Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oud en nieuw met de kindjes...

<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 31 Dec 2014 18:48

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hier toch maar besloten de jongste ook in bed te leggen, rustig avondje samen dus
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem193

Bericht 31 Dec 2014 19:58

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

We zijn bij mijn ouders en hebben de kinderen om 7 uur naar bed gebracht. Om half twaalf mogen ze eruit, rond half 1 gaan we naar huis en slapen ze daar weer verder.
Bij ons wordt in elke straat met carbid /grote melkbussen geschoten. Zeker in onze wijk. De kinderen lopen de hele dag met oorkappen op. Onze ramen trillen in de kozijnen. Maar het hoort erbij. Vanmorgen vond ik het heel vervelend omdat ik nog wilde slapen. Vannacht zal wel niet veel beter zijn omdat het zulk mooi weer is. Ze schieten ongeveer 24 uur bij ons op de hoek vd straat met een groep van 15/20 man.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 31 Dec 2014 20:05

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Mijn zoon sliep vanmiddag pas laat en is net naar bed. We blijven gewoon thuis en maken hem niet wakker. Als hij wel wakker wordt dan gaan we gewoon met z'n drieën knuffelen in het grote bed :love:

Ik hoop voor hem dat hij doorslaapt, maar voor het ultieme O&N gevoel mag hij best wakker worden. Gemeen hè.
L2014 & H2017
<<

Anoniem186

Bericht 31 Dec 2014 20:37

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Een vriendin van me blijft met haar 2 kindjes (net zou oud als die van ons) bij ons logeren. We hebben alle kinderen net op bed gelegd. Mijn dochter slaapt samen met de oudste van haar op haar kamer. Ben benieuwd of ze gaan slapen...
Het is de bedoeling om de oudste 2 wakker te maken om 00.00 en de kleintjes te laten slapen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 31 Dec 2014 20:41

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Ik blijf thuis, mijn moeder en haar vriend en mijn broer met zijn vriend komen gezellig langs. Ik verwacht dat mijn zoontje om 12 uur wel wakker wordt, want dat was de afgelopen jaren wel zo. Als hij wel slaapt, twijfel ik over wakker maken. Aan de ene kant denk ik:lekker laten liggen. Maar aan de andere kant is hij zo enthousiast over al het vuurwerk dat het ook wel heel leuk voor hem is als hij even kan kijken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 31 Dec 2014 21:54

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Straks komt er familie, de kinderen mogen er ook uit. Hier is weinig herrie van vuurwerk, alleen in de verte.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 31 Dec 2014 22:25

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij zijn fijn thuis, met schoonouders die hier ook blijven slapen. We hebben al 2 weken weer onrustige avonden/nachten dus ik had er een hard hoofd in met al het vuurwerk lawaai hier. Maar gelukkig valt het mee, ze sliep goed in, wat vaker wakker maar niet in paniek of écht wakker tot nu toe.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem331

Bericht 31 Dec 2014 22:42

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Mijn 2 kleuters zijn aan het opblijven! Mét moeite! Haha. Maar ze willen echt niet op bed!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 31 Dec 2014 22:47

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij zitten met mijn ouders in een huisje in een vakantiepark. Hier blijven we ook slapen.
Hiernaast zijn ze soms met carbid bezig ook al tijdens het eten. Maar L had er niks van. Ze ligt nu lekker te slapen. Ben benieuwd om 12 uur.
2012
2016
2020

Instagram
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 01 Jan 2015 01:43

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Mijn jongste werd wakker en aangezien ik echt even naar de buren moest heb ik hem eruit gehaald. Hij vond het prachtig! En ook de harde knallen vond hij niet eng.
punt is alleen dat iedereen hier nu ligt te snurken en ik met een klaarwakkere dreumes in bed zit :thumbdown:
Mother of 3 adorable children
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 01 Jan 2015 01:51

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij zijn bij mijn zusje en zwager en hebben ze daar rond 20:00 in bed gelegd. We hebben eerst nog kindervuurwerk voor ze afgestoken, een groot succes! Daarstraks zijn ze overal doorheen geslapen :thumbup: hadden we echt niet verwacht. Ze liggen nu nog zo lekker dat we hebben besloten om maar te blijven slapen :angel:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 01 Jan 2015 02:01

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

We hebben de tweeling om kwart over 11 wakker gemaakt. Onze dochter heeft gedanst met het bezoek, gesmuld van de hapjes en is geschrokken van het vuurwerk maar heeft een tent gebouwd waar ik met haar onder moest gaan zitten en toen was alles goed. Onze zoon heeft 2 appelflappen gegeten, per ongeluk een slok cola gehad en genoten van het vuurwerk en gegild van de pret. Nu liggen ze weer heerlijk te slapen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Jan 2015 02:15

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

We hebben B om 23.30 wakker gemaakt. Ze vond het prachtig allemaal. Wel wat spannend maar tegelijkertijd toch ook wel he erg leuk! Nu slaapt ze weer lekker!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 01 Jan 2015 03:24

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hier werd E wakker omdat ik om 0.30 ff bij haar ging kijken. Vond ik stiekem niet zo erg, want gebben we samen vabuit t raam nog wat vuurwerk gekeken wat ze mooi vond:) daarna is ze weer meteen gaan slapen en geb ik haar later weer wakker gemaakt om naar huis te gaan.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 01 Jan 2015 07:35

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Kind was om half twaalf wakker, maar sliep bij mij in bed nog voor twaalven. Gewoon door het vuurwerk heen.
L2014 & H2017
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 01 Jan 2015 07:36

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hier de kinderen ook wakker gemaakt. In eerste instantie wilde ik de jongste laten liggen, maar hij hoort er ook bij, dus toch wakker gemaakt.

Hij heeft met stralende oogjes het vuurwerk bekeken. Hij vond het prachtig, bij elke knal riep hij "boem" en "oeh".
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Patsy

Bericht 01 Jan 2015 08:47

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

M werd om 20 over 12 even wakker, mijn man heeft met hem voor het raam staan kijken. Daarna is hij weer lekker gaan slapen. Ik heb M nog 2 keer gehoord, na zijn speen en een kus sliep hij weer verder. Nu is hij met wakker. Ik ben blij dat het zo goed gegaan is.
<<

Anoniem275

Bericht 01 Jan 2015 09:16

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

T. was gisteravond echt bang voor het vuurwerk, L. gaf er niets om.
Ze zijn beiden gelukkig gewoon gaan slapen en zijn ook niet wakker geweest.
We waren zelf met z'n 2en thuis, zijn net na middernacht naar boven gegaan voor als de jongens wakker zouden worden (vooral voor T, omdat hij al zo bang was), maar hij lag diep onder de dekens en was lekker in dromenland.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Jan 2015 09:46

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hier was het slapen van de oudste wel mislukt! Ze ging wel slapen, maar werd om tien uur wakker en wilde niet meer slapen. Nou is ze ook niet gewend om overal te slapen dus heb haar maar op gelaten. Ze was ook bang voor het vuurwerk dus heeft bij uitzondering bij ons in bed mogen slapen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 01 Jan 2015 09:59

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij hebben N. laten slapen. Ze lag pas rond 23.00 uur, we hebben eerst 'gefeest' met haar erbij. Ze heeft overal doorheen geslapen, terwijl hier flink wat illegale knallen te horen waren. Om 3.30 uur heb ik haar overgelegd in de kinderwagen, liepen we naar huis (2 min) en legde ik haar in bed. Niet wakker geworden.

Het was toch niks voor haar geweest, ze is zo bang en gevoelig voor al die knallen.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Jan 2015 10:00

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

N. sliep heerlijk in haar campingbed bij onze vrienden, maar om kwart over 12 werd ze wakker. Dus toen heb ik nog zo'n 3 kwartier met haar naar het vuurwerk zitten kijken. Rond half 2 zijn we naar huis gegaan, heb ik N. nog een paar slokjes warme melk gegeven en op bed gelegd. Vanochtend werd ze om half 9 wakker. Wat mij betreft: geslaagd!
<<

Anoniem123

Bericht 01 Jan 2015 10:28

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Siem sliep gewoon door en werd om 6.30 wakker. Dian sliep ook door het vuurwerk heen en werd om 1 uur wakker voor de fles. (normaal krijgt ze om 10 uur als wij naar bed gaan) maar zij vond het daarna wel welletjes met slapen :sleep: En ze sliep rond 3 uur weer. Was opnieuw een kort nachtje :sleep:
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 01 Jan 2015 10:43

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

De oudste heb ik tegen half 12 wakker gemaakt. Die heeft tot 12 uur tegen mij aan gehangen. Daarna naar buiten vuurwerk gekeken en zelf wat afgestoken (sterretjes en doperwten, zoals hij ze zelf noemde (knalerwten).

Om 1 uur lagen we allemaal in bed. De jongste is niet wakker geworden. Pas toen om 5 uur de wekker van mijn vriend ging. Helaas voor mij ging ze pas half 8 weer slapen en werd toen de oudste al wakker.
Al heeft hij eerst alleen beneden TV gekeken en heb ik nog even verder gedut.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:06

Bericht 01 Jan 2015 10:45

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

T is eerder op de avond twee keer wakker geworden door knallen, maar om 12u heeft ze doorgeslapen tot 7.30 vanochtend.
februari 2012
november 2015
<<

anoniem203

Bericht 01 Jan 2015 10:46

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

De oudste werd om 12.05 wakker en die heeft met ons tot 12.45 naar het vuurwerk gekeken en is weer terug naar bed gegaan. De jongste heeft er gewoon doorheen geslapen. De jongste en ik hebben tot 9 uur geslapen en de oudste en mijn man tot 8.15.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lady