2015 17:52

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Heel soms een joggingbroek, anders gewone kleren. Ik trek hem naar het kdv wel vaak iets oudere broekjes aan en ik trek naar gelegenheden hem vaak toch wel de wat mooiere kleding aan, vaak vind ik die ook net wat minder lekker zitten maar wel super leuk en dan trek ik ze dus gewoon aan als we ergens op bezoek gaan.
Maar het komt ook voor dat we gewoon thuis zijn en dat hij dan mooie kleren aan krijgt, ik vind het alle dagen van de leuk om hem leuk aan te kleden waarbij ik het overigens wel belangrijk vind dat hij er ook lekker in kan spelen.
<<

ChiQ

Bericht 11 Jan 2015 18:17

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Altijd leuke kleding. Nooit oude vodjes ofzo; die heeft hij ook niet. Ook geen te kleine kleding.
<<

Anoniem162

Bericht 11 Jan 2015 18:29

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

joggingbroeken en slofsokken. Hij heeft veel last van zijn benen in een spijkerbroek/stuggere/gewone stof
Laatst gewijzigd door Anoniem162 op 11 Jan 2015 19:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem124

Bericht 11 Jan 2015 18:34

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Lekker zittende kleding zoals joggingbroek en een lekkere trui. Maar altijd nog steeds mooie joggingbeoeken, ze hebben eigenlijk geen slobberdingen.
<<

Anoniem234

Bericht 11 Jan 2015 18:41

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Gewoon nette kleren ook als we thuis zijn. Voor Kdv en peuterspeelzaal krijgt ze iets minder goeie kleren aan, wel gewoon netjes maar niet haar beste setjes.
<<

Anoniem171

Bericht 11 Jan 2015 18:41

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Bijna altijd leuke nette kleding. Oude of lelijke kleding hebben ze niet.

Heel soms hebben we bankhangdag en dan hijs is ze in een joggingpak/ onesie/ pyjama.
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Jan 2015 18:51

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Meestal gewoon wat leuks, zowel thuis als buitenshuis. Maar soms thuis een enkele keer pyjama, onesie of iets in die richting. Of de oudste die bedenkt dat ze een bepaalde vreselijke combinatie wil aantrekken, in huis vind ik dat prima.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Jan 2015 18:57

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Meestal gewoon nette kleding, allen op hangdagen waarbij we allemaal in onze pyjama lopen heeft hij ook een joggingbroek of zoiets aan.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Jan 2015 19:00

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Wij beginnen vaak met wat leuks maar regelmatig krijgt ze na haar midsagdut gewoon een joggingbroek aan.. of laten we het rokje uit.

Ik let er wel op dat haar kleren fijn zitten en leuk zijn.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Jan 2015 19:01

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Meestal gewoon normale leuke kleding. Heel af en toe hebben we een jogginbroeken dag, maar dat is echt maar soms en dan op een zondag. Op de dagen dat ik vrij ben trek ik ze bijna dezelfde kleren aan als op de dagen dat ze naar de opvang gaan.
:heart: :heart: 2011
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 11 Jan 2015 19:04

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Fearie schreef:Meestal gewoon nette kleding, allen op hangdagen waarbij we allemaal in onze pyjama lopen heeft hij ook een joggingbroek of zoiets aan.


Hier ook, maar over het algemeen gewoon nette kleding.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

anoniem203

Bericht 11 Jan 2015 19:06

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

ChiQ schreef:Altijd leuke kleding. Nooit oude vodjes ofzo; die heeft hij ook niet. Ook geen te kleine kleding.


Hier hetzelfde. Soms als we nergens naar toe hoeven en we hebben een brakke nacht achter de rug las ik een pyjama / jogging broek dag in. Maar dat komt zelden voor.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 11 Jan 2015 19:09

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Ava schreef:
ChiQ schreef:Altijd leuke kleding. Nooit oude vodjes ofzo; die heeft hij ook niet. Ook geen te kleine kleding.


Hier hetzelfde. Soms als we nergens naar toe hoeven en we hebben een brakke nacht achter de rug las ik een pyjama / jogging broek dag in. Maar dat komt zelden voor.


Hier ook zo.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Jan 2015 19:22

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Ik heb ook geen onderscheid. De laatste dagen draagt hij steeds joggingbroekjes omdat hij net zindelijk is, en naar ballorig draagt ie ook een joggingbroek. Verder normaal.
#teammaple🍁
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jan 2015 19:26

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Meestal de 'gewone' kleren die ik zelf heb gekocht en soms 'oude' kleding die ze van haar nichtjes heeft. Maar ook die gaan wel eens aan (of mee als reserve) naar het kdv.

Maar ik ben sowieso niet van de 'merkkleding'. Ze heeft vrijwel alleen hema en H&M in de kast en dat vind ik prima spul.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Jan 2015 19:54

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Van alles! Ze loopt ook graag in haar onesie en huispak. Ze slaapt meestal tot een uur of 4/half 5 en daarna doet ze die graag aan.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Jan 2015 20:05

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Eigenlijk altijd nette kleding. Heb ook niets anders. Joggingpakken ben ik niet zo weg van.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers