Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oksel geïrriteerd

<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 09 Jan 2015 22:22

Oksel geïrriteerd

Vorige week heb ik een paar dagen een kostuum gedragen op mijn werk wat blijkbaar te strak zat bij mijn oksel. Mijn oksel was daardoor open geschuurd en nu nog erg dik en rood. Ik hoopte dat het wel vanzelf weg zou gaan maar dat blijkt dus niet te lukken. Omdat het toch wel erg irriteert en ik nu ook niet alle kleding aan kan, ben ik maar begonnen met het smeren van sudo creme?! Geen idee of dit een goed idee is maar ik dacht zelf van wel :p Ik heb ook al geprobeerd om er een verbandje overheen te plakken zodat mijn kleding er niet zo langs af schuurt, maar dan begint het alleen maar meer te branden. Iemand nog een idee om de irritatie en daarmee het brandende gevoel sneller weg te nemen?
09-07-2018
11-07-2021
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 09 Jan 2015 22:24

Re: Oksel geïrriteerd

Talkpoeder? (Heel dun) of bepanthene
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem148

Bericht 09 Jan 2015 22:58

Re: Oksel geïrriteerd

Dat heb ik ook een keer gehad maar dan op vakantie, had niets aan zalf bij. Zorg dat je geen knellende kleding draagt, dus geen strakke hemdjes of van die long sleeves die daar wrijven. Gebruik geen Deo en gewoon ieder dag wassen met alleen water en droog deppen. Sudocreme kan maar talkpoeder ook, dat neemt het eventuele vocht op. Verder niet veel aan doen want als er zuurstof bij komt geneest het toch het snelst. Met Sudocreme kan je het ook dicht smeren dus beter om niets te smeren.
<<

Anoniem260

Bericht 12 Jan 2015 12:27

Re: Oksel geïrriteerd

Purol (de gele, niet de vaseline) vind ik ook altijd erg fijn voor geïrriteerde plekken of wondjes
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Jan 2015 13:25

Re: Oksel geïrriteerd

Ik zweer dus bij uierzalf met dit soort dingen.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 12 Jan 2015 14:57

Re: Oksel geïrriteerd

Afgelopen dagen heb ik zoveel mogelijk wat lossere kleding gedragen zodat er lucht bij kon. Gelukkig lijkt het nu beter te gaan, ik heb er alleen nog last van als ik het wat warmer heb tijdens het sporten bijvoorbeeld.
Bedankt voor jullie antwoorden!
09-07-2018
11-07-2021

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Char