Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oud en nieuw met de kindjes...

<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 01 Jan 2015 12:37

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij zijn gistermiddag naar SK gegaan waar we bleven eten. Na het eten zijn we naar buiten gegaan en hebben de "grote" mannen wat vuurwerk afgestoken voor onze kindjes.
Rond 21.00uur gingen we weer naar huis en om half 10 L op bed gelegd en niet meer gehoord. Die sliep zelfs door keiharde knallen heen, terwijl ik me doodschrok! :smile:
Rond een uurtje of 2 toen het eindelijk stil werd hier werd ze even wakker en heeft papa even bij haar gezeten en toen heeft ze heerlijk geslapen tot half 10 vanmorgen!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 01 Jan 2015 14:20

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Leuk om te horen van iedereen!
Onze kleine man heeft overal heerlijk doorheen geslapen, nadeel was alleen dat hij vanmorgen gewoon vroeg wakker werd. :sleep:
<<

Anoniem85

Bericht 01 Jan 2015 14:40

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hier mocht hij tot 9 uur op blijven, is toen meteen gaan slapen en heeft overal doorheen geslapen. Om 6.00 was het weer feest vanmorgen :cry:
<<

Anoniem 82

Bericht 01 Jan 2015 14:47

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hier sliep de jongste door het lawaai heen en werd pas wakker toen hij wilde drinken. De oudste was de hele avond en halve nacht op, maar die was half out omdat ze doodziek is geworden gisteravond. Dus die lag op de bank of bij mij in bed. We zijn allemaal ziek geworden, dus weinig meegekregen van het vuurwerk (wel gehoord natuurlijk) en we zijn net tot half 1 in bed gebleven. Toen waren we pas allemaal weer een beetje wakker genoeg en in staat naar beneden te gaan. De rest van de dag zullen we denk ik ook veel gaan liggen en slapen. Scheelt dan weer dat we helaas allemaal gaar zijn, kunnen we ook allemaal lekker ons bed induiken. De oudste was op een gegeven moment echt bijna out en heeft meer dan 20x gespuugd in een paar uur tijd, dus die moet ook echt weer even gaan bijkomen.
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 01 Jan 2015 15:02

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij bleven thuis met onze dochter en wonder boven wonder heeft ze overal doorheen geslapen en was pas om half 9 vanochtend wakker, heerlijk!
2013
<<

Anoniem127

Bericht 01 Jan 2015 15:44

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Ze hebben er doorheen geslapen, alleen de jongste riep om half twee maar dat was omdat haar knuffel uit bed was gevallen.
<<

Anoniem286

Bericht 01 Jan 2015 15:55

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

We waren bij mijn zus en familie, ze is rond 9 uur naar bed gegaan en is overal doorheen geslapen.
<<

Anoniem97

Bericht 01 Jan 2015 17:01

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hier sliepen ze er ook doorheen, maar t viel hier ook wel mee qua knallen.
<<

Anoniem255

Bericht 01 Jan 2015 17:06

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hier hebben we ze er om 23.45 uitgehaald en om 00.30 lagen we er allemaal weer in :)
En om 09.30 werden we wakker.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 01 Jan 2015 17:08

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Die van mij heeft vanaf 21.00 uur doorgeslapen tot 9.30 uur vanmorgen. Was al doodmoe sinds de Kerst.
Ben wel heeeel erg blij dat het nu eens afgelopen is allemaal en vlg jaar gaan we het anders doen.
Ik kijk gewoon naar mn werk uit, zodat de regelmaat weer terugkeert.
04-2014
10-2015
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Jan 2015 17:42

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

David ging rond negen uur naar bed en heeft ook Tot negen uur geslapen. Hij is niet wakker geworden van het vuurwerk. Heel fijn dus.
alleen jammer dat mijn wekker om half zes al weer ging.
<<

Anoniem154

Bericht 01 Jan 2015 17:48

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Oudste lag er 19.15 in, 23.45 eruit gehaald, 1.00 weer erin, 08.00 wakker
Jongste lag er om 20.30 in, en om 10.25 wakker :) niet wakker geworden tussendoor

Ging prima, en oudste vond het geweldig rond twaalven...lekker een oliebol gegeten en vuurwerk bekeken/afgestoken
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Jan 2015 17:52

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hij sliep bij z'n neefje op de kamer maar ze kwamen eerst niet in slaap door het vuurwerk. Rond 21h gingen ze er geloof ik de tweede keer in en toen ging het goed, hij sliep tot 6h zoals normaal.
#teammaple🍁
<<

Anoniem205

Bericht 01 Jan 2015 20:03

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

S had geen zin om te slapen gisteren. Ik heb hem in de drager gedaan om half 12 en toen zijn we om 12 uur na het proosten naar buiten gegaan. Zoon sliep lekker in de drager. Hij kon slapend in de maxicosi over en vanuit de mc ging hij redelijk slapend om 02.00 zijn wieg in. Om 06.15 was hij wakker, daarna heeft hij alleen maar hazenslaapjes gedaan. Wij zijn dus moe!
<<

Anoniem166

Bericht 01 Jan 2015 20:35

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Ah, Roze, dat klinkt niet prettig, allemaal zo ziek. Ging het vandaag weer iets beter?

Wij waren thuis en dochter werd vijf minuten voor 12 wakker, omdat ze was geschrokken van een harde knal. Dus toen hebben we er een gezellig uurtje van gemaakt met z'n drieën. Dat was toch nog wel leuk, terwijl ik in eerste instantie hoopte dat ze er doorheen zou slapen. Ze vond het wel mooi en daarna zijn we met z'n drieën ons bed in gedoken, was ook gezellig.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers