Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oud en nieuw met de kindjes...

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 31 Dec 2014 00:20

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij hebben een 'privé-feestje' in het eetcafé hier 200 meter verderop. Alleen wat personeel en oud-personeel (= onze vriendengroep), net ala de voorgaande jaren. N. leg ik daar in het zaaltje in haar campingbedje. Tot nu toe elk jaar goed gegaan, ze is nergens van wakker geworden. Zolang ze slaapt laat ik haar lekker liggen. Wordt ze wakker komt ze er gezellig bij.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 31 Dec 2014 00:28

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij blijven thuis. De oudste blijft wakker denk ik en de jongste gaat naar bed en maken we wel wakker om 12 uur.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 31 Dec 2014 00:30

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij zijn thuis, wij gaan om 19.00 uur wat vuurwerk afsteken zodat ze daarna naar bed kunnen, als ze niet wakker worden slapen ze door.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem 82

Bericht 31 Dec 2014 00:37

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij zijn gewoon thuis, eigenlijk altijd sinds A geboren is. Wel is er vaak nog iemand hier, vaak familie en soms een vriendin. Dit jaar is er ook familie hier. De jongste gaat denk ik gewoon op tijd naar bed, en als hij doorslaapt rond het vuurwerk dan laat ik hem lekker liggen. A heeft er bijvoorbeeld de eerste twee jaar ook doorheen geslapen. Zij wil nu graag opblijven tot twaalf uur. Dat lijkt me nog geen goed idee, maar ze mag wel even opblijven en als het lukt om haar te laten slapen dan maak ik haar even voor twaalf wel wakker.
<<

Anoniem97

Bericht 31 Dec 2014 07:43

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij zijn lekker op vakantie en maken er een gezellige dag en avond van met z'n 4en, halen wat oliebollen en wat sterretjes en gaan gewoon optijd op bed, om 12 uur vuurwerk kijken en als de kinderen wakker worden dan mogen ze ook kijken.
<<

Anoniem123

Bericht 31 Dec 2014 09:22

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij blijven thuis. Wij gaan niet slepen met de kinderen. Wel mag siem langer opblijven omdat zijn vriendinnetje komt eten hier. We maken hem niet rond middernacht wakker, of hij moet zelf wakker worden dan mag hij kijken. Dian gaat gewon na de fles van 19.00 uur naar bed en we laten haar ook liggen. Qua vuurwerk hebben we alleen sterretjes en dat kan ook n a het eten :)
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 31 Dec 2014 09:50

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij vieren het met vrienden groep met hun kids.staan straks 4 camping bedjes boven. :)
We hebben een winter bbq.steken voor kinderbedtijd wat vuurwerk af en meestal gaat dat prima! Ik vind het ook nooit zo'n gesleep. Doen dat ook niet elk weekend natuurlijk ;)
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 31 Dec 2014 09:53

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij proberen er een zo normaal mogelijke dag van te maken. Ze mag wel iets langer opblijven.
Hopelijk slaapt de dan de hele nacht door. We blijven thuis en maken haar niet wakker. Ee komt visite bij ons, zodat ze lekker in haar eigen bedje kan blijven liggen.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2014 09:58

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij blijven ook thuis. Ik hoop dat M doorslaapt, maar hou er rekening mee dat hij wakker wordt. De afgelopen 2 nachten heeft hij prima geslapen, dus wij kunnen wat hebben qua nachtrust. We zullen zien...
<<

Anoniem205

Bericht 31 Dec 2014 11:29

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij gaan naar vrienden, zoon gaat mee. Wiegje mee, doek/drager en babyfoon ook. We zien wel hoe hij slaapt, desnoods lekker tegen mama of papa aan.
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:50

Bericht 31 Dec 2014 11:37

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij gaan naar vrienden toe. Wij zijn de enige met een kindje hij slaapt in een campingbedje op de logeer kamer. Ben benieuwd hoe het gaat. Als het niet gaat zitten we zo in een taxi naar huis.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 31 Dec 2014 12:14

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Levi gaat rond 19.00 uur te bed. In de avond komen wat vrienden langs. We maken hem wakker rond 23.30 uur, mag hij zijn Piet Piraat champagne opdrinken en gaan we buiten vuurwerk kijken/afsteken. Daarna gaat hij weer naar bed toe.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem75

Bericht 31 Dec 2014 12:17

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hij gaat normale tijd naar bed en we kijken wel of hij wakker wordt van het vuurwerk of niet. Zo ja mag hij er even uit en mag hij kijken. Maar ik ga hem er niet speciaal voor wakker maken.
<<

Anoniem80

Bericht 31 Dec 2014 12:54

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij vieren het thuis met vrienden. Gaan gourmetten. Kids mogen er teggen 23.45 even uit.
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2014 12:59

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Katrien schreef:Wij blijven ook thuis. Ik hoop dat M doorslaapt, maar hou er rekening mee dat hij wakker wordt. De afgelopen 2 nachten heeft hij prima geslapen, dus wij kunnen wat hebben qua nachtrust. We zullen zien...


Mijn man staat hier nu voor het huis met carbid te knallen en M slaapt er doorheen, mijn hoop op een goede nacht wordt groter.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 31 Dec 2014 13:33

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Ex komt vandaag langs tot 21u, dus we gaan lekker wat eten en een filmpje kijken met Louise, spelen met Julie. Morgen gaat Louise met haar meter weg en gaan Julie en ik ergens op visite.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 31 Dec 2014 13:38

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Katrien schreef:
Katrien schreef:Wij blijven ook thuis. Ik hoop dat M doorslaapt, maar hou er rekening mee dat hij wakker wordt. De afgelopen 2 nachten heeft hij prima geslapen, dus wij kunnen wat hebben qua nachtrust. We zullen zien...


Mijn man staat hier nu voor het huis met carbid te knallen en M slaapt er doorheen, mijn hoop op een goede nacht wordt groter.


vuurwerk oke, maar carbid? Hier staan ze ook recht voor het huis dus ik heb de politie gebeld. Vind dat echt te asociaal voor woorden, in een woonwijk. Gevaarlijk ook.
R. 2013
D. 2016
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2014 13:45

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hiervoor is een enorm grasveld en ze knallen met verfblikken. Het is niet zo dat er met melkbussen tussen de huizen geknald wordt hier.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 31 Dec 2014 13:51

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hier staan ze wel met melkbussen, drie stuks. Zo over straat heen.
R. 2013
D. 2016
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2014 13:52

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Spencer schreef:Hier staan ze wel met melkbussen, drie stuks. Zo over straat heen.

Dat vind ik ook asociaal, dat zou mijn man ook echt nooit doen. Je zou maar zo'n deksel tegen je hoofd krijgen...
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 31 Dec 2014 13:58

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Bij mijn schoonfamilie in H.engelo en A.lmelo steken ze aan carbid af in melkflessen en dat midden in hun woonwijk. Voor ons is dat echt een rede om niet hun kant op te gaan vanavond. We zijn uitgenodigd maar ik geef er niets om. De kinderen schrikken zichzelf steeds helemaal lam, en vooral de jongste.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 31 Dec 2014 14:39

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Hier wordt ook carbid geschoten op straat, kinderen reageren er niet echt op.

Wij blijven thuis maar er komen vrienden vanavond en er komen ook wat kinderen slapen. De andere jaren hebben ze er door heen geslapen, ik ga er vanuit dat dat nu ook gebeurd. Ik ga ze er in ieder geval niet voor wakker maken en worden ze wel wakker dan haal ik ze wel even naar beneden.
:heart: :heart: 2011
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 31 Dec 2014 15:07

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Thuis in ons bed.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 31 Dec 2014 16:14

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij zijn op Terschelling met ouders, oma, zus, haar vriend, mijn vriend en onze kinderen. L. Ligt nu zijn middagdutje te doen terwijl ze op het veld hiernaast enorm aan het dreunen zijn met carbid. Vorig jaar waren we in Amsterdam bij een vriendin en toen sliep hij er ook dwars doorheen. Ik hoop dit jaar weef, hoewel er naast carbid niet zo veel gebeurd hier qua vuurwerk.
We gaan de kinderen (mijn vriends L. Is bijna 3) sowieso niet wakker maken.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 31 Dec 2014 16:37

Re: Oud en nieuw met de kindjes...

Wij zijn dit jaar lekker thuis. De buren komen ook met hun zoontje. R. gaat gewoon naar bed en ik zie wel of ze wakker wordt.

Vorig jaar waren we bij vrienden en heeft ze gewoon overal doorheen geslapen.

Ze reageert trouwens helemaal niet op een knal en slaapt nu ook gewoon.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Amelie123