Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand toevallig ook wakker nu?

<<

Anoniem100

Bericht 28 Feb 2015 03:51

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Hopelijk lukt het om nog even te slapen en morgen aan de slag te gaan!

Normaal kan ik rapporteren, verslagen maken, mails beantwoorden etc. tussen de checkrondes door maar dat gaat nu dus niet. Beetje klusjes zoeken dan maar....
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 28 Feb 2015 03:58

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

En je bent helemaal alleen?
Ook niet fijn als je klusjes moet zoeken. Hopelijk zijn er wel genoeg dingen anders duurt de nacht nog zo lang voor je.

Ik vond die nachtdiensten (in mijn geval in de horeca) op een gegeven moment verschrikkelijk. Dan hielt ik er op zaterdag de hele dag rekening mee door rustig aan te doen en de zondag kon ik ook weggooien omdat ik dan vaak pas rond 8:00 thuis was.
Hoewel ik de horeca vreselijk mis ben ik blij dat ik van die nachten af ben.
<<

Anoniem280

Bericht 28 Feb 2015 04:14

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Nu nog even wakker, kinderen net de fles gegeven en dacht, nog even op het forum kijken.
Mijn ogen zitten alweer te prikken dus zal slapen nu. Truste en werkze.
<<

Anoniem100

Bericht 28 Feb 2015 04:21

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Suusie, ben idd alleen. Wel nog 'n slaapdienst die ik kan bellen als t nodig is. 'T verschilt echt per nacht...aantal clienten met epilepsie dus kan zomaar dat je daar druk mee bent. Nu maar mn postvak aan t opschonen en beetje bijlezen.
Ik doe de middag ervoor idd ook niets en straks als ik klaar ben wat eten en dan slapen...dus ook je dag zo goed als weg.

Slaap lekker Caramba!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 28 Feb 2015 06:13

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Hier ook nachtdienst. De eerste van drie. Op zich is het rustig, net wel even een druk bel-uurtje gehad en zo dadelijk ga ik beginnen met alles klaarzetten voor de dagdienst en ik moet nog iemand douchen.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 28 Feb 2015 06:16

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik heb trouwens wel echt een giga dip momenteel. De eerste nacht valt altijd tegen, het mag van mij gauw zeven uur zijn!
<<

Anoniem119

Bericht 28 Feb 2015 08:22

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Het is zeven uur geweest, lekker naar bed toe milady! Ik heb ook nachtdienst gehad en op weg naar huis. Moet alleen lang op de trein wachten, gaat niet zovaak op een zaterdag ochtend.
<<

Anoniem100

Bericht 28 Feb 2015 10:33

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Slaap lekker dames! Ik was ging uiteindelijk bij 8en weg...was ff spitsuur dus nog ff geholpen. Opweg naar huis gauw paar boodschapjes gedaan, wat gegeten en nu lekker slapen. Vanavond om 22.30u mag ik weer, laatste nachtje van de 3....
<<

Anoniem100

Bericht 01 Mrt 2015 03:44

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Laatste nachtje!! :-) 'T is vooralsnog rustig...aantal clienten zijn naar huis.

Voor het eerst 3 nachten nu, wel al paar x 1 of 2 max gedaan. Valt wel zwaar nu...
<<

Anoniem119

Bericht 01 Mrt 2015 06:40

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Hoi Riverwood :)

Leuk he, nachtdiensten! Ik zit ook in m'n derde deze nacht. Hierna nog eentje.

Ik vind zelf drie nachten het best behapbaar. Dan zit je net lekker in een ritme. Vier vind ik altijd wel zwaar, ook lastiger om weer terug te komen in het normale ritme.

Heb je hierna lekker vrij? Hoe veel dagen ben je vrij hierna? Ik moet morgen nog één nachtje, en dan is maandag m'n uitslaapdag, en dinsdag nog vrij, en woensdag weer werken.
<<

Anoniem100

Bericht 01 Mrt 2015 06:47

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Hi!

Wij hebben in principe 2 vaste nacht-collega's en bij toerbeurt draaien wij de overige nachten, ongeveer 1-3 per maand. Ik doe dit nu vanaf november, maar het is niet mijn voorkeur....doodstil hier met 30 clienten en een slaapwacht.

Om 7.15 uur ben ik klaar, maandag vrij en dan moet ik dinsdag overdag weer. Minimaal zit er 1 volle vrije dag tussen.

Vannacht was 't erg rustig...dus heb lekker t een en ander op de computer kunnen doen.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Mrt 2015 06:55

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Pff ja wel zwaar als het zo doodstil is. Dat is hier nooit, juist drukker in de nacht omdat je met minder mensen zit. Maar juist wel lekker, dan gaat de nacht lekker snel.
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 02 Mrt 2015 03:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Mrt 2015 02:17

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik ben nu ook even wakker. Hoop zo weer verder te slapen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem149

Bericht 02 Mrt 2015 02:39

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Jep ik ook. Kom net vang werk. Zo douchen en hopelijk val ik daarna snel in slaap, morgen op tijd bij de dokter zijn.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Mrt 2015 03:08

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik ben er weer! Iemand anders?
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 02 Mrt 2015 03:16

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik ook, laatste nacht!
<<

Anoniem119

Bericht 02 Mrt 2015 03:18

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ja voor mij ook! Suuuuper veel zin om te chillen morgen. Hoe doe jij dat met D? Is je man nu gewoon thuis? Gaat hij morgen dan gewoon overdag naar de opvang zodat jij kunt slapen? Dat lijkt me pas echt lastig, met een kindje. Super veel respect!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Mrt 2015 03:20

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ik ook. Kan niet slapen! Werkze meiden!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Mrt 2015 03:25

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

thanks, jij nog sterkte he! :(
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 02 Mrt 2015 03:29

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Mijn man zit helaas nog steeds werkeloos thuis hoewel het soms dus ook best handig is. Ik kan dus gewoon lekker slapen.
Mijn man is vandaag jarig dus Ik sta op tijd op en dan maken we er een gezellig dagje van.

Druk Bij Jou? Hier is het redelijk rustig.

Ik las het net Leaf, heel veel Sterkte!
<<

Anoniem119

Bericht 02 Mrt 2015 03:38

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Oh dat is wel heel naar voor hem, maar wel een bijkomend voordeel voor dit soort diensten. Hopelijk gaan ze overdag niet te veel lawaai maken samen zodat jij lekker kunt slapen ;)

Ik ga morgen om 13.00 op staan zodat ik nog íets aan mijn dag heb morgen. Jij fijne verjaardag gewenst, gefeliciteerd met je man.

Het is hier heel druk :(
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 02 Mrt 2015 03:44

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Gaat de tijd wel snel. ;-)

Ja het is heel vervelend maar gelukkig kunnen we ons goed redden. En heel vaak is het eigenlijk best handig dat hij thuis zit omdat je nooit opvang hoeft te regelen. Maar we zouden het liever andersom hebben.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Mrt 2015 03:59

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Kan ik me voorstellen! Je bespaart zo wel opvang kosten maar ja liever is hij gewoon aan het werk.


Ja de tijd vliegt enorm! Alweer op de helft van de dienst!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 02 Mrt 2015 07:40

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

En het zit er al weer bijna op! Ik moet alleen de overdracht Nog schrijven en twee cliënten de medicatie geven en dan ben ik klaar.

Slaap lekker straks Marin!
<<

Anoniem119

Bericht 02 Mrt 2015 08:16

Re: Iemand toevallig ook wakker nu?

Ah goed zo Milady! Ik sta alweer op t station. Had ook een goede overdracht, we hebben hard gewerkt dus bijna alles was leeg. Nu lekker slapen. En veel plezier met je man vandaag!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers