Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wist je dat...

<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 06 Jan 2015 18:11

Re: Wist je dat...

- ik sinds lange, lange tijd ook weer eens heb ingelogd?
- niemand mij hier waarschijnlijk zal (her)kennen
- mijn voornemen is om hier wat actiever te worden de komende tijd
- dit goed moet komen omdat ik de komende weken minder werk heb (seizoensgebonden) en dus alle tijd heb om hier te komen reageren!
09-07-2018
11-07-2021
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 06 Jan 2015 20:44

Re: Wist je dat...

... ik het voornemen van Lelie erg leuk vind en dat ik hoop dat ze het blijft volhouden
... ik op dit moment super gefrustreerd ben door het gedrag van een collega van me
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem181

Bericht 07 Jan 2015 11:20

Re: Wist je dat...

Wist je dat ...

... ik benaderd ben door een bekende van vroeger en hij mij een supergave uitdagende baan heeft aangeboden? :cheering:
<<

Anoniem222

Bericht 07 Jan 2015 11:21

Re: Wist je dat...

Wat super leuk Alex!
<<

Anoniem301

Bericht 07 Jan 2015 12:29

Re: Wist je dat...

Alex schreef:Wist je dat ...

... ik benaderd ben door een bekende van vroeger en hij mij een supergave uitdagende baan heeft aangeboden? :cheering:

Oh dat is echt cool!!!!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Jan 2015 12:50

Re: Wist je dat...

Leuk zeg Alex! Wat voor soort baan is het?
❤ 7 juni 2018
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jan 2015 13:04

Re: Wist je dat...

Wat leuk Alex!

Welkom Flinter!

Wist je dat Flinter Fries is voor vlinder?
Wist je dat ik nog moet douchen maar geen zin heb...
Wist je dat ik moet koken maar ook geen zin heb ...
Wist je dat ik zin moet zoeken?
2014 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jan 2015 13:42

Re: Wist je dat...

wist je dat ik geen zin hem om vanmiddag te gaan sporten
wist je dat ik de was moet doen
wist je dat dat ik gister tegen mijn man gelogen heb. En hij toen onderweg stil kwam te staan met een lege tank. :banaan: :banaan:
wist je dat ik geen leuke kleren heb om aan te trekken 3
Afbeelding
<<

Autumn

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 19

Geregistreerd: 26 Aug 2014 01:30

Bericht 07 Jan 2015 14:05

Re: Wist je dat...

Wist je dat .. ik al heel lang mee lees
Wist je dat .. ik nu van plan ben ook te gaan posten
Wist je dat .. ik ontzettend verliefd ben :love:
<<

Anoniem149

Bericht 07 Jan 2015 14:15

Re: Wist je dat...

Gaaf Alex!

Wist je dat...

... ik heel fanatiek was vanmorgen en lekker wilde gaan sporten, maar mijn sportkleding bleek nog zeiknat aan de waslijn te hangen :palm:
... ik vanmiddag dus maar eens op zoek ga naar nieuwe sportkleding
... ik niet liggend tv kan kijken
... ik dan altijd in slaap val, ongeacht hoe laat het is
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Jan 2015 14:15

Re: Wist je dat...

Gezellig Autumn!

Sarah, waarover heb je gelogen dan? En waarom vind jij het leuk dat je man met een lege tank stil komt te staan? Ik zou echt woest zijn als mijn vriend daar lollig over zou doen, ik vind dat eigenlijk heel erg onaardig.

♥♥
<<

Anoniem149

Bericht 07 Jan 2015 14:18

Re: Wist je dat...

... ik mezelf heel graag op wil geven voor het Q-hotel, maar ik slecht ben in motivaties en ik denk dat ik de vraag niet eens juist kan beantwoorden..
<<

Anoniem321

Bericht 07 Jan 2015 14:19

Re: Wist je dat...

Ah, gewoon doen, Elize!
<<

Anoniem185

Bericht 07 Jan 2015 14:19

Re: Wist je dat...

... ik moet tanken
... ik moet leren
... ik ook nog naar de stad moet om mijn moeder pijnstilling te gaan geven
... ik nog niet aangekleed ben
... ik nog moet eten
... ik nog moet douchen
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Jan 2015 14:21

Re: Wist je dat...

Elize schreef:... ik mezelf heel graag op wil geven voor het Q-hotel, maar ik slecht ben in motivaties en ik denk dat ik de vraag niet eens juist kan beantwoorden..

DOEN! Spencer en ik waren er vorig jaar en het is echt zo leuk! De DJ's zijn super aardig en de optredens zijn heel kleinschalig, je staat na afloop aan de bar een biertje te drinken met de artiesten. Het is echt super leuk. En dit jaar helemaal in Oostenrijk!

Ik heb me ook weer opgegeven, maar denk dat ik niet gebeld word aangezien ik er vorig jaar ook al was natuurlijk.

♥♥
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jan 2015 14:23

Re: Wist je dat...

Elliot schreef:Gezellig Autumn!

Sarah, waarover heb je gelogen dan? En waarom vind jij het leuk dat je man met een lege tank stil komt te staan? Ik zou echt woest zijn als mijn vriend daar lollig over zou doen, ik vind dat eigenlijk heel erg onaardig.


Hij vroeg mij toen ik eindelijk eens sliep om 5 uur in de ochtend of hij nog naar zijn werk kon of moest tanken ik heb gezegd dat het wel kon. En daarom kwam hij toen met een lege tank stil te staan. Was ook zijn eigen schuld want hij wou de avond ervoor niet tanken
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Jan 2015 14:32

Re: Wist je dat...

Oh dat is natuurlijk ook een beetje dom van hem, hij kan toch ook zelf zien hoeveel benzine er nog in de tank zit? Maar goed, ik snap de lol van erover liegen ook niet helemaal.

♥♥
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Jan 2015 14:33

Re: Wist je dat...

Alex schreef:Wist je dat ...

... ik benaderd ben door een bekende van vroeger en hij mij een supergave uitdagende baan heeft aangeboden? :cheering:


Oh wauw wat gaaf! Wat voor baan is het?
<<

Anoniem149

Bericht 07 Jan 2015 14:50

Re: Wist je dat...

Elliot schreef:
Elize schreef:... ik mezelf heel graag op wil geven voor het Q-hotel, maar ik slecht ben in motivaties en ik denk dat ik de vraag niet eens juist kan beantwoorden..

DOEN! Spencer en ik waren er vorig jaar en het is echt zo leuk! De DJ's zijn super aardig en de optredens zijn heel kleinschalig, je staat na afloop aan de bar een biertje te drinken met de artiesten. Het is echt super leuk. En dit jaar helemaal in Oostenrijk!

Ik heb me ook weer opgegeven, maar denk dat ik niet gebeld word aangezien ik er vorig jaar ook al was natuurlijk.

Ja het lijkt me ook echt super leuk! Ik ga het gewoon doen, kan het altijd proberen toch. Ik druk nu iedere keer het geluid van de radio uit als er iemand komt die erheen kan, ik wil dat niet horen, word ik jaloers van, haha. Erg he :palm:
<<

Anoniem149

Bericht 07 Jan 2015 15:04

Re: Wist je dat...

Elize schreef:
Elliot schreef:
Elize schreef:... ik mezelf heel graag op wil geven voor het Q-hotel, maar ik slecht ben in motivaties en ik denk dat ik de vraag niet eens juist kan beantwoorden..

DOEN! Spencer en ik waren er vorig jaar en het is echt zo leuk! De DJ's zijn super aardig en de optredens zijn heel kleinschalig, je staat na afloop aan de bar een biertje te drinken met de artiesten. Het is echt super leuk. En dit jaar helemaal in Oostenrijk!

Ik heb me ook weer opgegeven, maar denk dat ik niet gebeld word aangezien ik er vorig jaar ook al was natuurlijk.

Ja het lijkt me ook echt super leuk! Ik ga het gewoon doen, kan het altijd proberen toch. Ik druk nu iedere keer het geluid van de radio uit als er iemand komt die erheen kan, ik wil dat niet horen, word ik jaloers van, haha. Erg he :palm:

I did it!
<<

Anoniem275

Bericht 07 Jan 2015 15:09

Re: Wist je dat...

...ik vanmorgen 2.5uur geslapen heb na de nachtdienst.
...ik nu thuis zit met mijn jongens.
...de jongste op het kdv 20 min geslapen heeft, doordat de leidster was vergeten dat ze alleen de ochtend kwamen.
...ik L. nog ff daar in bed had willen laten, maar dat hij al wakker gemaakt was.
...dat L. nu niet meer wil slapen en ik dat erg jammer vindt.

...dat ik zin heb in vanavond, dan zit ik lekker op de bank en hoef ik niets!
...dat ik hoop het gezonde eten en bewegen vol te kunnen houden en binnenkort een aantal kilo's kwijt ben.
...ons huis te koop staat.
...ik stiekem al een leuk huisje op het oog heb, maar dit wel heel gevaarlijk is..?!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 07 Jan 2015 21:53

Re: Wist je dat...

Wist je dat:
... ik vandaag zoveel mogelijk typ?
... mijn man goed kan liplezen?
... mijn stem klinkt als een hees, onverstaanbaar kaboutertje?
... nu wel tijd heb voor het forum?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem181

Bericht 08 Jan 2015 11:11

Re: Wist je dat...

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 17:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 08 Jan 2015 22:04

Re: Wist je dat...

Wist je dat...

... ik al bijna een jaar thuis zit.
... ik niet weet of ik mijn huidige baan kan blijven uitoefenen.
... ik wel een compleet andere richting op zou willen.
... ik echt niet weet wat ik dan zou willen.
... ik ook niet weet hoe ik dat moet aanpakken.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem148

Bericht 09 Jan 2015 12:23

Re: Wist je dat...

Thunder schreef:Wist je dat...

... ik al bijna een jaar thuis zit.
... ik niet weet of ik mijn huidige baan kan blijven uitoefenen.
... ik wel een compleet andere richting op zou willen.
... ik echt niet weet wat ik dan zou willen.
... ik ook niet weet hoe ik dat moet aanpakken.


Jij zat met jouw been toch? normaal herken in avatars maar die zie ik niet op de mobiel.
Ik ben ook compleet iets anders gaan doen. Kan je niet een interessetest doen? Ik ben gewoon gaan nadenken wat ik leuk vond en wat voor beroepen er allemaal bij passen. Bij mij is dat gelukkig snel besloten en goed uit gepakt. Heb eerst in die branche meegelopen om er zeker van te zijn dat het een goede keus was.
Ik weet niet hoe het nu met jou gaat maar kan je niet een thuis studie doen?

Het is moeilijk en een frustrerend proces voordat je iets gevonden hebt wat je iets lijkt. Ik zou proberen om nu die stap al beginnen te zetten.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers