Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijn op borst

<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 05 Jan 2015 10:12

Pijn op borst

Ik heb al een klein maandje op en af pijn op mijn borst. Sommige dagen heb ik er minder last van maar zoals vandaag weer meer. Diep zuchten doet pijn en ook het voor of achteruit steken van mijn armen. Ik denk zelf dat het iets met m'n spieren te maken heeft. Maar ik vind wel dat het best lang aanhoudt. Iemand hier misschien ervaring mee?
<<

Anoniem321

Bericht 05 Jan 2015 11:54

Re: Pijn op borst

Ja, ik heb het ook een tijd lang gehad, bij mij kwam het door chronische hyperventilatie.
Ik ademde veel te veel (en gedurende een lange periode) vanuit mijn borst ipv mijn buik waardoor ik precies dezelfde klachten ontwikkelde.
Ik heb toen dmv fysiotherapie weer de juiste manier van ademhalen aangeleerd. Toen verdwenen de klachten ook weer.
Hyperventilatie kun je trouwens ook herkennen aan gevoel van tinteling in je vingers, licht gevoel in hoofd en hartkloppingen. Ik weet niet of het bij jou dit euvel is, maar als je ook last hebt van deze klachten, zou het heel goed chronische hyperventilatie kunnen zijn.

Je kunt trouwens gerust even langsgaan bij je huisarts als je zelf vindt dat het te lang aanhoudt.
<<

Anoniem144

Bericht 05 Jan 2015 12:10

Re: Pijn op borst

Ik heb hier ook een tijdje last van met vlagen. Ik twijfel steeds of het mijn longen zijn of mijn slokdarm. Heel gek maar kom er niet achter. Het voelt als druk en een soort spierpijn.
Het zou goed een slokdarm onsteking / geirriteerde slokdarm kunnen zijn , want bij slikken krijg ik vaak pijn ter hoogte van de slokdarm.
<<

Anoniem173

Bericht 05 Jan 2015 15:22

Re: Pijn op borst

Ik zou toch even langs de huisarts gaan ermee. Het kan idd iets simpels zijn als verkeerd ademen of maagzuur maar het kan toch ook cardiaal zijn. Risico daarop met jouw leeftijd is heel klein hoor maar toch. Het is wel een serieuze klacht!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 05 Jan 2015 19:33

Re: Pijn op borst

Dank voor jullie reacties. Ik heb een afspraak staan bij de huisarts voor donderdag. Aangezien ik met werk zit kon ik niet eerder. Maar ik voel me nu helemaal ellendig. En heb ook koorts. Misschien hoort het bij een griep. Ben 2 weken geleden ook al ziek geweest, misschien heb ik niet goed genoeg uitgeziekt. Maar even afwachten.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers