Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ziek uit dienst, nu weer beter

<<

butterfly001

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 09 Okt 2014 10:52

Bericht 03 Jan 2015 10:55

ziek uit dienst, nu weer beter

Hoi allemaal,

Een paar weken geleden ben ik via een uitzendbureau begonnen met een nieuwe baan. Voor deze baan wordt mijn contract elke 14 dagen verlengd totdat de baan afgelopen is (projectbasis). Nu ben ik ziek geworden en heeft het uitzendbureau me ziek uit dienst gemeld waardoor het uwv mijn ziektewet-uitkering overnam. De dame van het uitzendbureau zei dat we in 2015 wel weer contact zouden hebben over hoe het met me ging.

Inmiddels ben ik weer hersteld van een virus en zou ik graag weer aan het werk gaan bij hetzelfde bedrijf. Heb ook gewoon nog mijn toegangspas en spullen nog. Zouden jullie het uitzendbureau een email sturen om te melden dat ik weer beter ben en om te vragen of ik weer kan komen oid? Ik heb ook al gedacht om gewoon maandag a.s. weer naar mijn werkplek te gaan en dan het uitzendbureau te bellen, maar aangezien ik nu geen contract heb bij het bedrijf lijkt me dat ook weer niet handig. Weet eigenlijk niet goed hoe ik dit het beste aan kan pakken, heeft iemand een idee of ervaring met zoiets?
<<

Anoniem115

Bericht 03 Jan 2015 10:57

Re: ziek uit dienst, nu weer beter

ik zou maandag het uitzendbureau bellen.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 03 Jan 2015 11:11

Re: ziek uit dienst, nu weer beter

Maandag bellen met het uitzendbureau. Je hebt nu geen contract en het bedrijf rekent maandag niet op je komst.
Vertel maandag dat je beter bent en je graag aan de slag wil, dan kun je dinsdag weer starten.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 03 Jan 2015 11:14

Re: ziek uit dienst, nu weer beter

Eens met de andere meiden.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Jan 2015 11:18

Re: ziek uit dienst, nu weer beter

Het uitzendbureau is je 'baas'. Daar moet je dit soort zaken mee regelen.
Dus inderdaad maandag bellen met het UZB en dan hoor je vanzelf wel of je in hetzelfde bedrijf terug mag komen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

butterfly001

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 09 Okt 2014 10:52

Bericht 03 Jan 2015 11:34

Re: ziek uit dienst, nu weer beter

Dank jullie! Ga ze maandag bellen.
<<

butterfly001

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 09 Okt 2014 10:52

Bericht 05 Jan 2015 10:29

Re: ziek uit dienst, nu weer beter

Heb gebeld, helaas waren ze nu niemand meer nodig en hadden ze in de week dat ik ziek was nieuwe mensen aangenomen :-(
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 05 Jan 2015 11:26

Re: ziek uit dienst, nu weer beter

Wat jammer butterfly maar ik snap het UZB ook wel. Die moeten gewoon mensen leveren.
<<

butterfly001

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 09 Okt 2014 10:52

Bericht 08 Jan 2015 11:36

Re: ziek uit dienst, nu weer beter

De dame van het uzb zei wel dat we contact zouden houden en zij met de manager zou overleggen of er nog mogelijkheden voor mij zijn op het moment. Ook mocht ik mijn toegangspas e.d. nu houden. Ook zou ze contact opnemen als ik de spullen moet inleveren, heb tot nu toe nog niks gehoord. Baal enorm, het was zo'n leuk bedrijf, bij mij om de hoek :-) Maar ook begrijpelijk als ze nieuwe mensen aannemen tijdens ziekte.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jan 2015 13:19

Re: ziek uit dienst, nu weer beter

Wel jammer Butterfly, hopelijk kon je er later alsnog aan de slag of vind je een andere leuke baan.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers