Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verjaardag, vier je die?

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 08 Jan 2015 11:33

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het wel altijd, ik vind het zo'n gezellige dag! Al mijn lieve familie en beste vrienden bij elkaar :)
Ik was 28 december jarig en toen heb ik het gevierd voor mijn (schoon)ouders en (schoon)zussen en broertje. Ook kwamen er wat goede vrienden langs. Ben ontzettend verwend met kadootjes, maar het leukste was gewoon dat iedereen dan gezellig bij elkaar is.
Ook doe ik met mijn vriendinnengroepje van 4 meiden altijd iets leuks met elkaar ter ere van onze verjaardagen. Gaan we uit eten of stappen, erg leuk ook altijd!
Voor onze vriendengroep vieren mijn man en ik het nog een keertje samen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Jan 2015 11:35

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik hou van mijn verjaardag. Niet persé om het te vieren, ik geef geen grote feesten ofzo, maar gewoon het hele idee van 'jarig zijn' vind ik leuk. Mijn verjaardag is mijn dag, en dan gaan we altijd dingen doen die ik leuk vind. Ik neem ook altijd vrij op mijn verjaardag. Ik heb nog nooit gewerkt of op school gezeten op mijn verjaardag, haha.

Maar echt vieren als in heel veel mensen uitnodigen en heen en weer lopen met koffie, thee, taart, borrels en hapjes, nee, dat vind ik niet zo leuk.

♥♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Jan 2015 11:40

Re: Verjaardag, vier je die?

Ja, ik vier het eigenlijk altijd wel. Op of rond mijn verjaardag komen mijn ouders, zus, oma, ouders en broers van man. Verder is mijn man in januari jarig en ik in februari, en er tussenin geven we meestal samen een feestje voor vrienden.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 08 Jan 2015 12:26

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het wel, alleen de afgelopen jaren door een hoop afzeggingen ga ik het dit jaar anders doen en ga ik gewoon met mijn vriendinnen bowlen & daarna een hapje eten.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jan 2015 12:30

Re: Verjaardag, vier je die?

Ja, ik hou er wel van, en mijn vriend en ik zijn rond dezelfde tijd jarig dus we kunnen dat mooi combineren. Ik hou er wel van als het een beetje vrijblijvend is en niet dat gestress van afzeggingen enzo. Omdat vrienden en familie bij ons over en nergens vandaan moeten komen beginnen wij vaak 's middags al. Dat is ook wel zo leuk voor de peuter en degenen die hem willen zien. Wie wil blijven doorborrelen die blijft, wie naar huis wil, die gaat. Het is eigenlijk altijd wel een succes.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jan 2015 12:48

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vind het wel leuk om mijn verjaardag te vieren, maar ik houd het altijd wel klein, Mijn ouders, broers, zwager en schoonzus komen altijd op een zondag en mijn vrienden komen op zaterdag. Helaas is het bij mijn vrienden zo dat ze de laatste jaren niet meer op avond willen komen omdat onderhand iedereen kinderen heeft. (zelf houden ze het altijd op zondagochtend :laughcry: maar dat gaat mij te ver). Ik houd mijn verjaardag voor vrienden altijd op een zaterdagmiddag met evt. uitloop naar eten voor wie dat wil. En om 8 uur 's avonds is iedereen weer weg.
Zo onderhand zijn er best wel veel kinderen in de vriendengroep, dus we hebben op zo'n dag wel het huis vol kids, en eerlijk gezegd vind ik dat een beetje jammer omdat ik dan niet meer echt met mijn vrienden kan praten.
Zit je net iets te vertellen, is het weer van Pas op Jantje, kijk uit Pietje, Mag niet Klaasje..
<<

Anoniem81

Bericht 08 Jan 2015 12:50

Re: Verjaardag, vier je die?

nee, ik geef er totaal niet om. Vier het voor de kinderen, verder niet denk ik.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Jan 2015 17:10

Re: Verjaardag, vier je die?

Ja, leuk! Ik hou het wel altijd klein, mijn gezin en mijn schoonouders. Gewoon even gezellig kletsen/taart eten/hapjes/proosten, dan heb ik max. 3 uur visite. Dit jaar heb ik een lunch gegeven, er kwamen 10 gasten, na de lunch nog even kletsen en iedereen weer naar huis. Helemaal prima!
<<

Anoniem219

Bericht 08 Jan 2015 20:41

Re: Verjaardag, vier je die?

Ja ik ben dol op de kadootjes... :banaan: :banaan:

En de gezelligheid :wink:
<<

anoniem203

Bericht 08 Jan 2015 20:51

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het wel maar het is meer omdat mijn familie langs wil komen. Nu is mijn jongste zoon zijn verjaardag 6 dagen voor mijn verjaardag dus maken we er gewoon samen een feestje van. Hij staat in het middelpunt en er komt ieder jaar een speciale taart voor hem maar ik zeg wel tegen familie en vrienden dat het een feestje is van ons samen. 2 vliegen in 1 klap en hij ontvangt cadeautjes en mama envelopjes :smile:
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 08 Jan 2015 20:57

Re: Verjaardag, vier je die?

Hope schreef:Ik vier het wel altijd, ik vind het zo'n gezellige dag! Al mijn lieve familie en beste vrienden bij elkaar :)


Precies dit! En cadeautjes krijgen vind ik ook erg leuk, en dat hoeven dan echt geen dure cadeaus te zijn. Gewoon de verrassing ervan.
Ik zit vaak ook al weken van te voren na te denken over de taart en hapjes die ik wil maken. Daar kan ik nu bijna mee beginnen want volgende maand ben ik jarig :cheering:
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 08 Jan 2015 21:00

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het altijd sowieso voor familie en voor vrienden meestal ook, maar dus apart. Ik houd er ook zeker van!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jan 2015 21:03

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vind het ook wel leuk om jarig te zijn, maar niet om zelf een verjaardag te geven. Ik maak me dan altijd druk en ben bang dat mensen zich niet vermaken oid. Twee jaar geleden wel weer een keer gedaan en toen was t eigenlijk heel gezellig, maar daarna was ik weer even genezen. Meestal ga ik op de dag zelf wel uit eten met mn moeder of vader of zusje en verder ga ik t weekend daarop meestal ff de kroeg in met een paar vriendinnen. Zo 'vier' ik het her en der een beetje, maar dus niet een echte verjaardag bij mij thuis. Andermans verjaardagen vind ik wel gezellig alijd, maar steeds minder mensen die ik ken vieren het eigenlijk echt, dus ik heb bijna nooit een verjaardag haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 08 Jan 2015 21:31

Re: Verjaardag, vier je die?

Lookie schreef:
Hope schreef:Ik vier het wel altijd, ik vind het zo'n gezellige dag! Al mijn lieve familie en beste vrienden bij elkaar :)


Precies dit! En cadeautjes krijgen vind ik ook erg leuk, en dat hoeven dan echt geen dure cadeaus te zijn. Gewoon de verrassing ervan.
Ik zit vaak ook al weken van te voren na te denken over de taart en hapjes die ik wil maken. Daar kan ik nu bijna mee beginnen want volgende maand ben ik jarig :cheering:


Wat Hope zegt idd, ik voel mij dan heel rijk door allemaal lieve mensen om mij heen.
Mijn schoonmoeder is bijna gelijk met mij jarig dus we vieren het samen. En altijd lekker buiten want het is midden in de zomer.
<<

Anoniem124

Bericht 08 Jan 2015 22:01

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik heb al jaren niet meer gevierd. Ik ben deze maand jarig en twijfel weer. Eigenlijk wil ik wel vieren maar ik weet nooit hoe ik dat moet doen qua uitnodigen. Vrienden of familie. Of allebei tegelijk? Of is dat suf? Vind iedereen elkaar dan wel leuk? Bleeeh.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 08 Jan 2015 22:04

Re: Verjaardag, vier je die?

Haha ja Charles dat dilemma heb ik ook elk jaar. Dit jaar heb ik gewoon iedereen tegelijk uitgenodigd. En dat ging prima!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 08 Jan 2015 22:07

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het altijd :)

Charles, gewoon bij elkaar doen joh. Gaat meestal prima hoor.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Jan 2015 00:33

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het ieder jaar! Dit jaar word ik 25 dus ik ga zelf de taarten bakken. Ik kan weken van te voren bezig zijn met het zoeken naar lekkere recepten. Het grootste gedeelte van de visite blijft ook meestal eten, daar maak ik dan ook altijd iets lekkers voor. Ik vind het leuk om mensen in de watten te leggen, kan daar heel erg van genieten altijd :)
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 09 Jan 2015 08:23

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik geef om de twee jaar in de zomer met mijn vriend samen een feestje met muziek, statafels etc. Dat is dan maar gelijk voor alle verjaardagen.

Op de dag zelf doe ik vaak iets met m'n ouders en zussen als het in het weekend valt, als het doordeweeks is doe ik niet zoveel. Vorig jaar gingen we naar mijn tweelingzus in Den Haag waar we lekker taart hebben gegeten en door de stad hebben gelopen en het jaar ervoor was bij mij in Utrecht. Mijn ouders blijven dan ook slapen en dan drinken we een wijntje ergens, heel gezellig.

Vaak ga ik nog wel met vriendinnen clubjes uiteten of nodig ik ze hier uit voor eten en een wijntje. Mijn schoonouders vragen elk jaar of ik mijn verjaardag vier maar die verwachten dan echt zo'n zit verjaardag. Ze mogen best taart komen eten en koffie drinken maar daar begin ik niet aan.
Smile, it's free!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 09 Jan 2015 09:03

Re: Verjaardag, vier je die?

Ja, ik ga sowieso elk jaar iets drinken met mijn vriendinnen ervoor. En dan deed ik ook wat leuks met mijn ex (filmpje, uit eten). Mijn date heeft dit jaar een verrassing voor me en ik ben heel erg benieuwd :-)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jan 2015 09:43

Re: Verjaardag, vier je die?

De laatste jaren vier ik het niet meer voor vrienden, alleen voor familie. Gecombineerd vind ik echt geen reet aan, is ook helemaal niet leuk met mijn oma en de tante en oom van mijn man erbij (we hebben beiden een kleine familie)

Ik vierde het dus altijd apart, familie en vrienden. Maar eigenlijk geef ik niet zoveel om mijn verjaardag. Dus vier ik het samen met mijn man's verjaardag voor onze familie (ik ben 3 weken na hem jarig)

Wat ik wel met mijn man altijd doe is de donderdag in de buurt van mijn verjaardag 's middags naar Amsterdam en winkelen, borrelen en uit eten. Heel leuk vind ik dat altijd.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 09 Jan 2015 09:52

Re: Verjaardag, vier je die?

Ik vier het altijd wel, maar meestal laat de helft van de mensen het afweten door zich dan wel of niet af te melden.
Dit jaar vier ik het voor het eerst in de plaats waar ik nu woon, ben benieuwd hoe het dan is.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem114

Bericht 09 Jan 2015 09:59

Re: Verjaardag, vier je die?

Elk jaar weer roep ik dat ik er niks aan ga doen, maar elk jaar komt er toch een klein clubje mensen, waarvoor ik toch wat te eten haal en wat drinken.. (Altijd weer teveel) en voor ik er erg in heb, vier ik het alsnog. Maar goed, ik vind 't dan wel leuk, heb alleen altijd de zenuwen dat ik te weinig in huis haal, da's wel jammer.

Verder heb ik een 'No work'-policy. Vanaf m'n 12e doe ik niks op mijn verjaardag, geen school of werk en dat wil ik ook houden zo :D
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 09 Jan 2015 10:10

Re: Verjaardag, vier je die?

Nee, maar dat komt doordat m'n dochter een week eerder jarig is. Ik vind het niet leuk om het samen te vieren, maar heb ook geen zin om twee weekenden achter elkaar het huis vol te hebben. We roepen iedere keer dat ik het wel samen met mijn man vier in september, maar dat is er misschien maar een keertje van gekomen.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem92

Bericht 09 Jan 2015 11:03

Re: Verjaardag, vier je die?

Normaliter wel, vind ik het altijd wel gezellig, dan nodig ik ook uit wie ik maar wil (om daar op de dag zelf spijt van te hebben omdat je met niemand in gesprek kan komen). Dit jaar sla ik hem over, we hebben drukke tijden met kraamfeesten en alles, en volgend jaar word ik 30, dan wil ik wel een feestje geven.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers