Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verjaardag, vier je die?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jan 2015 14:10

Re: Verjaardag, vier je die?

Ja ik vier het altijd wel!
Eerder deed ik het altijd apart, op vrijdag of zaterdag avond de vrienden, op zondag familie. Vorig jaar heb ik gezegd kom maar langs ben de hele dag thuis, dat was ook wel relaxed, savonds wat vrienden maar overdag ook ivm kinderen en overdag ook wat familie en dat is prima gegaan.
:heart: :heart: 2011
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Jan 2015 16:01

Re: Verjaardag, vier je die?

Nee. Ik heb er geen zin in. En er zijn nog steeds mensen die dat niet accepteren en toch perse langs willen komen, zo irritant.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem273

Bericht 09 Jan 2015 20:03

Re: Verjaardag, vier je die?

Nee, ik vier het zelden. Ons nichtje is op dezelfde dag jarig en m'n schoonfamilie gaat daar, logisch ook, sowieso naartoe. Ook al is het doordeweeks. Mijn familie woont te ver weg om op m'n echte verjaardag te komen. Het weekend erna zijn m'n schoonvader en mijn moeder jarig. Niet handig. Ik geef er eigenlijk ook niks om.
Op de dag zelf ga ik lekker met m'n man uit eten of een avondje uit (zwemmen en patatjes eten, net een echt kinderfeestje hahah), dat vind ik wel erg leuk.
<<

Anoniem147

Bericht 09 Jan 2015 20:32

Re: Verjaardag, vier je die?

Nee niet echt. Ik vind het wel leuk om met vriendinnen uit eten te gaan of te lunchen. Of iets leuks met mijn vriend te doen (Vorig jaar Parijs). Maar ik vier mijn verjaardag nooit voor familie zoals tantes, ooms, neven en nichten. Mijn ouders komen 's avonds op mijn verjaardag langs, mijn schoonouders en 2 goede vriendinnen die hier om de hoek wonen.

Heb het 1x groot gevierd en dat doe ik nooit meer haha. Ik vond het vreselijk! Al die aandacht.. (zelfde als met een huwelijk) ik hou daar gewoon niet van.
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 09 Jan 2015 20:43

Re: Verjaardag, vier je die?

Ja hoor, gewoon voor een klein groepje familie en mensen die zin hebben om te komen. Niks groots ofzo. Een drankje en wat hapjes, ik vind het altijd wel gezellig!
<<

Anoniem123

Bericht 09 Jan 2015 21:34

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het altijd wel, vind het gezellig als mensen langs komen. Afgelopen keer niet gevierd want was net 2 dagen ervoor bevallen. De komende jaren vier ik mijn verjaardag samen met mijn meisje. Al staat zij voorop.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 10 Jan 2015 09:45

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier altijd mijn verjaardag. Op de dag zelf zorg ik eigenlijk altijd dat ik vrij ben en gaan we iets leuks doen en/of uiteten. In het weekend vier ik het dan voor familie en vrienden. Dit jaar worden mijn man en ik allebei 30 en zijn we van plan om een groot (tuin) feest te geven.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 10 Jan 2015 10:05

Re: Verjaardag, vier je die?

Ja, ik vind mijn verjaardag juist erg leuk! Ik kan er nog steeds naar uitkijken, net als vroeger :wink: Ik vier het altijd op de dag zelf met mijn familie (ouders, broers, zussen, schoonfamilie). Aangezien ik twee paar ouders heb, drie broers en een zus en daarbij nog de schoonfamilie zit het huis altijd wel gezellig vol. Vaak hou ik in het weekend ook nog wel een borrel met vrienden.

Ik neem ook altijd vrij op mijn verjaardag, maar ging vroeger wel gewoon naar school. Hoe deden degenen dat die zelfs niet naar school gingen op hun verjaardag? Of was je dan toevallig in een vakantie jarig? Op de middelbare school hoefden we wel altijd pas om 10 uur te beginnen op mijn verjaardag, omdat het de dag na Sinterklaas was :thumbup:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 10 Jan 2015 13:46

Re: Verjaardag, vier je die?

Het ligt er maar net aan of er iemand komt. Heb een lastige datum (23-12) en iedereen is dus altijd druk bezig met de laatste inkopen, huis versieren enz. Zelf ben ik ook zelden thuis die dag want... Ook ik moet kerstinkopen doen enzo.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 10 Jan 2015 14:17

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het altijd. Ik vind het leuk om feestjes te geven en vind het ook gezellig als er mensen over de vloer komen.
<<

Anoniem178

Bericht 10 Jan 2015 16:12

Re: Verjaardag, vier je die?

De laatste jaren niet zo vaak. Dan vier ik het weer een keertje, om de jaren erna te bedenken dat het toch wel veel stress was. Afgelopen jaren had ik als excuus dat ik mijn 30e groots zou vieren, maar door een aantal gebeurtenissen in de familie was ik niet zo in een feeststemming.

Het lijkt me wel eens fijn om iedereen die ik tof vind in één ruimte te hebben, maar misschien moet ik maar wachten tot we gaan trouwen ofzo. Momenteel is mijn excuus een klein appartement, dus eerst groter wonen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 11 Jan 2015 11:42

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier mijn verjaardag altijd wel, maar alleen met mijn familie en de familie van mijn vriend. (15 volwassenen)
Dan zit het huis propvol en lopen er ook nog eens 6 kleine kinderen rond...
En dan blijven de meeste ook eten.
<<

Anoniem216

Bericht 11 Jan 2015 14:08

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het samen met mijn man. We zijn vlak na elkaar jarig, dus wel zo makkelijk. Wij doen het alleen voor directe familie, ik vind dat druk zat.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Jan 2015 20:06

Re: Verjaardag, vier je die?

Wij vieren hier onze verjaardagen voor vrienden en familie. Afgelopen jaar een keer tegelijk daarvoor apart. Ik hou van feestjes geven! Ook met oud en nieuw ,het wk ed regelen we vaak wel iets leuks!
<<

Anoniem164

Bericht 14 Jan 2015 23:20

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het altijd wel, ik ben het ook gewend van huis uit. Mijn ouders zeiden vroeger altijd dat je het leven moet vieren en geven altijd hun verjaardag. Ik heb dat eigenlijk overgenomen! Ik vind het altijd erg gezellig, ik doe ook altijd zelfbediening, dan hoef ik niet te sloven....
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers