Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week! Plannen?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Jan 2015 16:31

Re: Nieuwe week! Plannen?

De vakantie is afgelopen dus weer een 'gewone' week voor mij.
Maandag - ochtend werken, 's middags uitrusten :P , oftewel de was doen, Italiaans huiswerk maken, tv kijken etc, 's avonds dansen
Dinsdag - overdag werken, 's avonds cursus Italiaans
Woensdag - 's morgens geen speciale plannen, middag en avond werken
Donderdag - - 's morgens geen speciale plannen, middag en avond werken, en na het werk nog even langs de broer van mijn vriend, die is jarig
Vrijdag t/m zondag - weekend, en nog geen plannen gemaakt
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:41

Bericht 05 Jan 2015 16:38

Re: Nieuwe week! Plannen?

Maandag: Mijn vrije dag. Heb boodschappen gedaan en vanmiddag naar een winkelcentrum in de buurt geweest.
Dinsdag: Werken en daarna naar de sportschool.
Woensdag: Werken
Donderdag: Werken
Vrijdag: Werken en 's avonds verjaardag van mijn moeder.
Zaterdag: Schoonmaken en verder overdag nog geen idee. 's avonds uiteten met een vriendin.
Zondag: Hardlopen en verder overdag nog niks. 's avonds uiteten en naar de bios met een vriend.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 05 Jan 2015 18:32

Re: Nieuwe week! Plannen?

Vandaag, gewerkt en als de kids straks in bed liggen ga ik verder zoeken voor een vakantie.
Dinsdag werken en savonds ook werken
Woensdag, vrij weet nog niet wat ik ga doen savonds ga ik zwemmen.
Donderdag, werken, s avonds nog even na een verjaardag
Vrijdag, vrij, s'ochtends naar de gym met de meiden verder nog geen plannen
Zaterdag en zondag overdag nog geen plannen, maar zaterdagavond heb ik een verjaardag.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem140

Bericht 07 Jan 2015 08:48

Re: Nieuwe week! Plannen?

Maandag heb ik ziek thuis op de bank gelegen.
Gisteren heel veel gestudeerd en met mijn zoon gaan sporten
Vandaag weer veel studeren, met zoon naar de muziekschool en mijn ouders komen eten
Morgen naar school, twee repetities voor mijn eindexamen. 'S avonds repetitie met de fanfare.
Vrijdag, hoofdvakles en thuis studeren.
Zaterdag met zoon naar scheveningen, lekker het strand op en dan naar BIlly Elliot!
Zondag uitslapen en weer studeren.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers