Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke centerparcs leuk met baby ?

<<

Anoniem96

Bericht 05 Jan 2015 12:02

Welke centerparcs leuk met baby ?

De baby is dan ondertussen 1 jaar als we willen gaan.

Wij zijn nog nooit na een centerpars geweest en dit leek ons wel leuk als simpele eerste vakantie.

Welke centerparcs vinden jullie erg leuk met een kindje van dan 1 ?

Ik kreeg als advies van mensen erperheide maar daar werd wel bij gezegd dat dit een erg oud park is en niet heel netjes.
Ik zie op de centerparcs site dat dit park 4 sterren heeft.

Hoe lang gaan jullie meestal?
Ik twijfel ook erg om een midweek 4 nachten of een volle week 7 nachten. Het verschil is ongeveer 150 euro.

Kemper vennen valt af want dat is om de hoek.

Bedankt voor jullie advies.

Groetjes ritualz
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Jan 2015 12:12

Re: Welke centerparcs leuk met baby ?

Wanneer gaan jullie?

Je hoeft in elk geval geen park te hebben met een spectaculair zwembad, want daar merkt een kind van een jaar toch nog niet zoveel van. Ik vind persoonlijk Port Zelande een erg mooi park, zeker als je in de zomer gaat, want er is een heel mooi strand aan de overkant van de weg. De Huttenheugte heeft Plopsa Indoor vlakbij, maar het park zelf vind ik erg ongezellig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 05 Jan 2015 17:11

Re: Welke centerparcs leuk met baby ?

Wij zijn afgelopen september naar Centerparcs Sandur geweest. Dit park ligt tegen Emmen aan.
Het is een park met drie vogels dus iets simpeler. Bijvoorbeeld geen aqua mundo, maar een simpeler zwembad.
Geen super groot plaza, maar een kleinere plaza met wel een leuke speelplek met ballenbak enzo.
Daarnaast ook gewoon een restaurant, snackbar en ook erg handig een supermarkt (Plus).

Toen wij er waren was ons zoontje ongeveer 20 maanden oud.
Wij hebben het heerlijk gehad. Ik zou dan kiezen voor een kinderbungalow. Hier zit een kinderkamer bij waar speelgoed bij zit en de tuin is afgeschermd. Park ligt namelijk aan water.
In de tuin is ook een zandbak aanwezig met bijbehorend speelgoed.

Op het park zijn speeltuintjes, een kinderboerderijtje, airtrampolines en er worden ook activiteiten georganiseerd voor de kinderen zoals minidisco.

In de buurt is super veel te beleven. Wij hebben ons verbaasd over het aantal parken, speelparken, attractieparken er te vinden zijn. We hadden eigenlijk dagen te kort.
Fiets mee is ook een aanrader!
Plopsaland is daar ook in de buurt, maar voor een kindje van 1 jaar niets aan. Ons zoontje mocht eigenlijk nergens in omdat hij nog geen 85 cm was dus meer de belevenis was leuk voor hem.

Voordeel is dat het park iets goedkoper is omdat het drie vogels heeft. Als je nu boekt en buiten de zomervakantie gaat je ook familiekorting krijgt van 20%.
Dit park is overigens nieuwer dan de andere parken. Is volgens mij overgekocht, maar dit betekent dat de huisjes niet zo gedateerd zijn.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 05 Jan 2015 18:02

Re: Welke centerparcs leuk met baby ?

Wij hebben als eerste vakantie met onze uk toen mysteryparks geboekt, dan kies je niet uit op welk park je komt maar beslissen hun voor je. Het was voor ons een stuk goedkoper. We hebben inmiddels al vaker mysteryparks geboekt omdat het ons goed bevalt.

De eerste keer kwamen we met hem op Heiderbos (limburg), erg leuk park, mooi zwembad, leuke speelplekken al was hij daar allemaal nog vrij klein voor, ik zou er echt zo weer terug gaan.
Wij zijn toen een weekend geweest omdat mijn man geen vrij kon krijgen.
<<

Anoniem96

Bericht 06 Jan 2015 16:09

Re: Welke centerparcs leuk met baby ?

Ik denk dat het het heijderbos gaat worden of port zelande.
Geen idee of dit een leuk park is hoor maar het lijkt van wel op de foto's.
<<

Anoniem162

Bericht 06 Jan 2015 19:36

Re: Welke centerparcs leuk met baby ?

Heijderbos zijn we dus een 2 jaar geleden geweest. Port Zelande zijn we afgelopen maand geweest.
Port Zelande vonden wij erg leuk, sommige huisjes hebben een vernieuwd interieur maar lang niet allemaal (wij hadden nog het oude maar het voldeed prima, traphekjes en kinderstoel waren aanwezig, of er een babybed was weet ik niet want mijn zoontje slaapt inmiddels in een groot bed).
Port Zelande heeft ook binnen een speeltuin/luchtkussen, dat vond mijn zoontje erg leuk en het zwembad was ook geslaagd (maar dat vind hij altijd leuk). Er was genoeg te doen en de omgeving is erg mooi vinden wij (maar wij wonen ook niet bij de kust dus voor ons is het bijzonder :angel: vriendin woont aan de kust dus die vind de bossen hier weer leuker)
We zaten op beide parken overigens via mysteryparks.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 06 Jan 2015 22:57

Re: Welke centerparcs leuk met baby ?

Wij zijn vorig jaar naar Het Eemhof geweest en dat was een erg mooi park !
D was toen 7 maand en hebben ons goed vermaakt !

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers