Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dubai

<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 11 Apr 2015 17:43

Re: Dubai

Wij hebben denk ik zo'n 15 min beneden in de rij gestaan voor de Burj Khalifa. Wij hadden tickets vooraf gekocht.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Apr 2015 20:05

Re: Dubai

De slots gaan per half uur geloof en ik je moet dacht ik iets van een kwartier van te voren aanwezig zijn. Let op bij het plannen van welke tijd je wilt dat het tot wel drie kwartier of een uur kan duren voordat je daadwerkelijk boven bent omdat je nog wel in de rij staat voor de liften (voornamelijk met mensen die hetzelfde tijdsslot als jou geboekt hebben plus nog wat extra mensen die voor een duurder kaartje kozen met directe toegang).

Die dagexcursie zou ik persoonlijk zonde van het geld vinden. De metro is perfect en taxi's zijn niet duur voor als je tussen plekken vervoer moet hebben waar geen metro dichtbij is, dus je kan heel goed zelf zo'n dag langs alle hoogtepunten doen.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 12 Apr 2015 20:12

Re: Dubai

Dan denk ik dat wij onbewust vals hebben gespeeld haha! Er stond inderdaad een mega lange rij vanaf de liften, maar nadat wij onze tickets hadden opgehaald bij de automaat zijn we gelijk door de "poortjes" gelopen. Vanaf daar gaat het snel.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Apr 2015 20:18

Re: Dubai

Haha of je had gewoon mazzel! Ik moest even wachten nog omdat ik wat te vroeg was en toen was het ruim half uur in de rij staan voor de liften.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 12 Apr 2015 20:32

Re: Dubai

Ik zou trouwens nog laten weten hoe het was geweest. Om eerlijk te zijn; eens maar nooit meer. Ik voelde mij echt een bezienswaardigheid als vrouw zijnde. Misschien komt het omdat ik blond ben, maar ik vond het heel vervelend. Een man stopte voor mijn neus om mij te bewonderen, terwijl mijn man en kind naast mij stonden! Qua kindvriendelijkheid zit her wel goed in Dubai. Levi is hartstikke blond en iedereen moest wel iets van hem hebben. Zwaaien, aaien, op de foto zelfs. Wij hebben elke dag wel wat ondernomen, maar ik kan het niet goed uitleggen waarom, maar ik had er zoveel meer van verwacht. Leuk zo'n gigantisch winkelcentrum, maar dat heb je wel gezien op den duur. Heel veel is binnen, de fonteinenshow was leuk om te zien maar duurde slechts 5 minuten. Vond het toch wel een lachertje ;). Ik klink nu echt als een zuurpruim, maar het was het gewoon net niet. We hebben ons wel vermaakt, maar ik had het ook niet erg gevonden om na 3 dagen weer naar huis te gaan haha!
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 12 Apr 2015 20:58

Re: Dubai

Hadden jullie het At the top ticket naar de 124e verdieping of was het toen al mogelijk om naar Sky op de 148e verdieping te gaan. Zijn jullie daar geweest? Ik zit wat te twijfelen of het het prijsverschil waard is.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Apr 2015 21:03

Re: Dubai

Toen ik er was kon je alleen nog maar naar de 124e verdieping, dat Sky bestond nog niet. Hoeveel is het prijsverschil? En kan je daar ook echt buiten lopen of is alles overdekt? Want op 124e is een deel overdekt maar ook een deel wel echt buitenlucht (uiteraard wel met glaswanden langs rand).
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 12 Apr 2015 21:15

Re: Dubai

Sky kost 500 AED en At the top 200 AED als je tussen 16.00 en 19.00 uur komt. Ik twijfel ook omdat ik op de eerste dag pas om ca. 16.00 uur (15.00 uur op zijn vroegst) in het hotel aantal. Ik heb de reisorganisatie net al gemaild hoe lang het dan duurt ivm inchecken en ik weet ook niet precies hoe lang het duurt om met de metro uit het hotel naar de Burj Khalifa te gaan. Lijkt me allemaal wat krap om er nog voor onsondergang te komen. Kan dan denk ik beste om 18.00 reserveren. Volgende dag kan ook maar verstrekken we om ca. 22.00 uur weer naar het vliegveld (vanuit het hotel) dus moet ook dan weten hoe lang het per metro ca. duurt om er naar toe te gaan. Of ik moet zonsondergang niet willen en dan bv de tweede dag er meteen 's ochtends vroeg al zijn en dan niet met de dag-excursie meegaan.

Ga er nog maar een nachtje over slapen en bv morgen pas reserveren
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Apr 2015 21:41

Re: Dubai

Oei dat scheelt wel veel! Ik zou dan de volgende dag denk ik de zonsondergang doen als je niet weet of je het de eerste dag wel haalt. Want het is een enorm druk tijdstip dus houd ook echt rekening met wachttijd bij liften, zonde als je daardoor alsnog pas na zonsondergang boven bent. Ik vond het in ieder geval wel echt de moeite waard met zonsondergang!
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny