Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oei ik groei-sprongetjes

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 30 Dec 2014 15:12

Oei ik groei-sprongetjes

Voor degene die daarin 'geloven':
Moet je het aantal weken dat je baby te vroeg geboren is er nou bij optellen of niet?

Zoon is nu 8 weken en zou dus in een sprongetje kunnen zitten, maar hij is 3 weken te vroeg geboren.
Zou z'n sprongetje dan pas over 3 weken moeten komen of kan het wel gewoon gelijk zijn aan het aantal weken dat ie nu is?

Of zoek ik nu gewoon een verklaring voor z'n veranderde gedrag sinds gister? :laughcry:
<<

Patsy

Bericht 30 Dec 2014 15:43

Re: Oei ik groei-sprongetjes

Ik weiger om er in te geloven, maar mijn zoon gelooft er wel in... Ik kreeg dat boek van iemand, mrt protest van mijn kant. Ik ben het toch eens door gaan bladeren en M voldoet aan zo ongeveer alle symptomen, ook de weken kloppen precies! Het maffe is dat M 4 weken te vroeg is geboren en je er dus, volgens het boek 4 weken bij zou moeten tellen. Dat gaat hier totaal niet op.

Nogmaals, het is not my cup of tea, maar er zal toch een kern van waarheid inzitten.
<<

Anoniem97

Bericht 30 Dec 2014 17:40

Re: Oei ik groei-sprongetjes

Ik heb nooit op de weken gelet mAr hier hadden ze wel degellijk last van sprongetjes, ze werden hangerig, zeurderig, plakkerig en wilde verder niks, na een aantal dagen was t dan weer over en konden ze ineens wat, zoals omrollen, lopen, een lading nieuwe woorden enzv.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 30 Dec 2014 19:07

Re: Oei ik groei-sprongetjes

Ik geloofde er ook niet in, maar onze oudste had er zowat op de dag nauwkeurig last van! Ik ging expres niet meer in het boek kijken wanneer de volgende sprong zou zijn, want anders was ik bang dat ik symptomen zou willen zien :P
<<

Anoniem166

Bericht 30 Dec 2014 19:57

Re: Oei ik groei-sprongetjes

Gaia schreef:Ik heb nooit op de weken gelet mAr hier hadden ze wel degellijk last van sprongetjes, ze werden hangerig, zeurderig, plakkerig en wilde verder niks, na een aantal dagen was t dan weer over en konden ze ineens wat, zoals omrollen, lopen, een lading nieuwe woorden enzv.


Hier ging het net zo. Een paar dagen humeurig en daarna ineens allerlei nieuwe ontwikkelingen. Soms ging het juist ook andersom, eerst allerlei ontwikkelingen en daarna een paar dagen slecht gehumeurd.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers