Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Jan 2015 22:21

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

In de tijd dat hij er woonde was het inderdaad ook zijn huis, maar blijkbaar voerde hij nogal de boventoon waardoor het voor haar en de kinderen juist niet meer als hun huis voelde. En nu weer wel. Lijkt me vrij duidelijk geformuleerd.

En eens wat betreft de opmerking over het stoken. Zelfs over zo'n verdrietig verhaal moet je nog even klieren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 82

Bericht 01 Jan 2015 22:23

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 82 op 18 Jan 2015 21:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Jan 2015 22:24

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Nougat, zeikwijf...
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 02 Jan 2015 11:50

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Wat een heftige verhalen meiden!
Roze, ik wil al een paar dagen reageren, eindelijk heb ik even rust. Ik schrik echt van je bericht! Ik heb het op fb ook niet echt zien gebeuren, dacht dat het over je ex ging.... :redface: Ik denk dat je het hartstikke goed doet, laat je vooral niet opjagen door een ander die het denkt beter te weten. Ik zie altijd een mooie, lieve moeder, die ontzettend gelukkig is met haar kinderen. Wat jammer dat je dat geluk niet helemaal hebt kunnen delen. Ik wil je heel veel sterkte toewensen :hug:

Bij ons is het er, na het krijgen van kinderen, helaas ook niet beter op geworden. Ik heb er destijds ook een topic over geopend onder mijn oude naam. Achteraf kan ik pas zien dat die situatie echt aan mij lag, en dat het voor mijn man bijna onmogelijk was om daar mee om te gaan. Ik ben mezelf het afgelopen jaar echt heel erg tegen gekomen, en ben keihard aan het werk om het allemaal beter te krijgen. Eerlijk zijn helpt mij daarbij het beste. Ik heb dingen uitgesproken en kijk ook echt naar oplossingen i.p.v. het maar op te kroppen. Mijn man doet ook echt zijn best om het beter te maken voor ons samen, want ik ben niet de enige die dingen verkeerd heeft aangepakt. We moeten opnieuw leren communiceren en dat is nog steeds wel eens erg moeilijk. Gelukkig zit ik weer een heel stuk beter in mijn vel, en dit komt nog het meest, doordat mijn zorgen over de oudste grotendeels zijn weggenomen. Zorgen die hij niet altijd even goed begreep, of er in ieder geval heel anders mee om ging, maar waardoor ik wel heel erg het gevoel heb gehad het alleen te moeten doen. We komen er wel, al hebben we nog een lange weg te gaan. Ik heb weer rust in mijn hoofd en ik kan ook eindelijk weer positieve dingen benoemen, dat is voor nu het belangrijkste.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 02 Jan 2015 11:55

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Het viel me gewoon op. Als je daar al woonde, voordat hij erin bij introk dan snap ik dat je het zo benoemt, maar voor hem lijkt het me dan juist niet makkelijk geweest om ergens te komen wonen en verder weinig inbreng te mogen hebben.

Als een vrouw bij een man komt inwonen en het huis verandert, dan vindt iedereen dat logisch en wordt het aangemoedigd. Als een man hetzelfde doet is hij kennelijk vervelend en 'voert hij nogal de boventoon'. Niet helemaal fair. Maar ja, dat zie je wel vaker gebeuren na scheidingen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jan 2015 12:39

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Ik vind dat je teveel de boventoon voert als je bij een vrouw met kind intrekt en opeens mag er nergens meer speelgoed liggen, dat zou ik andersom ook vinden als een vrouw in zou trekken bij een man met kind.

Maar goed, jij hebt je conclusie alweer getrokken, beetje jammer dat je echt overal je punt probeert te maken wat voor ongeëmancipeerde moekes wij allemaal zijn in jouw ogen, het begint echt zo schijtirritant te worden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Jan 2015 12:46

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Susan schreef:Ik vind dat je teveel de boventoon voert als je bij een vrouw met kind intrekt en opeens mag er nergens meer speelgoed liggen, dat zou ik andersom ook vinden als een vrouw in zou trekken bij een man met kind.

Maar goed, jij hebt je conclusie alweer getrokken, beetje jammer dat je echt overal je punt probeert te maken wat voor ongeëmancipeerde moekes wij allemaal zijn in jouw ogen, het begint echt zo schijtirritant te worden.



Eens met Susan.
Nougat je moet echt eens kappen. Het begint niet schijtirritant te worden, het IS schijtirritant.
Jij denkt alles perfect voor elkaar te hebben met je perfecte leven en je perfecte relatie en je perfecte zwangerschap en je perfecte lijf.
Continu maak je van die kut opmerkingen waarmee je een ander compleet gelijk maakt met de grond, of waardoor diegene zich totaal niets waard voelt.
Je trekt overal je conclusies, conclusies die nergens over gaan.
Iedere topic die je start, start je met een reden, of wéér iemand op zijn plaats te kunnen zetten.

Ik hoop echt dat je niet echt bent, dat je dit alles verzint, want als je écht zo bent, heb ik nog medelijden met je ook.

Ik weet het, totaal zinloos dit, want het komt toch niet aan.
Maar man, wat ben ik jou zat!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 02 Jan 2015 12:48

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Loat goan, loat goan.... Al ben ik het ermee eens dat het enorm irritant is.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Jan 2015 12:52

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Leipe Loetje schreef:Loat goan, loat goan.... Al ben ik het ermee eens dat het enorm irritant is.



En wat ik ook irritant vind.. is dat ik niet weet wie jij bent :laughcry: :thumbdown:
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 02 Jan 2015 12:56

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Hahaha! Een hint, want je hebt me op fb: een tijdje terug heb ik een woezel & pip gefabriceerd voor de taart van mijn zoon.... :wink: Herinner je die nog?
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem127

Bericht 02 Jan 2015 13:10

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Wat rot voor jou en je kinderen, Roze. Veel sterkte!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Jan 2015 13:51

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Leipe Loetje schreef:Hahaha! Een hint, want je hebt me op fb: een tijdje terug heb ik een woezel & pip gefabriceerd voor de taart van mijn zoon.... :wink: Herinner je die nog?



Jep... alleen ik ben ZO slecht in het koppelen van namen :cry:
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 02 Jan 2015 14:13

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Lejow schreef:
Leipe Loetje schreef:Hahaha! Een hint, want je hebt me op fb: een tijdje terug heb ik een woezel & pip gefabriceerd voor de taart van mijn zoon.... :wink: Herinner je die nog?



Jep... alleen ik ben ZO slecht in het koppelen van namen :cry:


Dat heb ik ook, al scheelt het dat ik niet meer zoveel forummers in mijn lijst heb staan. (Ok, ik heb nu een statusupdate over wandelende waterpokken)
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Jan 2015 14:15

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Ik heb een vermoeden, L.L. maar kan niet meer op je oude naam komen... Grr
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Jan 2015 14:17

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Ah, haaai!! (al weet ik je oude naam nog niet whahahahaha...)
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 02 Jan 2015 14:36

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Hahahaha! We gaan lekker of topic. Ok, laatste keer en dan kunnen we weer over op het onderwerp: L!ND@
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 02 Jan 2015 14:38

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Wow, kwartje valt!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem125

Bericht 02 Jan 2015 14:52

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Ik vind het opruimen van speelgoed wanneer er niet mee wordt gespeeld juist heel normaal. Maar ja, daar gaat de discussie niet over.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 02 Jan 2015 14:56

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

???
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 02 Jan 2015 15:05

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Susan schreef:Ik vind dat je teveel de boventoon voert als je bij een vrouw met kind intrekt en opeens mag er nergens meer speelgoed liggen, dat zou ik andersom ook vinden als een vrouw in zou trekken bij een man met kind.

Als reactie op bovenstaande.
<<

Anoniem 82

Bericht 02 Jan 2015 15:11

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 82 op 18 Jan 2015 21:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 02 Jan 2015 15:13

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Nougat schreef:
Susan schreef:Ik vind dat je teveel de boventoon voert als je bij een vrouw met kind intrekt en opeens mag er nergens meer speelgoed liggen, dat zou ik andersom ook vinden als een vrouw in zou trekken bij een man met kind.

Als reactie op bovenstaande.

Ah, ik snap hem. Kan je nagaan hoe ver ik al was afgedwaald.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 02 Jan 2015 15:22

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Roze, dan heb je echt de juiste keus gemaakt nu. Je kunt nu allebei alles nog eens overdenken en zien waar het niet goed voelt. Uiteindelijk word je daar juist sterker van of je nu bij elkaar blijft, maar ook als je eventueel ooit iemand anders tegen komt. Alleen is dit nu echt zo'n dooddoener. Ik hoop gewoon echt voor je,dat het hem zijn ogen opent, zodat hij kan zien dat de "eisen" die hij nu misschien heeft niet reëel zijn. Ik vind het gewoon zo sneu om te horen dat hij A. nog wel wil zien, maar dat het nu al zo bekoeld lijkt. Dat doet echt zoveel zeer! Ik hoop dat hij een verstandige keuze gaat maken, dat heb jij allang gedaan!!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 02 Jan 2015 15:48

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

Dat is wel vervelend inderdaad, Roze. Zonde dat het tussen jullie zo mis is gelopen. Heb je met vader nummer 1 ook een omgangsregeling? Lijkt me wel ingewikkeld, naast je eigen agenda en dat van twee kinderen moet je ook rekening houden met de agenda's van de twee vaders....
<<

Anoniem 82

Bericht 02 Jan 2015 18:01

Re: Hoe veranderde jouw relatie na het krijgen van kinderen?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 82 op 18 Jan 2015 21:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers