Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stom

<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 14 Jan 2015 11:11

Re: Stom

Elize schreef:Jeetje Koko, hoe gaat het nu met je nek?


Lief dat je het vraagt!

Mijn nek is redelijk weggetrokken, ik ben blijkbaar ook nog onder mijn nek op de grond gevallen. Ben gisteren bij de arts en fysio geweest en m'n bovenrug is gekneusd. Balen, maar gelukkig geen breuk :ja:
<<

Anoniem278

Bericht 14 Jan 2015 11:14

Re: Stom

Koko schreef:
Elize schreef:Jeetje Koko, hoe gaat het nu met je nek?


Lief dat je het vraagt!

Mijn nek is redelijk weggetrokken, ik ben blijkbaar ook nog onder mijn nek op de grond gevallen. Ben gisteren bij de arts en fysio geweest en m'n bovenrug is gekneusd. Balen, maar gelukkig geen breuk :ja:

Tjemig wat balen en wat een ongelukkige val! Is het zeker einde seizoen voor je nu ? Echt rot :(
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 14 Jan 2015 11:17

Re: Stom

Jaa Quikster, dat is turnen. In de eerste wedstrijd van het seizoen moeten we bij de eerste zoveel zitten om door te stromen (dat is ieder jaar anders en normaal haal ik dat met gemak wel), maar nu was ik natuurlijk laatste in de wedstrijd en dat betekent dus einde seizoen. Stom hè? ;-).

Er is nog wel een troostfinale voor de afvallers, maar dat is al over twee weken, dus dat gaat 'm niet worden vrees ik. Dat gaat toch nergens over, dus beter even goed herstellen voor volgend jaar :ja:
<<

Anoniem122

Bericht 14 Jan 2015 11:25

Re: Stom

Balen Koko, hopelijk herstel je volledig! Nek is toch een risico. Ben zelf jaren geleden met turnen op mijn hoofd gevallen waarbij mijn nek dubbel klapte en dat is helaas nooit meer ovee gegaan. Zo balen ook dat het met iets heel simpels gebeurde. Waren aan het trainen voor spring wedstrijd en moest gewoon heel simpel met trampoline rechtstandig op de kast springen, en waardoor het gebeurde weet ik niet, maar ik vloog er in volle vaart overheen, met mijn hoofd eerst. Ben ergens blijven haken ofzo.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 14 Jan 2015 11:32

Re: Stom

Ja stom is dat hè!? In mijn brugoefening kan er genoeg misgaan, maar als ik zonder fouten bij de afsprong kom ben ik altijd heel blij, de afsprong lukt altijd. Maar ik schoot er gewoon af, zo stom. Ik hoorde van veel turnsters dat de brug erg glad was en dat is voor mij nog extra in het nadeel omdat ik zonder leertjes turn. Maar dan nog, is me nog nooit gebeurd en dan nu meteen zo ongelukkig.

Maar het is niet kapot, dus als de pijn wat weggetrokken is ga ik er weer voor :ja:
<<

Anoniem149

Bericht 14 Jan 2015 19:36

Re: Stom

Gelukkig is er geen breuk Koko, maar een kneuzing is ook erg pijnlijk. Beterschap met je herstel, jammer dat die regeling er is en dat je seizoen meteen al voorbij is :(

Ik vind het stom om jeuk te hebben op momenten dat je niet kan krabben, zoals vanmiddag met mijn handen vol met boodschappen..
<<

Anoniem315

Bericht 14 Jan 2015 20:56

Re: Stom

Stom vind ik mensen die op een 80-weg 70 rijden.
Nóg stommer vind ik mensen die op een 80-weg 70, 85, 70, 90, 80, 90, 70, 65 etc. rijden. Why?!! Ik heb geen cruisecontrol, maar als ik dat wel had, moest ik die dus continue bijstellen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 14 Jan 2015 21:20

Re: Stom

Ik vind het stom dat ik gisteren een operatie heb gehad (galblaas verwijderd) en dat er een vaatje is geraakt die niet dicht wil en ik daardoor nóg een nachtje moet blijven. Stom vaatje! Ga gewoon dicht, ik wil naar huis :'(
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 14 Jan 2015 23:01

Re: Stom

Ahh dat is stom Steep!

Beterschap! :hug:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Jan 2015 07:50

Re: Stom

Sterkte Steep en Koko!

Stom:
-dat het nog steeds zo hard waait
-mensen due de spitsstrook niet snappen en continue dus 1 baan te ver naar links rijden
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem173

Bericht 15 Jan 2015 07:52

Re: Stom

Fietsen in de regen vind ik stom!
<<

Anoniem140

Bericht 15 Jan 2015 08:20

Re: Stom

Dat het niet stopt met waaien en ik naar de stad moet om mijn ID kaart op te halen.
Dat ik overweeg dat maar morgen te doen als ik toch die kant op moet.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 15 Jan 2015 11:35

Re: Stom

Dat ik ziek ben.
En we dit weekend leuke dingen wilde doen, omdat mijn vriend volgende week voor 5/6 weken weggaat voor werk.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Jan 2015 12:16

Re: Stom

Dat ik zo ongeveer de longen uit mijn lijf hoest, mijn ribben en buikspieren doen er zeer van en ik vind het vreselijk vermoeiend :thumbdown:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Jan 2015 13:11

Re: Stom

Ah dat is vervelend lekke

Ik vind de buurman stom. Die vent slaat met alle deuren keihard dag en nacht. En afgelopen avond vanaf 11 uur tot ergens 2 uur schreeuwen en met dingen gooien. Allemaal glazen dingen gooide die van de trap. We konden alles duidelijk horen. Heel fijn.

En nu word het huis leeggehaald door zijn ex. Zal hij straks als die uit zijn werk komt wel weer agressief zijn
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 15 Jan 2015 14:44

Re: Stom

Dat het regent, het nóg harder gaat regenen en ik N. zo moet ophalen van school. 15 minuten heen fietsen, op het schoolplein wachten, 15 minuten terug fietsen.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 17 Jan 2015 19:24

Re: Stom

- Inderdaad de mensen op de roltrap die niet weten dat het rechts staan, links gaan is. Ik ging een tijd terug aan de linkerkant naar boven, stond er een vrouw links, ik vroeg of ik er langs mocht en toen werd ze kwaad.
- Een van de mensen voor wie ik werk typt soms in hoofdletters mailtjes naar me waardoor het lijkt alsof hij tegen me SCHREEUWT. Heel irritant en ook onnodig.
- Mensen die op Facebook Engelse teksten zetten die vol met fouten staan. Typ dan gewoon in Nederlands.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 17 Jan 2015 21:00

Re: Stom

Een uur in de keuken staan om een geweldige spinazielasagne te maken, tijdens het opruimen, als het inmiddels al in de oven staat, in de koelkast 2 zakken spinazie tegenkomen..
:laughcry: :nerd:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 18 Jan 2015 11:59

Re: Stom

Haha, SoGood, hoe smaakte de spinazielasagne zonder spinazie?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Jan 2015 21:01

Re: Stom

Mijn buren draaien al de hele dag keiharde carnavalsmuziek. Waarom?! Die muziek trek ik één dag per jaar, jawel, met carnaval dus! :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem152

Bericht 24 Jan 2015 08:58

Re: Stom

Stom van mezelf: dat ik niet even vóórdat ik uit bed stapte, douchte en me aankleedde heb gecheckt of er überhaupt wel treinen rijden.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 24 Jan 2015 10:15

Re: Stom

Chava schreef:Stom van mezelf: dat ik niet even vóórdat ik uit bed stapte, douchte en me aankleedde heb gecheckt of er überhaupt wel treinen rijden.


Het is stom dat dat überhaupt nodig is met die stomme NS!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 24 Jan 2015 10:47

Re: Stom

Prosecco schreef:
Chava schreef:Stom van mezelf: dat ik niet even vóórdat ik uit bed stapte, douchte en me aankleedde heb gecheckt of er überhaupt wel treinen rijden.


Het is stom dat dat überhaupt nodig is met die stomme NS!


En ik vind het eigenlijk een beetje stom dat er meteen van dat soort opmerkingen over de NS komen als er door weersomstandigheden bevroren bovenleidingen zijn. Zo vaak komt dat weer in NL ook niet voor dus ik vind het wat vreemd dat er dan vanuit wordt gegaan dat alles dan gewoon blijft werken (want in Zwitserland hebben ze toch ook geen problemen ed).
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem88

Bericht 24 Jan 2015 11:13

Re: Stom

Ik vind die opmerkingen tegen NS ook altijd maar stom. En vooral ondoordacht, je hebt geen idee waar je over praat. Ja, in andere landen rijdt het wel met sneeuw. Maar in andere landen hebben ze ook een veel rustiger railstelsel, waar de boel niet gelijk in de soep loopt als er her en der een vertraging ontstaat.

Maargoed, ik vind het stom dat hier (wederom) geen sneeuw ligt. Die zaterdag na de kerst ook al niet... En ik vind het stom dat het gewoon weer warmer wordt. Ik wil winter....
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 24 Jan 2015 11:53

Re: Stom

Dundas: ik vind het tegenovergestelde stom! Ik vind het stom dat er sneeuw ligt en het kan mij niet snel genoeg lente worden.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers