Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Little People speelgoed

<<

Lou77

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 31 Mei 2014 21:17

Bericht 11 Jan 2015 13:56

Little People speelgoed

Mijn dochter wordt bijna 1 jaar en ik wil iets kopen qua speelgoed waar ze echt wat aan heeft.
Ik heb al duplo gekocht (zal ze nog wat te jong voor zijn denk ik) maar ik zie in de speelgoedwinkels ook veel speelgoed van Little People. Is dat nou echt leuk? Spelen jullie kinderen hier veel mee?

Of hebben jullie andere tips voor een bijna 1 jarig meisje?
Dochter 24-01-2014
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 11 Jan 2015 14:00

Re: Little People speelgoed

Geen ervaring met little people. Maar hier zijn houten blokken wel echt een hit gebleken voor zijn eerste verjaardag. M'n nichtje hebben we toen ze 1 werd een little baby born gegeven en die heeft daar direct heel veel mee gedaan, en nu nog (is 2,5).
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Jan 2015 14:24

Re: Little People speelgoed

Ik vond een paar jaar terugLittle People niet echt het leukste speelgoed om te zien, zo allemaal van die plastic poppetjes, veel kleuren en soms ook nog licht en geluid uit het speelgoed. Maar ik heb mijn mening bijgesteld, want dochter kreeg er een hoop van voor haar eerste verjaardag en daarna hebben we in de loop der jaren nog meer erbij gekocht. Bij haar was het echt een dikke hit, en nu met ruim vier jaar pakt ze sommige dingen nog regelmatig. Ik heb ook andere verhalen gelezen hier, van kindjes die er amper naar omkeken. Maar hier heeft het zijn geld meer dan opgebracht, en hopelijk vindt zoon het straks net zo leuk.
<<

Lou77

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 31 Mei 2014 21:17

Bericht 11 Jan 2015 14:37

Re: Little People speelgoed

Dat is ook de reden waarom ik het hier vraag, het lijkt mij helemaal niks aan, haha! Rare poppetjes, het trekt mij helemaal niet aan. Maar ja.. als de meeste kinderen het geweldig vinden ben ik de beroerdste niet om het te kopen ;-)
Dochter 24-01-2014
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 11 Jan 2015 15:03

Re: Little People speelgoed

Inmiddels hebben we alles verkocht, maar ook hier was het een dikke hit.
En met kerst is de kerstal nog steeds het favoriete speelgoed!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Jan 2015 15:06

Re: Little People speelgoed

Wij hadden er best veel van maar mijn kinderen hebben er bijna nooit mee gespeeld.
<<

Anoniem166

Bericht 11 Jan 2015 15:17

Re: Little People speelgoed

Mijn dochter heeft de kermis gekregen voor haar eerste verjaardag en de boerderij heb ik via het forum voor haar gekocht, maar zij speelt er amper mee. Naar de kermis heeft ze echt nooit omgekeken, boerderij ook weinig. Het is afhankelijk van je kind of hij/zij het leuk vindt.
<<

Anoniem171

Bericht 11 Jan 2015 16:00

Re: Little People speelgoed

Hier was Little People een grote hit.

De oudste (jongen) vond de vuilniswagen, dierentuin en het piratenschip erg leuk.
De middelste (meisje) vond het drukke dag huis en de kinderboerderij heel leuk.
De jongste (jongen) is momenteel heel druk met de schoolbus.
<<

Anoniem97

Bericht 11 Jan 2015 16:14

Re: Little People speelgoed

Hier hebben ze er veel mee gespeeld.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 11 Jan 2015 16:22

Re: Little People speelgoed

Mijn kinderen hebben er nooit mee gespeeld.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Superwoman

Noob

Berichten: 17

Geregistreerd: 13 Sep 2013 20:13

Bericht 11 Jan 2015 16:29

Re: Little People speelgoed

Ja hier een groot succes!
Dochter vond t vanaf 1 jaar al superleuk!
Ze heeft het huis, schoolbus, vliegveld, sint en piet, brandweer,vuilniswagen en heeeel veeel poppetjes
Kortom succes!
<<

Anoniem154

Bericht 11 Jan 2015 16:30

Re: Little People speelgoed

Hierwas het eerst niet echt in trek, naderhand wel. Toen ik het van boven haalde voor de jongste, speelde de pudste er ook ineens fanatiek mee. Heb inmiddels alls (op de schoolbus en vliegtuig na) verkocht, gezien ze genoeg speelgoed hebben. De jongste speelt ook al met playmobil bijvoorbeeld, en dat deed de oudste toen nog niet (gezien we dat toen nog niet hadden), vandaar dat we het weg hebben gedaan.

We hadden: reuzerad, schoolbus, vliegtuig, dierentuin, boerderij, vliegveld en wat losse poppetjes
<<

Lou77

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 31 Mei 2014 21:17

Bericht 11 Jan 2015 17:33

Re: Little People speelgoed

Ik denk dat ik eerst maar eens de schoolbus ga kopen. Dat is nog een beetje betaalbaar ;-)
En ik zag dat je voor nog geen 4 euro (geloof ik) een aantal poppetjes kunt kopen bij Action. Is ook van Fisher Price.
Dochter 24-01-2014
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 11 Jan 2015 17:54

Re: Little People speelgoed

Wij hebben de ark van Noach van little people. J. pakt de diertjes wel vaak en stopt ze in haar mond. Ik twijfel of we het poppenhuis zullen geven voor haar verjaardag of dat we voor iets anders gaan. Nog maar even over nadenken!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Jan 2015 19:01

Re: Little People speelgoed

Wij hebben de boerderij en schoolbus van LP. En D speelt daar nu al ruim 2 jaar mee, het wordt nog regelmatig gepakt. Vaak in combinatie met duplo.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Jan 2015 19:57

Re: Little People speelgoed

Hier is het wel een hit! Ook al wel vanaf iets jonger als één jaar! Wij hebben het prinsessenkasteel, het huis, de bus, de paardenstal, dierentuin en de autogarage. Ik wissel wel vaak dingen om en zet dan dingen op zolder.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Jan 2015 19:57

Re: Little People speelgoed

Mijn dochter heeft veel gespeeld/speelt nog steeds met het huis en de kerststal. Met de dierentuin heeft ze minder gespeeld ,alleen met de dieren zelf af en toe.bij mijn moeder heeft ze de boerderij. Die vond ze erg leuk. We haden alles tweedehands gekocht en t heeft z'n geld zeker opgebracht !

Nu speelt ze bij m'n moeder meer met een duplohuis en thuis met haar boerderij van playmobil. Het huis van little people staat nog op haar slaapkamer
<<

Fiene

Bericht 11 Jan 2015 21:54

Re: Little People speelgoed

Hier wordt er veel mee gespeeld. We hebben wel voornamelijk de '' oude'' lp van R nog allemaal. Tegenwoordig zijn de poppetjes wel mooier.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 11 Jan 2015 22:33

Re: Little People speelgoed

Onze oudste vond er geen klap aan. Hebben alles verkocht. De jongste is er helemaal weg van en dus weer deels dingen terug gekocht.
De oudste vind het nu overigens wél leuk. :laughcry:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Lou77

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 31 Mei 2014 21:17

Bericht 11 Jan 2015 22:51

Re: Little People speelgoed

Dus niet te snel verkopen, haha!

Zo te lezen vinden de meeste kinderen het wel heel leuk.
Dochter 24-01-2014
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 12 Jan 2015 09:51

Re: Little People speelgoed

Lou77 schreef:Dus niet te snel verkopen, haha!

Zo te lezen vinden de meeste kinderen het wel heel leuk.


Ik verkoop het niet nu niet eerder als dat ze er echt te groot voor worden :lol:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers