Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jij en je werkkleding! [fototopic]

<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 21 Sep 2013 13:58

Re: Jij en je werkkleding! [fototopic]

Ik werk in de zorg maar wij werken in onze eigen kleding. Ik heb wel aparte kleding gekocht voor het werk. Ik vind het zonde van mijn eigen kleding om dat naar mijn werk aan te doen.
<<

Anoniem173

Bericht 21 Sep 2013 16:32

Re: Jij en je werkkleding! [fototopic]

Wat leuk allemaal! Hele diverse outfits.
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Sep 2013 18:05

Re: Jij en je werkkleding! [fototopic]

Ik draag ook gewone kleding naar mijn werk. Al trek ik niet alles aan naar m'n werk wat in m'n kast hangt. Sommige dingen vind ik wat minder geschikt (slobbertruien enzo) hoewel het ze daar echt weinig uitmaakt.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 21 Sep 2013 20:59

Re: Jij en je werkkleding! [fototopic]

Auxo schreef:
kippetje schreef:Hahahaha jaa klopt is een sloof!! En had even snel een foto gemaakt op het werk vandaar dat je mijn voeten ook niet ziet!!

En hoort nog een tasje gereedschap bij :wink:

Een tasje gereedschap, dat klinkt pas spannend :wink:

Ik maak morgen even een foto voor ik ga werken.


Hahaha ja he? Ra ra wat zou ik voor een beroep hebben? :^^:
<<

Anoniem16

Bericht 21 Sep 2013 21:10

Re: Jij en je werkkleding! [fototopic]

Wat een leuk topic. Volgens mij ben jij een hele lieve verpleegster Lady.

Ik heb ook gewone kleren aan, ik sta voor de klas. ( wel kleren die vies oid mogen worden, het is met kleuters geen garantie dat mijn kleren aan het einde vd dag nog schoon zijn. Laatst nog verf in mijn tuniek.. terwijl ze weten NIET met kwasten lopen..grrr af en toe ;)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Sep 2013 10:27

Re: Jij en je werkkleding! [fototopic]

Ik draag ook gewoon mijn normale kleding. In de zomer draag ik wel vrijwel altijd een lange broek en geen blote hemdjes maar een wat netter shirtje.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Sep 2013 11:25

Re: Jij en je werkkleding! [fototopic]

Ik heb helaas geen foto's van mezelf in werkkleding op de laptop staan. Heb mijn witte pak wel thuis liggen nu, maar hij past momenteel niet :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers