Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 07 Jan 2015 09:51

Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Aan de mensen die samenwonen, doen jullie veel samen? Zoals altijd samen eten? Samen boodschappen, etc. Wij doen veel samen maar ook veel apart. We doen meestal samen boodschappen omdat dit gewoon handig is met overleggen over het eten. Ook eten we het merendeel samen. We eten ook regelmatig niet met elkaar bij een vriend of vriendin of ik op mijn werk. Het maakt mij niets uit als hij spontaan besluit niet met mij te eten, dan kook ik voor mezelf. In het weekend doen we ook veel samen maar ook veel los van elkaar. Het maakt bij ons eigenlijk niet veel uit, onze weekenden vullen we vaak spontaan in.

Hoe is dit bij jullie?
<<

Anoniem104

Bericht 07 Jan 2015 10:33

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 01 Feb 2015 22:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jan 2015 10:38

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Wij eten en slapen samen.
<<

Anoniem222

Bericht 07 Jan 2015 10:40

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

We doen best veel samen maar hebben ook zo onze dingen apart.
We hebben sowieso allebei 2 dagen in de week onze eigen sport, spreken allebei minstens 1x per week apart met vrienden af maar spreken in het weekend ook vaak met gezamenlijke vrienden af.

Volgende week bijvoorbeeld:
Mijn vriend is dan 2 avonden en zaterdagoverdag weg zonder mij
Ik ben 2 avonden en zondag overdag weg zonder hem
En we gaan zaterdag avond samen weg.

De rest van de avonden is nog niet ingevuld en we plannen sowieso 1 avond door de weeks dat we samen eten. Ik vind alles prima zolang we elkaar maar 1 of 2 avonden door de weeks zien en in het weekend ook lekker tijd hebben samen. Ik hockey op zondag vaak de hele dag dus meestal is zaterdag onze dag samen.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 07 Jan 2015 10:44

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Het ligt er aan bij ons, wij hebben daar een goede balans in gevonden. We doen dingen samen en doen dingen apart.

We doen sowieso iedere 2 weken de grote boodschappen samen. Kleine boodschappen doen we soms apart en soms samen.
De hond uitlaten doen we ook soms alleen en soms samen. We vinden het heerlijk om 's avonds samen nog een half uurtje te lopen of in de weekenden samen een eind te lopen. Maar we doen de hond ook wel eens alleen dan. Overdag doen we sowieso de hond alleen uitlaten.
Eten doen we meestal samen, we wachten op elkaar met eten. Behalve als ik eens bij een vriendinnen ben eten of als hij bij vrienden blijft eten.
De avonden zijn we niet vaak tegelijk thuis, we hebben onze sporten en gaan vaak nog iets met vrienden doen. De ene keer met onze gezamelijke vriendengroep, de andere keer gewoon met onze eigen vrienden apart.
Wel proberen we sowieso 1 avond in de week samen thuis te zijn en samen lekker op de bank films kijken en series kijken :)
De weekenden zijn we vooral veel met onze (gezamelijke of aparte) vrienden of bezig met onze hobby en sport. Mijn man voetbalt en is op zaterdagmiddag van 12 tot half 8 op het voetbalveld en eens per maand al 's ochtends om 8 uur.

Eigenlijk is het allemaal maar net hoe het uit komt, maar beide zijn we er erg tevreden over hoe het gaat :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 07 Jan 2015 10:46

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Het wisselt een beetje, afhankelijk van werktijden en sport. In principe eten en slapen we samen, maar als mijn vriend koopavond heeft op zijn werk eet ik alleen. Vanavond moet mijn vriend tot 18.00 uur werken maar gaat hij om 19.00 uur sporten, hij eet dan pas als hij terug is omdat hij niet met een volle maag wil sporten. Daar ga ik niet op wachten, dus dan eten we apart. Op dinsdag eet ik altijd bij mijn moeder en eet mijn vriend dus altijd alleen. Slapen doen we wel altijd samen, we hadden het er toevallig gister over dat we de avond voor de bruiloft voor het eerst in 3 of 4 jaar een nachtje apart van elkaar slapen.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 07 Jan 2015 10:48

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Verder doen we trouwens veel dingen samen, maar ook veel dingen apart. Ik ben om de woensdag vrij, als mijn vriend toevallig ook een keer op woensdag vrij is dan gaan we samen wat leuks doen. Op zaterdag en zondag zijn we altijd allebei vrij. De ene keer doen we dan samen dingen, de andere keer spreken we apart van elkaar dingen af. Net hoe het uitkomt.
Ik houd wel altijd een beetje rekening met de rest van de week. Als het bijvoorbeeld zo uitkomt dat ik doordeweeks 4 van de 5 avonden niet thuis ben, zorg ik wel dat we zaterdag gezellig een dagje samen hebben. Ik wil niet dat we langs elkaar heen gaan leven.

♥♥
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 07 Jan 2015 11:07

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Wij doen heel veel samen. Mijn vriend werkt zes dagen per week, dus als hij vrij is, dan ondernemen we praktisch alles samen. Boodschappen doe ik meestal wel alleen, zodat als hij thuis komt, we samen kunnen eten. Behalve op zaterdag, dan gaat hij mee (en vreemdgenoeg ben ik dan ook altijd het driedubbele kwijt ;)). Als ik even langs mijn ouders of zus ga, dan gaat hij eigenlijk ook altijd mee. Niet omdat ik dat van hem verwacht, maar omdat we dat gezellig vinden.
Alleen afspraken met vrienden hebben we apart eigenlijk. Zijn vrienden zijn niet de mijne en andersom niet. Alleen naar mijn beste vriendin gaan we wel eens gezamenlijk omdat hij het heel goed met haar man kan vinden.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 07 Jan 2015 11:22

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Eten en slapen doen we eigenlijk altijd samen.
We eten ook wel eens apart van elkaar met vrienden oid, maar dat is niet wekelijks.
Boodschappen doen we 1 keer per week samen, als we tussendoor nog iets nodig hebben haalt degene die daar tijd voor heeft die dingen.
Afspreken met vrienden doen we vaak samen (veel gezamenlijke vrienden), maar net zo goed apart. Eigenlijk net waar we zin in hebben of wat uit komt.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem301

Bericht 07 Jan 2015 11:56

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Eten doen we altijd samen, tenzij ik bij een vriendin eet, of hij bij een vriend.
Vrijdag is pizzadag/ieder voor zich-dag dus eten we zelden samen
Ik doe de boodschappen altijd alleen, dat vind ik ook het fijnste
Zaterdag is datenight. Kan thuis zijn met uitgebreider koken, spelletjes spelen, of naar de bios, uit eten.

We doen niet alles samen dus. Mijn moeder bijvoorbeeld, die doet zo'n beetje alles samen met haar man. Komt hij iets opmeten bij ons thuis, of klussen, gaat ze standaard mee. Dat vind ik wel eens vervelend. Je komt ze ook altijd samen tegen haha. Nouja, moeten ze zelf weten natuurlijk, maar ik doe ook nog graag mijn eigen ding apart van mijn man.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 07 Jan 2015 13:04

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Boodschappen doe ik meestal alleen met mijn zoontje op de dagen dat ik vrij ben. Soms vraagt hij zelf om samen te gaan, dus dan wacht ik tot hij 's avonds thuis is. Eten doen we meestal wel samen, maar ik ga soms ook bij een vriendin eten of een vriendin hier. Op woensdagavond ga ik standaard zwemmen met mijn vriendinnen en daarnaast werk ik meestal nog 1 avond in de week. Wij vinden het heel fijn om dingen samen te doen en doen dat ook heel veel, maar we proberen ook gewoon elk ons eigen ding nog te doen.

Al doen we dus meestal dingen met zijn drietjes en kan ik er dus wel van genieten als mijn zoontje bij mijn zus/ouders is waardoor wij samen wat leuks kunnen doen.
2012 & 2016
<<

Anoniem321

Bericht 07 Jan 2015 13:17

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Mijn vriend en ik eten altijd samen en zijn de meeste avonden ook samen.
Boodschappen doen we tegenwoordig ook altijd samen op zaterdagochtend.
Maar daarnaast vind ik het ook heel fijn om dingen alleen te doen, of om simpelweg alleen thuis te zijn. Ik ben altijd al een beetje een einzelgänger geweest en zal dat ook altijd blijven.
Tijdens kerst en oud & nieuw bijvoorbeeld waren we allebei vrij, nou ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje genoeg had van het altijd maar samen zijn en ik nu eindelijk ook weer eens alleen kan zijn.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 07 Jan 2015 13:27

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Dit wisselt heel erg bij ons. Ik heb onregelmatige werktijden met een hoge werkpiek in de weekenden en vakanties. Mijn vriend daarentegen werkt in het onderwijs dus dit komt meestal toch wel onhandig uit. Door de week zijn we meestal 1 avond echt samen thuis waarop we dan ook niets plannen en samen een film kijken ofzo. Andere avonden moet er vaak eens van ons sporten of werken. Eten door de week proberen we wel zo te plannen dat we zo vaak mogelijk samen kunnen eten. Vaak betekend dit dat hij na zijn werk tot 8 uur moet wachten met eten maar dat hebben we er wel voor over.
In het weekend doen we vaak een beetje ons eigen ding (hij sporten en met vrienden afspreken en ik vooral werken) Als het kan, ga ik af en toe met hem mee naar zijn vrienden. Mijn eigen vrienden zie ik meer door de weeks. Boodschappen en dergelijke doen we een beetje om de beurt, we houden op een memobord het lijstje bij en wanneer eens van ons tijd heeft, gaat degene.
Zoals jullie zien, is het bij ons best wel goed plannen om elkaars agenda's op elkaar af te stemmen. Maar tot nog toe gaat het wel goed!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 07 Jan 2015 14:43

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Mijn vriend werkt erg veel, maar we eten altijd samen in de avond. En in de ochtend vaak ook, maar soms kan ik om 6:00 echt mijn bed niet uitkomen.
Mijn vriend heeft niet veel eigen vrienden dus is niet vaak weg voor de gezelligheid, maar wel voor werk dus. En als hij wel thuis is, doen we eigenlijk alles samen. Gewoon omdat we dan wel samen kunnen zijn.
<<

Anoniem199

Bericht 07 Jan 2015 15:20

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

In principe eten en slapen wij altijd samen. Ik ga af en toe wel eens doordeweeks eten met vriendinnen of een weekendje weg, dat heeft mijn vriend niet zo. Hij is daarentegen op zaterdag vaak de hele dag weg met voetbal etc. Boodschappen doe ik het liefst alleen, maar nu ik best wel last heb van m'n bekken gaat hij in de meeste gevallen mee op vrijdagavond of zaterdagochtend. Zondag zijn we een gedeelte van of de hele dag samen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 07 Jan 2015 16:08

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Eten en slapen doen vriend en ik eigenlijk altijd samen. Boodschappen doen we ook altijd samen. Soms ga ik met vrienden een dagje weg, vriend ook maar het komt niet vaak voor.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem94

Bericht 07 Jan 2015 17:08

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Wij wonen officieel niet samen, maar zijn wel veel samen en doen ook best wel veel dingen samen. Daarnaast doen we beide ook wel dingen alleen. Ik vind de balans op dit moment goed.
<<

Anoniem86

Bericht 07 Jan 2015 17:31

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Wij doen heel veel samen, gewoon omdat we dat leuk en gezellig vinden! Denk dat we 5/6 avonden ook samen eten, en eigenlijk altijd wel samen slapen. Soms slaapt een van ons bij onze ouders als het laat wordt, en het toch wel een flinke afstand is op dat moment!

Ik ben ook regelmatig met vriendinnen uit eten, of een dagje winkelen of naar de sauna & mijn vriend gaat geregeld op vrijdagavond met een vriend weg, of in het weekend naar de bioscoop ofzo. Dus we doen ook een hoop los van elkaar.

Maar bv. verjaardagen of familie bezoekjes doen we eigenlijk altijd samen, boodschappen doen we samen, in de avond vaak lekker samen. Ik vind het altijd wel gezellig! Maar geniet ook enorm van het alleen zijn. Mijn vriend werkt veel thuis, en dat is wel gezellig, maar soms is een dag voor mezelf ook wel fijn.....
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 07 Jan 2015 19:45

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Wij eten en slapen samen, en doen samen de kinderen naar bed.
Verder doen we eigenlijk alles apart. Heel af en toe, max 2x per jaar gaat hij ff mee de stad in omdat het "moet"
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem193

Bericht 07 Jan 2015 19:51

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Cotton schreef:Wij eten en slapen samen.


+1
<<

Anoniem86

Bericht 07 Jan 2015 19:51

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Kwak, vind je dat niet jammer? Dat je eigenlijk niks samen doet?
<<

Anoniem87

Bericht 07 Jan 2015 19:54

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Wij doen best veel samen eigenlijk.. Eten, slapen, boodschappen doen, winkelen, gamen, familiebezoekjes, naar vrienden.. Eigenlijk zijn we gewoon heel vaak samen en dat verveelt gelukkig niet :love:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 07 Jan 2015 19:57

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Toen we nog samenwoonden deden we best veel samen. Samen eten, samen seriemarathons houden, op zaterdag samen de stad in en uitgebreid brunchen, weekendjes weg. Nu hebben we wat minder tijd om echt met z'n tweeën dingen te doen, maar we gaan nog wel regelmatig samen uit eten en huren dan daarna een film of gaan naar de bioscoop, en een of twee keer per jaar gaan we een weekendje weg.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 07 Jan 2015 21:05

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Huh Susan, wonen jullie apart?

♥♥
<<

Anoniem86

Bericht 07 Jan 2015 21:07

Re: Voor de samenwoners, doen jullie veel samen?

Ik denk meer dat ze bedoeld toen ze samen waren; voor er kindjes waren.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers