Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwschoenen; wie wil helpen zoeken?

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Jan 2015 16:57

Trouwschoenen; wie wil helpen zoeken?

Voor mijn bruiloft ben ik op zoek naar pumps in een mooie kleur blauw of groen-blauw. Een hak van 6 a 8 centimeter vind ik mooi en ook nog goed te doen, van hoger word ik niet zo blij als ik er de hele dag op moet staan.

Ik heb afgelopen winter de collecties goed in de gaten gehouden, maar vond niet wat ik zocht. Ik ben met smart aan het wachten op de lente- en zomercollecties, maar die heb ik nog niet gespot en de tijd begint een beetje te dringen. Begin maart heb ik de schoenen sowieso nodig omdat ik dan mijn jurk weer ga passen. Het budget is trouwens max 120 euro.

Een idee van wat ik mooi vind, maar die er niet meer zijn in mijn maat of ver boven budget:

Afbeelding

Afbeelding

Die onderste zijn gewoon bijna 400 euro :eyes: .

Ik houd niet zo van houtkleurige hakken. Peeptoes vind ik best mooi maar niet onder mijn trouwjurk, dus dat valt ook af.

Super lief als je mee wilt zoeken!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Jan 2015 17:02

Re: Trouwschoenen; wie wil helpen zoeken?

En zijn rainbow schoenen niet wat voor jou dan? Ik had zelf deze: http://www.weddingwonderland.nl/bruidss ... lub/amber/

Die kun je in alle gewenste kleuren laten verven! Bijvoorbeeld hier: http://www.elsacolouredshoes.com/nl/colour-studio
Maar de winkel in Amsterdam waar ik ze kocht deed het ook zelf.

Ik heb dat overigens niet gedaan, ik heb ze gekocht omdat ze verschrikkelijk lekker zaten, ik vond het net pantoffeltjes :laughcry: .
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Jan 2015 23:37

Re: Trouwschoenen; wie wil helpen zoeken?

Dank voor de tip! Ik kan dat inderdaad nog doen als ik verder geen geschikte schoenen vind, wel echt een voordeel dat je dan zoveel kleurkeuze hebt. Het heeft niet mijn voorkeur omdat ik zulle stoffen schoenen niet zo snel nog een keer zou dragen na de bruiloft, en leren of suède pumps misschien wel.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem122

Bericht 09 Jan 2015 01:53

Re: Trouwschoenen; wie wil helpen zoeken?

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 09 Jan 2015 07:25

Re: Trouwschoenen; wie wil helpen zoeken?

Zoals bekend zoek ik dus ook nog gekleurde schoenen, maar ik zou ze dus ook niet (snel) laten kleuren. Op satijn komt heel snel vlekken die je moeilijk eruit krijgt en die kleur is niet slijtvast. Dus als je met je gekleurde schoenen je reportage hebt gedaan en er zitten dan vlekken in, heb je kans dat de kleur er dan ook uit gaat.

Ik heb nu een paar schoenen, maar als dat niet zo mooi staat bij het passen in februari moet ik ook nog op zoek...
A 06-11-2017
M 23-03-2020

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers