Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoek een liedje!

<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 08:02

Bericht 03 Jan 2015 17:06

Zoek een liedje!

Wellicht voer voor een algemeen ik-zoek topic, maar ik hoorde dus daarstraks een heel grappig, warm nummer van Barry White waarin heel vaak zijn eigen naam terugkomt. Misschien zit er ook nog iets van 'right' in maar dat weet ik niet zeker. Lekker vage omschrijving ook. Iemand enig idee betreffende een titel?!
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 08:02

Bericht 03 Jan 2015 18:05

Re: Zoek een liedje!

Fun lovin' criminals - Love unlimited. Found it!
<<

Anoniem273

Bericht 03 Jan 2015 19:18

Re: Zoek een liedje!

Oh! Die wist ik :)
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 08:02

Bericht 04 Jan 2015 23:33

Re: Zoek een liedje!

Ik keek me stuk op de artiest. Stom! Maar wel lekker zondagnummertje.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers