Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:50

Bericht 11 Jan 2015 20:24

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Mijn zoontje draagt altijd zachte broekjes voornamelijk van de Zara en H&M. Er boven een longsleeve, sweater of tshirt. Ik vind het er leuk uit zien en hij kan zich heerlijk bewegen. Hij is nu 13 maanden en heeft denk ik 3 keer een spijkerbroek aan gehad. Ik koop ze inmiddels ook niet meer want ik trek ze toch niet aan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Jan 2015 20:35

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Wij hebben trouwens ook geen oude of kapotte kleding, dat gaat gewoon weg.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 11 Jan 2015 20:37

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Nana schreef:Bijna altijd leuke nette kleding. Oude of lelijke kleding hebben ze niet.

Heel soms hebben we bankhangdag en dan hijs is ze in een joggingpak/ onesie/ pyjama.


+1
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 11 Jan 2015 20:45

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Ze hebben eigenlijk altijd gewoon normale kleding aan van H&M, C&A of Hema. Met feestjes krijgen ze wel iets netters aan, maar dat is dan meestal gewoon iets nieuws of een wat netter jurkje. Op de dagen dat de oudste naar de PSZ gaat zorg ik wel dat ze één van mijn favoriete setjes aanheeft, maar dat is niet per se netter dan de rest. In het weekend houden we wel eens een pyjamadagje.
<<

Fiene

Bericht 11 Jan 2015 21:50

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Altijd gewoon nette normale kleren. Ik heb een hekel aan jogging broeken oid.
<<

Anoniem127

Bericht 11 Jan 2015 22:00

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Als w echt de hele dag thuis blijven, doe ik wel minder leuke kleding aan. De kleding die al van oudere zussen is geweest en nu niet meer zo hip. Kapotte en vieze kleding bewaar ik niet.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 11 Jan 2015 22:28

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Als we thuis zijn en niet weg hoeven mogen ze van mij gerust in de pyjama lopen. Heerlijk zelfs! Ik doe dan zelf ook mee. Krijgen we onverwachts visite, jammer dan haha.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 11 Jan 2015 22:52

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Over het algemeen gewoon net als normaal. Broek, rok, jurk, trui, longsleeve, etc. Maar net wat ze wil en/of wat ik uitkies. Er zitten echter ook genoeg dagen tussen dat ze gewoon lekker in een onesie, pyjama of 'baggy pants' loopt. Vind ze fijn, ik vind het prima.
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 11 Jan 2015 22:57

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Als we echt een dag alleen maar thuis zijn, vinden ze het beiden heerlijk om in een joggingpak rond te lopen, vindt dat ook helemaal prima. Maar als we naar buiten gaan, al is het maar even, krijgen ze wel andere kleding aan.
2010 2012 2015 2017
<<

Anoniem193

Bericht 11 Jan 2015 23:38

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Het liefst dragen ze alleen hun ondergoed als ze thuis zijn. Zoon zelfs liever helemaal niks.
Wij vinden het prima.
Kleren zijn snel genoeg aan als we toch weg gaan.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 12 Jan 2015 05:48

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Altijd gewone, nette kleding. Maar zijn garderobe is dan ook vrij simpel, geen bretels, giletjes e.d. Gewoon spijkerbroeken, chino's, longsleeves en overhemden.

Mijn jongste draagt sowieso altijd zachte broekjes en shirtjes zonder knopen/capouchons/ritsen etc.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Jan 2015 10:05

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Ze dragen in principe alles wat in hun kast hangt. Maar als ik weet dat we de deur niet uitgaan, of alleen een boodschapje gaan doen ofzo, dan trek ik wel het minst leuke shirtje aan bijvoorbeeld. Maar die is dan nog leuk en netjes.

Nathalie: Ik vind het er ook heel leuk uitzien hoor je zachte broekjes en het zit ook nog heerlijk.
Afbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 12 Jan 2015 10:23

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Dat verschilt heel erg, we lopen gerust een dag in onze pyjama of joggingpakken als we niet weg hoeven, en anders dragen ze hun normale kleding. Kapotte of vieze kleren heb ik niet. Zoon heeft 1 broek met gat erin die bewaar ik voor als hij pappa helpt klussen, maar andere kapotte kleren gaan de container in.
<<

Anoniem123

Bericht 12 Jan 2015 10:53

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Gaia schreef:Dat verschilt heel erg, we lopen gerust een dag in onze pyjama of joggingpakken als we niet weg hoeven, en anders dragen ze hun normale kleding. Kapotte of vieze kleren heb ik niet. Zoon heeft 1 broek met gat erin die bewaar ik voor als hij pappa helpt klussen, maar andere kapotte kleren gaan de container in.


Hier ook zo. Al lopen we niet overdag in pyjama maar wel een joggingbroek.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Jan 2015 11:06

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Dochter kleed ik elke ochtend gewoon aan en dan gewoon iets leuks uit haar kast. Kan van alles zijn.

Zoon zit als we niet weg hoeven wel eens de hele dag in pyjama. Die kleed zich vaak pas aan als het moet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 12 Jan 2015 11:25

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Als we echt niet weg hoeven en geen bezoek verwachten dan hoeft ze van mij niet aan te kleden. Meestal is het dan in praktijk zo dat ze de eerste paar uren haar pyjama aan heeft en daarna een verkleedjurk uit het rek trekt en de rest van de dag dus daar in rondloopt.
Maar ze hoeft van mij sowieso alleen 'nette' kleren aan als ze naar school moet of echt iets belangrijks hebben (uit eten, feestje etc.). Als we gewoon boodschappen gaan doen, naar oma op bezoek gaan, even de stad in etc. mag ze van mij gerust in haar joggingbroek of een verkleedjurk mee. Joggingbroek komt bijna nooit voor omdat ze dat zelf niet wil maar een verkleedjurk komt heel vaak voor en meestal ook nog in combinatie met schmink en een kroontje :queen:
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 12 Jan 2015 11:34

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Eigenlijk altijd gewoon nette kleren. Pyjamadagen doen de jongens niet aan, vinden ze niet fijn. Mijn oudste heeft wel broeken met gaten of iets te korte broeken, maar die draagt hij alleen als hij buiten gaat voetballen. Hij komt eigenlijk altijd behoorlijk modderig en ranzig terug van het buiten spelen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem81

Bericht 13 Jan 2015 11:21

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

FashionMommy schreef:Als we thuis zijn en niet weg hoeven mogen ze van mij gerust in de pyjama lopen. Heerlijk zelfs! Ik doe dan zelf ook mee. Krijgen we onverwachts visite, jammer dan haha.

Dit.

Onverwachte visite doe ik niet aan haha.
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 13 Jan 2015 11:47

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Lekker in onze pyjama!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 13 Jan 2015 21:03

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Meestal gewoon zijn 'normale' kleding dus een broek en shirt met lange mouwen. Als we een feestje hebben draagt hij meestal iets van zijn nieuwste kleren. Een joggingsbroek draagt hij af en toe, als hij zoals vandaag eind van de middag nat is van het in de plassen spetteren.

Natalie, die broekjes vind ik wel leuk hoor! Dat zou ik mijn zoon ook zo kunnen aantrekken
<<

Flinter

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 30 Jul 2014 20:07

Bericht 13 Jan 2015 21:40

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Hier kan het echt van alles zijn, maar ik zorg er wel voor dat het bij elkaar past.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 13 Jan 2015 22:24

Re: Wat draagt jouw kind als je een dag thuis bent?

Gewoon normale kleding. Een leuk joggingpakje of spijkerbroekje met truitje of jurkje met maillot. Ze heeft alleen nooit schoenen aan.
04-2014
10-2015
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers