Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wanneer... tijdens de zwangerschap vraagjes.

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 05 Jan 2015 15:02

Re: wanneer... tijdens de zwangerschap vraagjes.

Was de babykamer helemaal klaar? Bij beiden zwangerschappen al ruim voor de 20weken. Zodra we het geslachts wisten konden we de kleur bij toevoegen.
Wanneer deden jullie de eerste baby was? Daar had ik niet echt een schema voor. Sommige dingen lagen al ruim voor het zou gebeuren schoon en wel in de kast.
Stond het wiegje klaar? Die hadden wij niet.
Stond de box beneden? Die stond beiden keren ook al vroeg in de woonkamer. Zo konden de huisdieren er ook aan wennen.
Had je de vluchttas gepakt? Nee. 2x toe een geplande inleiding, was voor die tijd ook niet nodig.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 06 Jan 2015 01:24

Re: wanneer... tijdens de zwangerschap vraagjes.

Was de babykamer helemaal klaar?
Eeuhm ik geloof dat ik een week of 27 was.
Wanneer deden jullie de eerste baby was?
Toen ik een week of 26 was.
Stond het wiegje klaar?
Ledikantje stond met een week of 16 (oeps) (ik had het al met 6 weken gekocht via marktplaats)
Stond de box beneden?
Met een week of 34
Had je de vluchttas gepakt?
Met 40 weken toen bleek dat ik niet thuis zou bevallen.
Afbeelding
<<

Anoniem275

Bericht 06 Jan 2015 03:53

Re: wanneer... tijdens de zwangerschap vraagjes.

Was de babykamer helemaal klaar? ik gok rond de 28wkn, beide keren. rond de 24wkn kreeg ik het ineens op de heupen, het gevoel dat we nog zoveel moesten doen en dan ineens is het af..
Wanneer deden jullie de eerste baby was? tijdens mijn verlof, week of 34-35 denk ik..
Stond het wiegje klaar? opgemaakt: ergens rond de 38wkn of zo, op onze kamer al eerder.
Stond de box beneden? bij iets van 37wkn
Had je de vluchttas gepakt? bij de oudste toen de bevalling begon, was ook wel handig, want toen hij geboren was moesten we naar het zkh om te hechten.. bij de jongste met iets van 40wkn, ik hoopte dat hij zich dan zou melden.. (gelukkig toen niet nodig gehad)
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 06 Jan 2015 06:49

Re: wanneer... tijdens de zwangerschap vraagjes.

Was de babykamer helemaal klaar?
Bij de eerste rond de 25weken, bij de tweede rond de 38weken (en zelfs toen nog niet helemaal...)
Wanneer deden jullie de eerste baby was?
Bij de eerste met 32 weken, bij de tweede rond de 37 weken
Stond het wiegje klaar?
Bij de eerste rond de 23 weken, bij de tweede rond de 35weken
Stond de box beneden?
Bij de eerste rond de 30weken, bij de tweede rond de 36weken
Had je de vluchttas gepakt?
Bij de eerste vanaf 30weken, bij de tweede week 38
Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers