Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand toevallig ook wakker nu?

<<

Anoniem100

Bericht 03 Jan 2015 03:05

Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik zit in de nachtdienst en het is even heeeeel erg rustig.... Meeste taken zijn gedaan, paar kleine dingetjes nog...en heb nog tot 07.00u te gaan tot de ochtenddienst komt.

Nog iemand hier wakker op dit late (of juist vroege) tijdstip?
<<

Anoniem149

Bericht 03 Jan 2015 03:13

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Jep ik ben ook nog wakker. Moest werken tot 02:30, net gedoucht en stap nu mijn bed in. Hopelijk slaap ik een beetje op tijd, maar meestal is dat drama na zo'n dienst..

Wat doe je voor werk?
<<

Anoniem100

Bericht 03 Jan 2015 03:16

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik werk op een woon-/dagcentrum binnen de gehandicaptenzorg...draai alle soorten diensten :-)

En jij?

Welterusten alvast!
Laatst gewijzigd door Anoniem100 op 03 Jan 2015 03:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem149

Bericht 03 Jan 2015 03:23

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Oké klinkt wel interessant. Niet vervelend om nachtdiensten te werken?

Ik werk bij de grote gele M. Niet echt spectaculair dus haha.
<<

Anoniem80

Bericht 03 Jan 2015 03:23

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik ben wakker. Dochtertje is flink ziek rn huilt alles bij elkaar, nu dus op dr bank met haar op mijn borst.
<<

Anoniem100

Bericht 03 Jan 2015 03:29

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Het is ook erg interessant en heel divers, geen dag is t zelfde ondanks de nodige structuur :-) Nachtdienst is niet m'n favoriet, hoef gelukkig maar ongeveer 2 per maand dus dat is nog wel te doen. 't Is vooral je ritme omgooien en halverwege een 'dipje', dan komt de vermoeidheid...en als t dan ook nog rustig is...

Lekker, bij de gele M! Vaak zulke late diensten?

Ohnee Skywise, dat is sneu! Hopelijk word ze zo wat rustiger en valt ze nog even bij je in slaap....
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Jan 2015 03:46

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Goedemorgen :) Hier net avond en verveel me, dus kom jullie gezelschap houden
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem100

Bericht 03 Jan 2015 04:08

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Gezellig! Hier 'n instort-momentje....meestal tussen 3 en 5 't rustigst.

Waar zit je nu ergens Marsy?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Jan 2015 04:14

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Mag je niet slapen tijdens je nachtdienst Riverwood? Wat doe je dan normaal gesproken op zo'n avond, ik neem aan de clienten slapen..?

Wij zijn net uit Las Vegas weggereden, zitten nu aan de voet van Zion national park. We doen 3 dagen mooie natuurgebieden (je weet wel, van die enorme grote rode brokken bergen in de woestijn met cactussen enzo). Hierna nog Bryce en Grand Canyon. Zit voor het eerst in mijn leven in een motel aan de weg haha. Morgen lange hike voor de boeg.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem100

Bericht 03 Jan 2015 04:32

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Mag niet slapen...is 'n wakende wacht en een andere collega heeft nu slaapwacht, die kan ik bellen als het nodig is. Wat ik in zo'n nacht doe....verschoon/checkrondes, uitluistersysteem in de gaten houden, rapporteren, verslagen maken, de was doen....mits alles rustig is. Aantal clienten met epilepsie, dus soms is 't ook wel 'ns druk en kom je niet aan taakjes toe.

Ahhh gaaf!! Wij hebben 4 jaar geleden ook daar rondgereisd! San Francisco-Los Angeles-Las Vegas-Lake Tahoe-San Francisco. Hebben toen ook Zion, Bryce, Grand Canyon, Death Valley, Yosemite, Sequoia NP, Joshua Tree NP aangedaan :-) Supergaaf!!
<<

Anoniem118

Bericht 03 Jan 2015 04:35

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik ben ook wakker. Probeer zoon in slaap te krijgen maar die heeft daar weinig zin in.
<<

Anoniem100

Bericht 03 Jan 2015 04:47

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Balen Kenya!! Hopelijk lukt 't zo toch nog even....
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Jan 2015 05:14

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik ben ook wakker... Jongste ligt al de hele nacht heerlijk te slapen, maar de oudste is al drie keer wakker geworden. Dus ik ga zo de jongste toch maar voeden, anders kan ik toch niet slapen...

Sterkte Kenya! Hoe oud is je zoontje nu? Volgens mij had ik nog niet meegekregen dat je al bevallen was, gefeliciteerd!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 03 Jan 2015 05:57

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik ben ook wakker. Ik moet zo werken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem100

Bericht 03 Jan 2015 06:21

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Goeiemorgen! Werkse straks Rizzoli!

Ik ben bijna klaar...iets minder dan een uurtje nog. Dan lekker mn bedje in!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Jan 2015 06:39

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik ook zo lekker m'n bedje in, ik ben doodmoe! Slaap lekker en werkse voor allemaal
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem100

Bericht 16 Jan 2015 02:58

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

En daar zitten we weer....1 nachtje dit keer.

Iemand anders ook (nog) wakker?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 16 Jan 2015 03:03

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik meld me! Wederom aan het voeden. Heb wel al bijna vijf uur geslapen gelukkig en hoop daar straks nog 2-3 uur aan toe te voegen.:)

Heb je hierna wel het weekend vrij?
<<

Anoniem100

Bericht 16 Jan 2015 03:10

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Aloha!

Voed je standaard rond deze tijd? Hopelijk straks nog even slapen dan idd :-)

Yep, maandag overdag pas weer werken...heerlijk! Wederom tot nu toe weer rustig hier, nog 4 uurtjes :-)
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 16 Jan 2015 03:15

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Hangt er helemaal vanaf wanneer zoon zich meldt, ergens tussen 01.00 en 05.00 is het. Ga ik over vier uur wel even jaloers op je zijn, mag jij lekker gaan slapen en moet ik op. :wink: Hoe vaak draai je nachtdienst?
<<

Anoniem100

Bericht 16 Jan 2015 03:23

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Dat is erg wisselend....ongeveer 2 a 3 in de maand. De rest werk ik dag-en avonddiensten.
<<

Anoniem100

Bericht 28 Feb 2015 02:23

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

En het is weer zover...3 nachten op 'n rij waarvan nu de 2e. De computer ligt eruit en de was draait nog, dus ik kan even niet zoveel doen :-(

Nog iemand wakker?
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 28 Feb 2015 02:32

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Jep!

Gewoon omdat ik niet slapen kan. :thumbdown:
<<

Anoniem100

Bericht 28 Feb 2015 02:35

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Dat is balen Suusie! Druk gehad dat je nog met dingen bezig bent in je hoofd misschien?

Ik mag nog tot 7 uur...dan komt de ochtenddienst, dan ook lekker mn bedje in!
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 28 Feb 2015 02:43

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik had vandaag een opdracht moeten inleveren. Heb mezelf 'uitstel' tot morgen gegeven omdat mijn concentratie op was. Nu MOET ik morgen aan de slag.
Ik hoop morgen wel mijn concentratie te vinden...


Lange zit zeg tot 7:00 als je niet veel te doen hebt.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers