Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Minuscule kattenbeet, hoe serieus moet ik dat nemen?

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Jan 2015 17:02

Re: Minuscule kattenbeet, hoe serieus moet ik dat nemen?

Ik heb ook wel eens wat krasjes van m'n kat. Ze is nogal lomp en onhandig en wil nog wel eens op een ra dje gaan liggen waar ze dan afvalt. Vaak zie ik dat net op tijd en leg haar dan goed alleen denkt ze zelf op zo'n moment dat ze valt en dan heb ik nog wel eens een nagel in mijn hand. Je ziet aan alles dat het dan niet boos bedoeld is.
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 12 Jan 2015 17:18

Re: Minuscule kattenbeet, hoe serieus moet ik dat nemen?

Minx schreef:Ik heb ook wel eens wat krasjes van m'n kat. Ze is nogal lomp en onhandig en wil nog wel eens op een ra dje gaan liggen waar ze dan afvalt. Vaak zie ik dat net op tijd en leg haar dan goed alleen denkt ze zelf op zo'n moment dat ze valt en dan heb ik nog wel eens een nagel in mijn hand. Je ziet aan alles dat het dan niet boos bedoeld is.

Ah dat klinkt lief :love: Maar ik lees hier ook over soms gebeten worden enzo. En toch ook opzettelijk krabben.
<<

Anoniem122

Bericht 12 Jan 2015 18:16

Re: Minuscule kattenbeet, hoe serieus moet ik dat nemen?

Mijn kat kan soms wel ineens tijdens het kroelen omslaan vanuit het niets en grijpt me dan echt wel goed vast alsof hij aan het vechten is met een andere kat. Maar dan hoef ik ook maar alleen maar te zeggen "SIMBA! LIEF doen!" en dan laat hij weer los en komt hij lief kopjes geven met oogjes op standje schuldgevoel :P
<<

Anoniem88

Bericht 12 Jan 2015 20:24

Re: Minuscule kattenbeet, hoe serieus moet ik dat nemen?

Carrie schreef:Ik ben eigenlijk verbaasd over het aantal mensen die meerdere keren gebrabt of gebeten wordt door hun eigen kat.

Tja, speels ding he :) en wat Minx zegt, soms onhandigheid. Mijn oudste bijt en krabt nooit. Ja, vroeger, toen klom ze létterlijk in m'n broek naar boven als ze opgetild wilde worden. De jongste is gewoon erg speels en houdt niet altijd haar nagels in. En nu beet ze omdat ze ergens lag en ik haar daar weghaalde. Daar houdt ze niet zo van, dan wordt ze wel even gepikeerd. Verder zal ze nooit bijten.

De kat van m'n ouders sloeg en beet vroeger regelmatig, dat was haar manier duidelijk maken dat ze het niet fijn vond als mensen aan haar zaten. Dat was ook echt geen knuffelkat, de enige die haar mág knuffelen is m'n moeder. Nu haar baarmoeder is verwijderd, is ze gek genoeg een heel stuk liever en haalt ze zelden meer uit.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers