Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overbelaste pols, wat nu?

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Jan 2015 09:19

Overbelaste pols, wat nu?

Gisteren heb ik veel met mijn zoon op de arm gelopen en einde van de dag (nu nog) deed mijn pols onwijs pijn. Ik voel er steken in en draaibewegingen (bv fles openmaken) lukt me gewoon niet.

Wat kan ik hiermee doen? Verwarmen, koelen, oefeningen, afwachten?
L2014 & H2017
<<

Anoniem148

Bericht 11 Jan 2015 11:41

Re: Overbelaste pols, wat nu?

Steun aanbrengen dus een verbandje erom? En rust houden maar dat wordt moeilijk denk Ik.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Jan 2015 13:39

Re: Overbelaste pols, wat nu?

Nee dat is lastig hahaha! Het lijkt nu wel weer wat beter, maar toch nog even voorzichtig aan.
L2014 & H2017
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 11 Jan 2015 18:49

Re: Overbelaste pols, wat nu?

Rust nemen maar wel voorzichtig in beweging blijven. Als het warm/rood en/of dik is zou ik koelen maar anders is dat niet noodzakelijk. Als je die symptomen niet hebt en denkt dat warmte de pijn zal verlichten dan zou ik het zeker warm houden.

Evt. kun je bij erge pijn ook pcm nemen maar ik vind het nadeel daar alleen van dat je dan vaak toch te veel gaat doen omdat je de pijn niet meer voelt.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Jan 2015 19:22

Re: Overbelaste pols, wat nu?

Bedankt Angela. Ik probeer het gewicht van mijn zoon bij het optillen even wat meer op de andere pols te laten rusten. Het helpt wel een beetje.
L2014 & H2017
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 11 Jan 2015 21:03

Re: Overbelaste pols, wat nu?

Ook niet te veel hè, dan is die weer overbelast dadelijk :wink: Maar ja, je moet je kindje natuurlijk wel optillen, dat maakt het lastigerom rust te nemen.

Hopelijk is het snel over!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem199

Bericht 11 Jan 2015 21:43

Re: Overbelaste pols, wat nu?

Heb er ook een tijd last van gehad. Nu ik niet meer / minder zwaar sport ivm zwangerschap is het eindelijk over. Rust houden is dus de remedie. Snap dat dat met een kindje niet makkelijk is. Een brace hielp bij mij ook goed, misschien is dat een optie.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers